Achizitie publica - servicii postale de ridicare si distribuire a corespondentei
Detaliu pentru invitatia numarul 279873
Directia Fiscala a Municipiului Timisoara
Cod de identificare fiscala: 21666630
Adresa: BD MIHAI EMINESCU, NR 2B, COD POSTAL 300030, Timisoara
Telefon: 0256-408100
Fax: 0256-408191
Denumire invitatie: servicii postale de ridicare si distribuire a corespondentei
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 64112000-4 - Servicii postale de distribuire a corespondentei (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: serv. postale de ridicare si distribuire a corespondentei asa cum este precizat in caietul de sarcini
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 21.02.2011 16:43
Data limita de depunere a ofertelor: 04.03.2011 11:00
Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Mihai Eminescu nr. 2B Timisoara - registratura parter
Data si ora deschiderii ofertelor: 04.03.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul Mihai Eminescu nr. 2 B camera 13
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 395, 220 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
- Decl. privind eligi. Formular 12A;
- Decl. privind neincad. in sit. prevaz. la art. 181 din OUG 34/2006 Formular 12 B;
- Decl. privind cal. de participant la proced. Formular 12 C;Certif. de atestare fiscala privind indepl. oblig. de plata catre bugetul local, si cel general consolidat;
- Certif. de participare la licitatie cu oferta independentaFormular 1;
- Doc. de inregistrare ca presoana fizica sau juridica;
- Certif. constatator eliberat de ORC;
- Certif. de atestare a dreptului de a furniza serv. postale pe baza regimului de autorizare generala, eliberat in temeiul OG 31/2002 art. 16;
- Fisa informatii generale;
- Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani Formular 12 D;
- Sistem de management al calitatii ISO 9001/2008;
- Decl.pe proprie raspundere referitoare la conditii de munca si protectia muncii;
- Inform. privind subcontractantii, Formular nr. 9;
- Garantia de participare la procedura(1%)este de 3.952, 20 lei;
documentatia este dinsponibila in SEAP, sau pe suport de hartie la sediul autoritatii contractante camera 41