Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii postale de ridicare si distribuire a corespondentei


Detaliu pentru invitatia numarul 342903
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Directia Fiscala a Municipiului Timisoara
Numar invitatie: 342903/20.02.2013
Denumire contract: Servicii postale de ridicare si distribuire a corespondentei
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Fiscala a Municipiului TimisoaraCod fiscal: 21666630, Adresa: BD MIHAI EMINESCU, NR 2B, COD POSTAL 300030, Timisoara, Telefon: 0256-408100, Fax: 0256-408191
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BD MIHAI EMINESCU, NR 2B, COD POSTAL 300030, Timisoara, Romania, cod postal: 300030, telefon: +40 256408100, fax: +40 256408191, persoana de contact: Adrian Bodo
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul Mihai Eminescu nr. 2B camera 13
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii postale de ridicare si distribuire a corespondentei
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii postale de ridicare si distribuire a corespondentei a Directiei Fiscale a Municipiului Timisoara
II.1.6) CPV: 64112000-4 - Servicii postale de distribuire a corespondentei (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 399, 982.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi in cuantum de: 6.000 RON, echivalent a 1.368, 49 euro(curs euro BNR la data de 14.02.2013 = 4, 3844 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor;Forma de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.In cazul in care persoanele juridice opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar suma se va vira in contul: RO89TREZ62124510220XXXXX deschis la Trezoreria Municipiului TimisoaraIn cazul in care garantia de participare se va constitui prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza - Formularul nr. 11Dovada constituirii garantiei de participare se va prezenta in limba romana.Neconstituirea garantiei de participare pana la data si ora deschiderii ofertelor atrage respingerea ofertei. Pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM, garantia de participare va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus.
Garantie de buna executie
In cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA(pentru IMM-uri 2, 5%), emisa de o societate bancara/societate de asigurari si completata conform - Formular nr. 19 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Garantia de buna executie se prezinta in original si devine anexa la contract. Garantia trebuie sa fierevocabila.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici1. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 - Formular 12A;2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 - Formular 12B;3. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul local(sau echivalent pentru persoane juridice straine) in original, copie legalizata sau ?copie conform cu originalul? cu semnatura si stampila operatorului economic.4. Certificat de atestare fiscala eliberat de (ANAF) organ de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale(sau echivalent pentru persoane juridice straine) de pe raza careia societatea are sediul social, in original, copie legalizata sau ?copie conform cu originalul? cu semnatura si stampila operatorului economic.*Certificatele fiscale mentionate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.5. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - completare Formular nr. 1;6. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 - Formular nr. 1E;* Persoanele care detin functia de decizie in cadrul autoritatii contractante: - Director Executiv ? Ec. Adrian Bodo- Sef Serviciu Impozite si Taxe Persoane Juridice I - Cioiniac Gabriela- Sef Serviciu Impozite si Taxe Persoane Fizice - Korbuly Ana Maria- Sef Serviciu Colectare si Executare Silita Persoane Juridice - Dimitriu Gheorghe- Sef Serv, Col. si Executare Silita Impozite, Taxe si Amenzi Persoane Fizice - Crisan Delia- Sef Birou Contencios - Taranu Silvia- Coordonator Compartiment Achizitii Publice si Contabilitate - Mot Corina- Compartiment Achizitii Publice - Bunea Gheorghe- Biroul Contencios - Fer Ionel7. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular nr. 12C; In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici1. Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal, in original, copie legalizata, sau ?copie conform cu originalul? cu semnatura si stampila operatorului economic, din care sa reiasa obiectul de activitate.Pentru persoanele juridice/fizice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit(traduse in limba romana de catre un traducator autorizat si valabile la data depunerii ofertei). Acestea vor prezenta in original, copie legalizata sau ?copie conform cu originalul? cu semnatura si stampila operatorului economic.2. Certificat de atestare a dreptului de a furniza servicii postale pe baza regimului de autorizare generala, eliberat in temeiul art. 16 din OG nr. 31/2002 privind serviciile postale, de catre Autoritatea Nationala pentru Reglementarea in Comunicatii si Tehnologia Informatiei(valabil pentru colectarea, sortarea, transportul si livrarea trimiterilor postale) - in original, copie legalizata sau ?copie conform cu originalul? cu semnatura si stampila operatorului economic;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Fisa informatii generale - din care sa rezulte media cifrei de afaceri globale din ultimii 3 ani, si care sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractuluiCursul mediu anual pentru Euro(BNR)2010=4, 2099 lei/euro2011=4, 2379 lei/euro2012=4, 4560 lei/euroPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Prezentare o lista a principalelor servicii in ultimii 3 ani in valoare de 300.000 lei, insotita de certificate/documente emise de catre clientul beneficiar din care sa reiasa prestarea de servici similare., 2. Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice decare dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare acontractului de servicii, 3. Se solicita prezentarea de informatii cu privire la punctul de prezenta de care dispune operatorul economic(oficii postale) pentru prestarea serviciilor care fac obiect al achizitiei, 4. Informatii privind subcontractantiia. Declaratie si lista cuprinzand subcontractantii(daca este cazul), conformformular nr. 9 precum si acordurile de subcontractare.Ofertantii sant obligati sa precizeze partea/partile din contract pe careurmeaza sa le subcontractezeResursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati sa iau inconsiderare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fieindeplinit, daca sunt prezentate si urmatoarele documente: declaratie pepropria raspundere in temeiul art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 - Formular nr.1E Certificat sistem de management al calitatii ISO 9001/2008 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.03.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.03.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 13.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.02.2013 08:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer