Achizitie publica - Servicii postale si de curierat
Detaliu pentru invitatia numarul 356008
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 356008/25.11.2013
Denumire contract: Servicii postale si de curierat
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL PITESTI - CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI PITESTICod fiscal: 4317967, Adresa: str. Victoriei, nr. 24, Pitesti, Telefon: 0248-213994, Fax: 0248-212166
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Victoriei, nr. 24, Pitesti, Romania, cod postal: 110017, telefon: +40 248213994, fax: +40 248212166, persoana de contact: Camelia Daianu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Pitesti, str. Victoriei, nr. 24
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii postale si de curierat
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 6
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii postale si de curierat, care constau in preluarea, sortarea, transportul si livrarea trimiterilor postale ale Primariei Municipiului Pitesti catre destinatari - persoane fizice si juridice: a) servicii postale de distribuire a corespondentei de pana la 250 de grame inclusiv, pentru urmatoarele tipuri de corespondenta: scrisori recomandate fara confirmare de primire - trimiteri interne, scrisori recomandate cu confirmare de primire - trimiteri interne si scrisori recomandate fara confirmare de primire - trimiteri internationale (Europa);b) servicii de curierat intern pentru trimiteri de corespondenta si colete postale in greutate de pana la 10 kg, in sistem de posta rapida.
II.1.6) CPV: 64100000-7 - Servicii postale si de curierat (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 559, 997 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare 10.000 lei.Per de valabilit este egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Contul in care se va face viramentul este: Municipiul Pitesti, cod fiscal 4317967, cont RO50TREZ0465006XXX000186 deschis la Trezoreria Pitesti. Garantia trebuie sa fie irevocabila. De asemenea instrumental de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.In cazul in care se solicita reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare, se va completa o declaratie pe propria raspundere, conform anexei 1 din Legea nr. 346/ 2004 (Formularul 15 ? Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii dupa caz cu anexe) din care sa rezulte ca ofertantul se incadreaza in categoria IMM-urilor. Ofertele care la momentul deschiderii nu sunt insotite de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate vor fi respinse ca inacceptabile. Garantia de participare nu poate fi constituita de subcontractanti.In cazul depunerii unei contestatii, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma de 4339, 99 lei, conform prevederilor art. 278^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Echivalenta garantiei de participare depusa in Euro sau alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 7 zile.
Garantie de buna executie
6% din valoarea totala fara TVA a contractului; se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G.R nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in conditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, situatie in care contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia. In cazul ofertantilor din categoria IMM, garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul nr.2. Declaratia va fi prezentata, dupa caz, de fiecare ofertant/ ofertant asociat si de fiecare tert sustinator in parte.- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa si prezenta in original Formularul nr.3. Documentul va fi prezentat, dupa caz, de fiecare ofertant/ ofertant asociat in parte;
-Certificat de participare cu oferta independenta. Se va completa si prezenta in original Formularul nr.4 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta . Documentul va fi prezentat, dupa caz, de fiecare ofertant/ ofertant asociat in parte.;
- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cumodificarile si completarile ulterioare. Se va completa si prezenta Formularul nr.5 ? DECLARATIE privind neincadrarea in prevederile art. 69^1din O.U.G. nr. 34 / 2006. Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante, inclusiv persoanele care aproba bugetul Municipiului Pitesti sunt: consilierii locali in functie la data deschiderii ofertelor ( lista consilierilor locali in functie poate fi consultata la adresa www.primariapitesti.ro, sectiunea Consiliul Local): Apostoliceanu Sorinconsilier local; Avramescu Tiberiu Cristian ? consilier local; Banica Iuliu-Radu ? consilier local; CiopleasiMoise ? consilier local; DinescuGheorghe ? consilier local; DinuMircea ? consilier local; Fulga Sanda Cristina ? consilier local; GardinFlorin ? consilier local; GenteaCristian ? consilier local; Ionescu Anitte Michaelle ? consilier local; Malacu Gheorghe ? consilier local; Marinescu Silviu ? consilier local; Mosteanu Florentin Andrei ? consilier local; Neacsu Mariean ? consilier local; Perianu Radu Valeriu? consilier local; Preda Marin ? consilier local; Badea Ana ? consilier local; Tudor Mihail ? consilier local; Tudosoiu Dumitru ? consilier local; Zarnescu Nicolae Valeriu ? consilier local;Zoana Maria Gabriela ? consilier local; Pendiuc Tudor ? Primar; Ionica Cornel Constantin ? Viceprimar; Zidaru Laurentiu Marian ?Viceprimar; Cerbureanu Iosiv - Secretarul muncipiului Pitesti; Teodorescu Danut Mihail - Director Executiv Directia Dezvoltare Locala; Boncea Mariana ? Director Executiv Directia Economica; Antom Mihai ? Director Adjunct Directia Economica; Iordache Sanziana - Sef Serviciul Constatare, Impunere Persoane Fizice; Calugaru Andrei Catalin - Sef Serviciul Administratie Publica Locala; Nitu Bianca ? Consilier Serviciul Administratie Publica LocalaFoamete Mihai ? Consilier Juridic Biroul Juridic; Daianu Camelia Maria- Sef Serviciul Achizitii, Administrativ; Duminica Dorina Daniela - Inspector Serviciul Achizitii, Administrativ; Stanca Mihaela Andreea? Consilier Juridic Serviciul Achizitii, Administrativ.Formularul va fi completat de catre participantul la procedura, indiferent de calitatea in care participa (ofertant/ofertantasociat/subcontractant/tert sustinator).- Documente eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si catre bugetul local, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit. Documentele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic ofertant si trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.- Declaratie privind calitatea de participant la procedura . Se va completa si prezenta Formularul nr.6 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura ; In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document. - Persoane juridice/fizice romane : Certificatul constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului, original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic ofertant, din care sa reiasa ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice.- Persoane juridice /fizice straine : Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic ofertant, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte certificatul constator in original/copie legalizata pentru conformitate in situatia in care a prezentat acest document in copie.In cazul asocierii, documentul solicitat trebuie sa fie prezentat de catre fiecare asociat in parte.- Certificat-tip de atestare a dreptului de a furniza servicii postale pe baza regimului de autorizare generala, eliberat in temeiul art.16 alin.(4) din Ordonanta Guvernului nr.31/2002 privind serviciile postale, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.642/2002, cu modificarile si completarile ulterioare, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic ofertant. In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati ? respectiv subcontractantul, daca este cazul- detine certificatul solicitat si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitat certificatul respectiv.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani.Ofertantii vor prezenta cel mult 2 contracte care sa confirme prestarea de servicii similare in valoare cumulata de minim 550.000 lei, exclusiv TVA, in ultimii 3 ani, calculati pana la data limita dedepunere a ofertelor. Pentru contractele declarate ca experienta similara se va prezenta: contractul/contractele sau copie dupa partile relevante ale acestora (parti, obiectul contractului durata, valoare, garantii si semnaturi) semnat/semnate si stampilat/stampilate de catre ofertant, pe fiecare pagina, cu mentiunea ?conform cu originalul? sau recomandarea/recomandarile sau documentul constatator din partea beneficiarului/beneficiarilor din care sa rezulte obiectul, valoarea contractului/contractelor si modul de indeplinire a obligatiilor contractuale. Pentru contractele prezentate ca experienta similara, exprimate in alte monede decat lei, conversia se va realiza la valoarea cursului mediu anual lei/valuta comunicat de B.N.R. pe fiecare an in parte. Formularul nr. 8 ? Lista principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 ani si anexa la Formularul nr. 8., Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii; Se va completa si prezenta in original Formularul nr. 9 ? Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice., Informatii privind subcontractantii. Se va completa si prezenta Formularul nr.10 ? Declaratie privind partea/partile din acordul cadru care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, ofertantul va face precizarea ?Nu este cazul? in cadrul Formularului nr. 10 - Declaratie privind partea/partile din acordul cadru care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora. La incheierea acordului cadru autoritatea contractanta va solicita ofertantului declarat castigator prezentarea contractului incheiat intre viitorul contractant si subcontractantul nominalizat in oferta., Informatii privind asociatii. Se va completa si prezenta Formularul nr.11 ? Acord de asocierein vederea participarii la procedura de atribuire a acordului cadru.In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, ofertantul va face precizarea ?Nu este cazul? in cadrul Formularului nr. 11? Acord de asociere in vederea participarii la procedura de atribuire a acordului cadru., Sustinere capacitate tehnica si profesionalaTert sustinator tehnic si profesional Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) si ale art.69^1 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completandFormular nr 2 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, Formular nr 3 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, Formular nr.5 ? DECLARATIE privind neincadrarea in prevederile art. 69^1din O.U.G. nr. 34 / 2006, Formular nr. 16b ? Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/grupului de operatori economici si Formularul nr. 16c? Declaratie Tert sustinator tehnic si profesional.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.12.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.12.2013 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.11.2013 12:29