Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii postale si de curierat rapid intern si international


Detaliu pentru invitatia numarul 340081
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Autoritatea Rutiera Romana
Numar invitatie: 340081/27.11.2012
Denumire contract: Servicii postale si de curierat rapid intern si international
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAutoritatea Rutiera RomanaCod fiscal: 12059648, Adresa: B-dul. Dinicu Golescu, nr. 38, Sector 1, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 0720.077.560, Fax: 021.318.21.10
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul. Dinicu Golescu, nr. 38, Sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010873, telefon: +40 727777257, fax: +40 213122114, persoana de contact: Serviciul Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul. Dinicu Golescu, nr. 38, etaj 8, Sector 1, Bucuresti, Romania, telefon: +40 727777257, fax: +40 213122114, persoana de contact: Serviciul Achizitii Publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii postale si de curierat rapid intern si international
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Acordul-cadru va intra in vigoare incepand cu data de 01.01.2013Tarifele unitare pe segmentele de greutate ale serviciilor aferente acordului -cadru vor fi cele declarate in oferta financiara si nu vor fi modificate pe parcursul derularii intregului acord-cadru.-Cantitatea minimaestimata a unui contract subsecvent este de 4.100 trimiteri interne pe segmentul degreutate 0-1 kg-Cantitatea maximaestimata a unui contract subsecvent este de 16.250 trimiteri interne pe segmentul de greutate 0-1 kg-Valoarea minima a unui contract subsecvent este de 32.800 lei fara TVA.-Valoarea maxima a celui mai mare contract subsecvent este de 136.000 lei fara TVA.
II.1.6) CPV: 64112000-4 - Servicii postale de distribuire a corespondentei (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 445, 161.3 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei: 8500 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare-60 de zile si se va raporta la termenul limita de primire a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare: scrisoare de garantie bancara, ordin de plata in contul autoritatii contractante nr. RO72TREZ7015025XXX000328 Trezoreria sector 1, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitentasau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Neprezentarea in documentele de inscriere la procedura a garantiei de participare in cuantumul, forma si termenul de valabilitate solicitate, atrage respingerea ofertei.Ofertantul care solicita reducerea garantiei de participare la 50% va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei nr. 1 din Legea nr. 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.- urilor.In masura in care, Consiliul National de Solutionare a Constestatiilor respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va respecta prevederile art. 278ยน din OUG nr.34/2006.
Garantie de buna executie
5% din valoarea fara TVA aferenta contractului subsecvent.Se va constitui pana la semnarea contractului subsecvent astfel: ordin de plata, scrisoare de garantie bancara, instrument de garantare emis de o societate de asigurari.Instrumentul de garantare trebuie prezentat in original, sa contina in clar denumirea autoritatii contractante, obiectul contractului de achizitie publica, valabilitatea pentru care a fost constituita, parafa lizibila a institutiei emitente si/sau semnatura autorizata.Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie autoritatea contractanta are obligatia de a notifica pretentia contractantului, precizand obligatiile care nu au fost respectate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea - Formularul 2 - Acest document va fi prezentat si de tertul sustinator, dupa caz.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul 3 - Acest document va fi prezentat si de tertul sustinator, dupa caz.Certificat de atestare fiscala ( datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;Certificat de taxe si impozite locale ( datorii la bugetele locale ) din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Cerinta nr. 3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul 4 - Nota: Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire ( semneaza/aproba documente emise in legatura cu procedura) sunt: 1.SORIN SUPURAN - DIRECTOR GENERAL;2.SORIN CRISTIAN - DIRECTOR GENERAL ADJUNCT 1;2.AURELIA SURULESCU - DIRECTOR GENERAL ADJUNCT 2;3.SIMONATEIGHIU JURJ -DIRECTOR ECONOMIC - ADMINISTRATIV;4.CRISTIAN ANTON - DIRECTOR JURIDIC;5.ZALUPCA CHRISTIAN ? SEF SERVICIU ACHIZITII PUBLICE;6.NITU MIRELA - SEF SERVICIU ADMINISTRATIV;Acest document va fi prezentat si de tertul sustinator, dupa caz.Cerinta nr. 4Declaratii privind calitatea de participant la proceduraFormularul 5 ? Declaratie privind calitatea de participant la proceduraFormularul 6? Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaNOTA: Documentele solicitate la cerintele nr. 1 - 4 se pot prezenta in urmatoarele forme: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilata pe fiecare pagina. Cerinta nr. 1 - Certificatul constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului(in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata pe fiecare pagina), din care sa rezulte: - adresa actuala si obiectul de activitate al operatorului economic, respectiv codurile CAEN corespunzatoare prestarilor de servicii de tipul celor ce constituie obiectul achizitiei publice, numele complet, sediul si persoanele autorizate/administratori.- nu sunt inscrise mentiuni privind reorganizarea sau procedura lichidarii judiciare (faliment), sau ca societatease afla in incapacitate de plata.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, la solicitarea autoritatii contractante, va prezenta pentru conformitate certificatul constatator emis de ORC in original sau copie legalizata.Cerinta nr. 2 - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenentadin punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident (traduse in limba romana si legalizate).Persoana juridica straina beneficiaza in Romania de acelasi regim privind participarea de care beneficiaza si furnizorul roman in tara in care furnizorul strain este rezident.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1-Cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani de cel putin 272.000 lei fara TVADeclaratie privind cifra de afaceri.Valorile vor fi exprimate in lei, la cursul lei/euro mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respective.Declaratie privind cifra de afaceri globala din care sa rezulte o cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani de cel putin 272.000 lei fara TVA.Cifra de afaceri pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1-Lista a principalelor prestari de servicii in domeniul achizitiei efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Prestarile de servicii, se confirma prin prezentarea cel putin a unui document/contract/proces verbal de receptieemis sau contrasemnat de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Recomandarile pot fi prezentate in oricare din urmatoarele forme: original, copie legalizata notarial sau copie lizibila semnata si stampilata pe fiecare paginaCerinta nr. 2Informatii privind subcontractantii Cerinta nr. 1-Certificat SR EN ISO 9001 sau echivalent.Se vor prezenta documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii pentru firmele ofertante, respectiv ISO 9001 sau echivalent.Nu se accepta declaratii prin care se atesta ca operatorii economici sunt in curs de auditare in vederea obtinerii certificatului solicitat mai sus sau a celor echivalente. Se vor accepta si ofertantul/ofertantii care dovedeste/dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat su\i din el reiese ca ofertantul/ofertantii va/vor primi certificarea. NOTA: Documentul solicitatse poate prezenta in urmatoarele forme: copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata pe fiecare pagina.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.12.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 26.11.2012 08:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer