Achizitie publica - Servicii prestate de medici specialisti
Detaliu pentru invitatia numarul 342680
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342680/13.02.2013
Denumire contract: Servicii prestate de medici specialisti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul de Cardiologie " Dr. Benedek Geza" CovasnaCod fiscal: 4404559, Adresa: Covasna Str. Mihai Eminescu nr. 160 Jud. Covasna, Covasna, Telefon: +40 0267340532, Fax: +40 0267340532
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Covasna Str. Mihai Eminescu nr. 160 Jud. Covasna, Covasna, Romania, cod postal: 525200, telefon: +40 0267340532, fax: +40 0267340532, persoana de contact: biroul de achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul de Recuperare Cardiovasculara Dr. Benedek Geza Covasna, biroul de achizitii publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii prestate de medici specialisti
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii prestate de medici specialisti
II.1.6) CPV: 85121200-5 - Servicii prestate de medici specialisti (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 455, 400 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare calculata pentru fiecare lot se regaseste in tabelul anexat ? Centralizatorul de produse si in sectiunea "loturi" a invitatiei de participare postata in SEAP. Aceasta se poate constitui prin virament bancar, instrument de garantare sau ordin de plata/filaCEC. In temeiul prevederilor art. 86, alin. 1 si 6 din H.G. nr. 925/2006 coroborat cu prevederile art. 17 din H.G. nr. 1660/2006, dovada constituirii garantiei de participare (in cazul constituiri printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societatede asigurari), se va transmitela sediul autoritatii contractante in original de catre toti operatori economici. Garantia de participare se va constitui in lei/euro la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertei cu 5 (cinci) zile. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Contul in care se va depune garantia de participare este RO 46 TREZ 2575005xxx004395 , deschis la Trezoreria Tg. Secuiesc. In temeiul prevederilor art. 86, alin. 3, lit. a si b din H.G. nr. 925/2006, actualizata in cazul in care garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, acesta trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat sau conditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Sa nu se afle in situatia prevazuta la art.180 si in niciuna din situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 (Declaratie privind situatia personala a ofertantului); 2. Sa nu se afle in situatia prevazuta la art.69^1 din OUG 34/2006(Declaratie privind neincadrarea in art.69^1 din OUG 34/2006); Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sant: Jr. Manager : Jr. Sporea Monica; Director financiar : Ec. Kadar Melinda; Director Medical: Dr. Suceveanu Mihaela; Director de ingrijiri: Deaconu Ion; Consilier juridic : Jr. Neagovici Vasile; Sef servicii AdministrativJr. Cimpoi Cristian; Sef servicii AT Ec. Hajnal Arpad ; Diriginte farmacie Frm. Holban Gabriela; Sef laboratorAs.Pr. Ciubuc Oltita 3. Respectarea prevederilor Ordinului ANRMAP nr. 314/12.10.2012 (Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta); 4. Certificat de atestare fiscala eliberat de Ministerul Finantelor Publice . 5. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primarie(Consiliul Local). Certificatul de atestare fiscala trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificat membru CMR
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Asugurare Malpraxis conf. Legii 95/2006 art.656Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.02.2013 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.02.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 27.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.02.2013 07:01