Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii privind asistenta tehnica ? dirigentie de santier aferente proiectului Reabilitarea si refunctionalizarea Corpurilor B, C, D SI E din CETATEA ORADEA in vederea demararii celei de-a - II - a etape de reabilitare si refunctionalizare si introduce


Detaliu pentru invitatia numarul 336253
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL ORADEA
Numar invitatie: 336253/26.09.2012
Denumire contract: Servicii privind asistenta tehnica ? dirigentie de santier aferente proiectului Reabilitarea sirefunctionalizarea Corpurilor B, C, D SI E din CETATEA ORADEA in vederea demararii celei de-a - II - a etape de reabilitare sirefunctionalizare si introducerii in circuitul turistic al CETATII ORADEA CETATEA ORADEA, CENTRU MULTICULTURAL SI MULTICONFESIONAL EUROPEAN - ETAPA II
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ORADEACod fiscal: 4230487, Adresa: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Oradea, Telefon: 0259.437000, 0259.436276, Fax: 0259.437000, 0259.436276
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Oradea, Romania, cod postal: 410100, telefon: +40 259437000, fax: +40 259409406, persoana de contact: Biroul Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei municipiului Oradea - Sala Mica
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii privind asistenta tehnica ? dirigentie de santier aferente proiectului Reabilitarea sirefunctionalizarea Corpurilor B, C, D SI E din CETATEA ORADEA in vederea demararii celei de-a - II - a etape de reabilitare sirefunctionalizare si introducerii in circuitul turistic al CETATII ORADEA CETATEA ORADEA, CENTRU MULTICULTURAL SI MULTICONFESIONAL EUROPEAN - ETAPA II
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii privind asistenta tehnica ? dirigentie de santier aferente proiectului Reabilitarea sirefunctionalizarea Corpurilor B, C, D SI E din CETATEA ORADEA in vederea demararii celei de-a - II - a etape de reabilitare sirefunctionalizare si introducerii in circuitul turistic al CETATII ORADEA CETATEA ORADEA, CENTRU MULTICULTURAL SI MULTICONFESIONAL EUROPEAN - ETAPA II
II.1.6) CPV: 71356200-0 - Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 240, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare :4500 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei - 90 de zile de la data limita de depunere a ofertei. Modul de constituire a garantiei de participare in conformitate cu art.86 din HG 925/2006. In cazul achitarii prin Ordin de plata va fi virat in contul RO02TREZ0765006XXX000160 deschis la Trezoreria Municipiului Oradea, Titular de cont Municipiul Oradea. In situatia unei eventuale contestatii la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor iar Consiliul respinge contestatia (suma retinuta contestatorului se va calcula conform prevederilor art. 278^1 alin. (1), lit.b) O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare).
Garantie de buna executie
Va reprezenta 10% din valoarea fara tva a contractului si se va putea constitui prin una din urmatoarele modalitati, devenind anexa la contractul incheiat :1. scrisoare de garantie bancara 2. instrument de garantare emis in conditiile legii de o de o societate de asigurari-asigurare de garantii retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis va fi de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se solicita prezentarea unui CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta- in baza ORDINULUI 314/2010 INTRAT IN VIGOARE LA 20.10.2010 prin care certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Se solicita prezentarea unei declaratiicompletata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului, conform ? Formularului din documentatie- DECLARATIE privind calitatea de participant la procedura?Se solicita prezentarea unei declaratiicompletata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului, conform ? Formularului - DECLARATIE privind situatia personala a ofertantului?- prin care sa dovedeasca ca nu se incadreaza la prevederile art 180 , 181 siart 69?1 din OUG 34/2006.Persoanele cu functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Ilie Bolojan- primar; Mircea Malan- viceprimar;Ovidiu Muresan-viceprimar; Eduard Florea - Director Directia Economica, Consilieri locali -Delorean Ion Iulius, Caciora Ciprian, Corches Dorin, Cupsa Ioan, Dan Octavian, Felea Ioan, Fleisz Ioan, Hossu Bogdan, Huszar Istvan, Ilie Cristian, Lepadatu Mircea, Lezeu Petru, Luca Dorel, Manea Mihai, Mercea Pavel, Muresean Ovidiu, Negrean Daniel, Pasztor Sandor, Popa Claudiu, Sarkozi Zoltan, Szabo Iozsef, Tau Ioan, Tifor Dorel, Vulcu Daniel-membrii si supleanti in comisia de evaluare: Ardelean Claudia, Delcea Cristian, Mos Marius, Sim Dumitru, Marc Oltea Diana, Marcu Sebastian, Adina Marge, Kocsis Iuliana, -expert cooptat -Halasz Marcela si Iurcov BogdanPrezentare Certificate de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat (eliberat de D.G.F.P) si la bugetul local (eliberat de directia de specialitate din cadrul primariilor in a caror raza teritoriala activeaza societatea respectiva). Certificatele de atestare fiscala/certificatele privind plata impozitelor si taxelor la bugetul local, trebuie sa prezinte situatia obligatiilor exigibilein luna anterioara celei in care se depun ofertele, in sensul ca acestea trebuie sa ateste ca ofertantul nu aredatorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Forma de prezentare: copie lizibila stampilata, semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului si continand mentiunea "conform cu originalul".Aplicabilitatea in cadrul procedurii (1): ? In situatia in care din documentele solicitate la capitolul III.2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului, reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.180 art.181 sau de art. 69?1 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus din procedura pentru atribuirea contractractului de achizitie publica. Sunt asimilati situatiei expuse mai sus ofertantii care au emise pe numele lor documente constatatoare inregistrate la ANRMAP, care atesta neindeplinirea obligatiilor contractuale in sensul prevederilor art 181 din OUG 34/2006 respectiv ale art.97^1 din HG nr.925/2006.? In situatia in care cele declarate in cadrul CERTIFICATului de participare la licitatie cu oferta independenta, se dovedesc a fi neadevarate si/sau incomplete in orice privinta ofertantul in cauza va fi descalificat in baza punctului II.2 din certificatul in cauza.Nota: In cazul persoanelor juridice straine, autoritatea contractanta va accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una dintre situatiile prevazute la art. 180 si 181 orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute mai sus. In ceea ce priveste cazurile mentionate la art. 180, in conformitate cu legislatia interna a statului in care sunt stabiliti ofertantii, aceste solicitari se refera la persoane fizice si persoane juridice, inclusiv, dupa caz, la directori de companii sau la orice persoana cu putere de reprezentare, de decizie ori de control in ceea ce priveste candidatul sau ofertantul.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Referitor la asociere/angajament ferm de sustinere din partea unui tert: ? Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna fiind obligati sa depuna in acest caz acordul de asociere completat conform Formularului? Model ACORD DE ASOCIERE, in care vor preciza detaliat sarcinile ce revin fiecarui asociat. Acordul de asociere va fi insotit de o declaratie pe proprie raspundere prin care asociatii se obliga, in cazul in care asocierea va fi declarata castigatoare, sa prezinte acordul de asociere in forma legalizata (Legalizarea documentului se va face de catre un notar public, conform legii 96/1995 actualizata) inainte de semnarea contractuluiIn cazul unei asocieri, cerintele solicitate pentru indeplinirea criteriilor de calificare si selectie referitoare la situatia personala trebuie indeplinite de catre fiecare asociat. Documentele solicitate vor fi prezentate de fiecare dintre asociati.Cerinteleprivitoare la situatia personala nu pot fi indeplinite prin prezentarea unui angajament ferm de sustinere din partea unui tert. prezentarea Certificatului constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, din care sa rezulte: - sediul si obiectul de activitate al operatorului economic, respectiv codurile CAEN corespunzatoare serviciilor ce constituie obiectul achizitiei publice- nu sunt inscrise mentiuni privind reorganizarea sau procedura lichidarii judiciare (faliment), sau ca societatease afla in incapacitate de plata.Forma de prezentare: original/copie lizibila stampilata, semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului si continand mentiunea "conform cu originalul".Se va prezenta de catre operatorul economic clasat pe primul loc, inainte de comunicarea rezultatului procedurii, la solicitarea autoritatii contractante, certificatul constatator, in original sau copie legalizata.Referitor la asociere/angajament ferm de sustinere din partea unui tert: ? Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna fiind obligati sa depuna in acest caz acordul de asociere completat conform Formularului? Model ACORD DE ASOCIERE, in care vor preciza detaliat sarcinile ce revin fiecarui asociat. Acordul de asociere va fi insotit de o declaratie pe proprie raspundere prin care asociatii se obliga, in cazul in care asocierea va fi declarata castigatoare, sa prezinte acordul de asociere in forma legalizata (Legalizarea documentului se va face de catre un notar public, conform legii 96/1995 actualizata) inainte de semnarea contractului.Cerintele solicitate pentru indeplinirea criteriilor de calificare si selectie referitoare la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie indeplinite de catre fiecare asociat. Documentele solicitate vor fi prezentate de fiecare dintre asociati.? In cazul unei asocieri, cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati- respectiv subcontractantul, daca este cazul- detine autorizarea respectiva si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care se solicita autorizarea.? Cerinteleprivitoare la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, nu pot fi indeplinite prin prezentarea unui angajament ferm de sustinere din partea unui tert.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri globala medie anuala pe ultimii 3 ani fiscali 2009, 2010 si 2011, sa fie de : - minim 480.000 lei.Bilanturile contabile pentru anii 2009, 2010 si 2011 vizate si inregistrate la organele competente -Fisa de informatii general
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Lista principalelorservicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, solicitata de catre autoritatea contractanta pentru a se asigura ca prestatorul are experienta si capacitatea tehnica de indeplinire a contractului.- cerinta minima privind experienta profesionala: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani (calculati pana la data depunerii ofertei), un contract similar ca natura si complexitate cu cel care face obiectul procedurii in valoare de minim 240.000 lei fara TVA, sau maxim trei contracte similare a caror valoare cumulata sa fie de minim 240.000 lei fara TVA , privind servicii similare., Lista cuprinzand persoanele responsabilepentruprest serv ce fac obiectul prez achiz-prin care sa faca dovada ca detine diriginti de santier autorizati ISC in urm. domenii de atestare: cod 1.dirig de santier autorizat ISC in dom consolidare si restaurare monumente istorice-toate categ de importanta;cod 6.dirig de santier aut ISC in dom constructii edilitare si de gospodarie comunala;cod 8.1 diriginte de santier aut ISC in domeniul inst electrice.cod 8.2.diriginte de santier autorizat ISC in domeniulinstalatii, sanitare, termoventilatii;cod 9.1 diriginte de santier autorizat ISC in domeniul retele electrice.cod 9.2.diriginte de santier autorizat ISC in domeniulretele termice sisanitare, Minim 2 diriginti de santier trebuie sa fie autorizati conform normelor metodologice din Ord 2495/26.08.2010 - atest spec, exp si verif tehnici in domeniul protej monumist.Coordonator in materie de securitate si sanatate in munca pe durata realizarii lucrarii, in conformitate cu art.2 din HG 300, informaii privind subcontractantii. Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Declaratie cu subcontractantii si datele solicitate referitor la acestia
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatia este atasata pe SEAP la sectiunea Documentatie si Clarificari
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.10.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 26.09.2012 14:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer