Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii privind colectarea, transportul si eliminarea deseurilor spitalicesti, rezultate din activitatea medicala , inclusiv deseurile anatomopatologice


Detaliu pentru invitatia numarul 331056
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Institutul National de Neurologie si Boli Neurovasculare
Numar invitatie: 331056/04.07.2012
Denumire contract: Servicii privind colectarea, transportul si eliminarea deseurilor spitalicesti, rezultate din activitatea medicala , inclusiv deseurile anatomopatologice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul National de Neurologie si Boli NeurovasculareCod fiscal: 7548010, Adresa: Sos. Berceni 10-12, Sector 4, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 3346463, Fax: 3346463
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sos. Berceni 10-12, Sector 4, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 041914, telefon: +40 213346463, fax: +40 213346463, persoana de contact: Humeniuc Vasile
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Institutul National de Neurologie si Boli NeurovasculareAdresa: Sos. Berceni 10-12, Sector 4, Bucuresti, Telefon: +40 213346463, Fax: +40 213346463- Sala de consiliu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii privind colectarea, transportul si eliminarea deseurilor spitalicesti, rezultate din activitatea medicala , inclusiv deseurile anatomopatologice
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Prestari servicii de colectare, transport si eliminare deseuri spitalicesti, rezultate din activitatea medicala , inclusiv deseurile anatomopatologiceCantitatile minime si maxime precizate in caietul de sarcini sunt mentionate pentru a da o dimensiune asupra anvergurii acordului cadru, autoritatea contractanta va incheia contracte subsecvente in functie de necesitatile beneficiarului si fondurile disponibile. Pe baza preturilor unitare prevazute in acordul cadru se va determina pretul fiecarui contract subsecvent.
II.1.6) CPV: 90524400-0 - Servicii de colectare, de transport si de eliminare a deseurilor spitalicesti (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 336, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie conf. prevederilor art. 86 alin.(1) din HG nr. 925/2006, prin virament bancarin contul RO 77 TREZ 7045005xxx004253, trez. Sect.4-sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.- Cuantumul garantiei de participare, 2% din valoarea estimata a contractului, in valoare de6720 lei lei- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 60 zile.Neprezentarea garantiei de participare in cuantumul si forma stabilita duce la respingerea ofertei in cadrul sedintei de deschidere. In conformitate cu Art. 2781*), in masura in care Consiliul respinge eventuala contestatie formulata la prezenta procedura, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata urmatoarele sume; pentru valori estimate/lot cuprinse intre 63.000-420.000 lei , valoarea retinuta va fi de 1% din valoarea estimata, iar pentru cele cuprinse cu valori estimate intre 420.001-4.200.000 lei, valoarea retinuta va fi 4.200+0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei.
Garantie de buna executie
- cuantumul garantiei de buna executie este in valoare de 10% din valoarea fara T.V.A. a fiecarui contract subsecvent incheiat.Garantia de buna executie constituita de contractantul incadrat conform legii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii va fi admisa in cuantum de 50% fata de suma fixa solicitata.Se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, conform art.90 din HG nr. 925/2006 , sau daca partile convinprin retineri succesive datorate pentru facturi partiale, conform art.I alin.(3) din HG nr. 1045/2011(In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti...)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.1. Completarea formularului nr.2 cu privire la neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, care va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.2. Completarea formularului nr. 3 cu privire la neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006, care va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.3. Prezentarea ?Certificatului de participare cu oferta independenta?4. Prezentarea ?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, - Manager : Dr. Corneliu Toader ; Director Financiar Contabil : Ec. Ligia Zamfira.5. Certificat privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia Impozite si Taxe Locale din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.6. Certificat eliberat de catre Agentia Nationala de Administrare Fiscala, Sucursala Teritoriala din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile. 1.Certificat de inregistrare eliberat de O.N.R.C.2. Documente edificatoare care dovedesc atestarea ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1) Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani (2009-2011) Daca un grup de operatori economici depune oferta sau candidature comuna, situatia economico-financiara se poate demonstra prin cumulul tuturor resurselor membrilor grupului., 2) Rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani (bilant contabil la 31.12.2011), vizat si inregistrat de organele competente, eventual rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati de audit financiar si contabil recunoscute sau orice alte documente prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani ., - Autorizatia de mediu, emisa de organismele teritoriale de mediu de pe raza in care ofertantul isi desfasoara activitatea pentru serviciile cerute de catre autoritatea contractanta atat pentru eliminator cat si pentru transportator., - Autorizatie de mediu pentru subcontractanti, daca este cazul, - Avize favorabile pentru rutele de transport deseuri medicale, emise de Directia de Sanatate Publica, de pe raza caruia apartine ofertantul si autoritatea contractanta valabile la data deschiderii ofertelor, conform OMS 219/2002 art 34, Utilaje- Declaratie privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, alte mijloace fixe pe care candidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentruindeplinirea contractului., - Dovada detinerii in propietate/posesie sau alte modalitati legale de dispunere a unui spatiu temporar de depozitare a deseurilor dotat cu instalalatie frigorifica, mentiune specificata in Autorizatia de Mediu, sau orice alt act doveditor emis de autoritatiele competente., - Lista autovehicolelor detinute in propietate/posesie sau alte modalitati legale., - Referat tehnic a echipamentelor de neutralizare eliberate de catre Institutiile de Sanatate Publica., - Referat tehnic de evaluare pentru autovehiculeeliberate de catre Institutiile de Sanatate Publica., Avize favorabile pentru rutele de transport deseuri medicale, emise de Directia de Sanatate Publica, de pe raza caruia apartine ofertantul si autoritatea contractanta , conform OMS 219/2002 art 34., Fisa tehnica a instalatiei folosite pentru eliminarea finala a deseurilor spitalicesti., Declaratie pe proprie raspundere care contine informatii privind numarul mediu, in ultimele 12 luni, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului., -Certificat de Pregatire profesionala a consilierului de siguranta., -Certificat ADR de formare profesionala a conducator/lor auto Certificat SR EN ISO 9001/2008 Managementul Calitatii, privind activitatea ce urmeaza a fi prestata sau echivalent, Certificat ISO 14001:2005 privind activitatea ce urmeaza a fi prestata sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: online, pe site-ul www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 03.07.2012 14:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer