Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii privind colectarea, transportul si eliminarea deseurilor spitalicesti, rezultate din activitatea medicala , inclusiv deseurile anatomopatologice


Detaliu pentru invitatia numarul 333743
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL CLINIC PANAIT SIRBU
Numar invitatie: 333743/16.08.2012
Denumire contract: Servicii privind colectarea, transportul si eliminarea deseurilor spitalicesti, rezultate din activitatea medicala , inclusiv deseurile anatomopatologice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC PANAIT SIRBUCod fiscal: 4316295, Adresa: CAL. GIULESTI NR. 5 SECTOR 6, Bucuresti, Telefon: 3161278, Fax: 3161296
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CAL. GIULESTI NR. 5 SECTOR 6, Bucuresti, Romania, cod postal: 060251, telefon: +40 213161278, fax: +40 213161296, persoana de contact: OANA CRISTINA OPREA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CAL. GIULESTI NR. 5 SECTOR 6, Bucuresti, Romania, cod postal: 060251, telefon: +40 213161278, fax: +40 213161296 - BIROUL ACHIZITII
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii privind colectarea, transportul si eliminarea deseurilor spitalicesti, rezultate din activitatea medicala , inclusiv deseurile anatomopatologice
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Prestari servicii de colectare, transport si eliminare deseuri spitalicesti, rezultate din activitatea medicala , inclusiv deseurile anatomopatologiceCantitatile minime si maxime precizate in caietul de sarcini sunt mentionate pentru a da o dimensiune asupra anvergurii acordului cadru, autoritatea contractanta va incheia contracte subsecvente in functie de necesitatile beneficiarului si fondurile disponibile. Pe baza preturilor unitare prevazute in acordul cadru se va determina pretul fiecarui contract subsecvent.
II.1.6) CPV: 90524400-0 - Servicii de colectare, de transport si de eliminare a deseurilor spitalicesti (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 420, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie conf. prevederilor art. 86 alin.(1) din HG nr. 925/2006, prin virament bancar in contul RO02TREZ7065006XXX008533, TREZORERIE SECTOR 6-sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate deasigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.- Cuantumul garantiei de participare, 1% din valoarea estimata a contractului, in valoare de 4200 lei- Valabilitatea garantiei de participare este de 60 de zile de la data limita de primire a ofertelorNeprezentarea garantiei de participare in cuantumul si forma stabilita duce la respingerea ofertei in cadrul sedintei de deschidere. In conformitate cu Art. 2781*), in masura in care Consiliul respinge eventuala contestatie formulata la prezenta procedura, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata urmatoarele sume; pentru valori estimate/lot cuprinse intre 63.000-420.000 lei , valoarea retinuta va fi de 1% din valoarea estimata, iar pentru cele cuprinse cu valorea estimate intre 420.001-4.200.000 lei, valoarea retinuta va fi 4.200+0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.1. Completarea formularului nr. 2 cu privire la neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, care va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile Art. 181 din OUG34/2006-Comp. form. nr.33. Prezentarea ?Certificatului de participare cu oferta independenta?4. Prezentarea ?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? ? Manager: Dr. Ovidiu Marcel MOISA ? MANAGER , Ec. Dorina LUNGU ? Director Financiar ?Contabil, dr. Albu Dinu Florin- director medical, Dragici Gratiela- presedinte consiliu de administratie, dl. Iorgovan George? membru consiliu de administratie, dna Ungureanu Jeni ? membru consiliu de administratie, dna. dr. Ivan Mirela ? membru consiliu deadministratie, dl. prof. dr. Radu Vladareanu - ? membru consiliu de administratie, dl. dr. Puia Lucian Sorin ? membru consiliu de administratie, dna. as. Stan Daniela ? membru consiliu de administratie- Completarea Formular nr.95. Certificat privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia Impozite si Taxe Locale din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.6. Certificat eliberat de catre Agentia Nationala de Administrare Fiscala, Sucursala Teritoriala din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile. 1. Certificat de inregistrare eliberat de O.N.R.C.2. Documente edificatoare care dovedesc atestarea ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilitAutoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului ce urmeaza a fi declaratcastigator, prezentarea documentului in original sau copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1) Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani (2009-2011) Daca un grup de operatori economici depune oferta sau candidature comuna, situatia economicofinanciara se poate demonstra prin cumulul tuturor resurselor membrilor grupului., 2)Fisa de informatii generale;, 3) Rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani (bilant contabil la 31.12.2011), vizat si inregistrat de organele competente, eventual rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati de audit financiar si contabil recunoscute sau orice alte documente prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani - Completarea formularului C1;Note: 1) Se va permite si prezentarea de copii dupa informatiilerelevante din contractul respectiv in indeplinirea contractuluirespectiv.2) In cazul existentei subcontractantilor, prezentareaurmatoarelor documente :1. Acord de subcontractare, 2. Partea sau partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora., Autorizatia de mediu, emisa de organismele teritoriale de mediu de pe raza in care ofertantul isi desfasoara activitatea pentru serviciile cerute de catre autoritatea contractanta atat pentru eliminator cat si pentru transportator, CONFORM OUG nr.195/2005;valabile la data depunerii ofertelor -Copie legalizata sau ?Conform cu originalul?, - Autorizatie de mediu pentru subcontractanti, daca este cazul, CONFORM OUG nr.195/2005;valabile la data depunerii ofertelor- Copie legalizata sau ?Conform cu originalul?, Avize favorabile pentru rutele de transport deseuri medicale, emise de Directia de Sanatate Publica, de pe raza caruia apartine ofertantul si autoritatea contractanta valabile la data depunerii ofertelor, conform art 34 din OMS 219/2002; valabile la data dpunerii ofertelor- Copie legalizata sau ?Conform cu originalul?, Utilaje- Declaratie privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, alte mijloace fixe pe care candidatul/ofertantul seangajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului- Formularul nr. 11, Dovada detinerii in propietate/posesie sau alte modalitati legale de dispunere a unui spatiu temporar de depozitare a deseurilor dotat cu instalalatie frigorifica, mentiune specificata in Autorizatia de Mediu, sau orice alt act doveditor emis de autoritatiele competente- Copie legalizata sau ?Conform cu originalul?Nota: Daca operatorul economic nu detine in proprietate un utilaj/echipament/statie/laborator etc., pe langa posibilitatea prezentarii unui contract/precontract de inchiriere etc. se va permite si prezentarea unui angajament, Lista autovehicolelor detinute in propietate/posesie sau alte modalitati legale- Copie legalizata sau ?Conform cu originalul?, Avize favorabile pentru rutele de transport deseuri medicale, emise de Directia de Sanatate Publica, de pe raza caruia apartine ofertantul si autoritatea contractanta , conform OMS 219/2002 art 34;valabile la data depunerii ofertelorCopie legalizata sau ?Conform cu originalul?Nota: Referatele/avizele se solicita operatorului economicdeclarat castigator. Se poate accepta o declaratie din parteaoperatorilor economici din care sa reiasa ca daca sunt declaraticastigatori isi vor obtine respectiva autorizatie., Fisa tehnica a instalatiei folosite pentru eliminarea finala a deseurilor spitalicesti.Copie legalizata sau ?Conform cu originalul?, Declaratie pe proprie raspundere care contine informatii privind numarul mediu, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului , CONFORM ART 188, ALIN. 2 DIN OUG 34/2006- Formularul nr. 12, Certificat ADR de formare profesionala a conducator/lor auto, conform OMF nr. 82/1992-Copie legalizata sau ?Conform cu originalul? Certificat SR EN ISO 9001/2008 Managementul Calitatii, privind activitateace urmeaza a fi prestata sau echivalent, Certificat ISO 14001:2005 privind activitatea ce urmeaza a fi prestata sauechivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.08.2012 13:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer