Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii privind desemnarea unui coordonator in domeniul Sanatatea si Securitatea Muncii pentru proiectul ?Extinderea si modernizarea infrastructurii de apa si apa uzata in judetul Arad?


Detaliu pentru invitatia numarul 334002
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Compania de Apa Arad S.A.
Numar invitatie: 334002/21.08.2012
Denumire contract: Servicii privind desemnarea unui coordonator in domeniul Sanatatea si Securitatea Muncii pentru proiectul ?Extinderea si modernizarea infrastructurii de apa si apa uzata in judetul Arad?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCompania de Apa Arad S.A.Cod fiscal: RO 1683483, Adresa: Sabin Dragoi Nr. 2-4, Arad, Telefon: 0257-270853, Fax: 0257-270981
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sabin Dragoi Nr. 2-4, Arad, Romania, cod postal: 310178, telefon: +40 257270853, fax: +40 257270981, persoana de contact: Iacob Banea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul SC Compania de Apa Arad SA, situat inARAD str. Sabin Dragoi nr. 2-4, jud. Arad
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii privind desemnarea unui coordonator in domeniul Sanatatea si Securitatea Muncii pentru proiectul ?Extinderea si modernizarea infrastructurii de apa si apa uzata in judetul Arad?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Desemnarea unui coordonator in domeniul Sanatatea si Securitatea Muncii pentru proiectul ?Extinderea si modernizarea infrastructurii de apa si apa uzata in judetul Arad?
II.1.6) CPV: 71317210-8 - Servicii de consultanta sanitara si de siguranta (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 165, 445 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum 3.308 lei.Nu se accepta constit Garant de particip in alta moneda decat lei.Valabil 90 de zile de la term limita de depunere a of.Garant. sa fie irevocabila.Constit: -printr-un instrum de garantare emis in condit legii de o societ banc. ori de o societ de asig. cfForm.nr. 4 in original;Ordin de plata emis in fav AC Instrumde garantare /Scrisoare de garantie /ordinul de plata trebuie: Prezentat/a in original si anexat/a la coletul cu oferta.Instrum de garantare va prevedea daca plata garant se va executa a) conditionat, -dupa constat culpei pers garantate, b) necond, - la prima cerere a benef, pe baza declarat acestuia cu privire la culpa pers garantate. In instrum de garantare vor fi cuprinse preved art. 278^1, lit.c), din OUG nr.34/2006, precum si preved art. 87 alin. 1, lit.a), b) si c) din HG nr. 925/2006.Instrum.de garantare financiara, referire si la posibilitatea AC de a executa garantia de particip in urmat situatii: retragof in per. de valab a acesteia;daca oferta este stab. castig si nu se const garantia de buna execut in per de valab a ofertei si, nu mai tarziu de 15 zile de la semn contract;daca, desi oferta este stab. castig, refuza sa semn. contract in perioada de valab a ofertei. in event formul unei contest si in cazul resping acesteia de CNSC, AC va retine din garantia de particip suma 1654, 45lei; Preved art. 278^1 alin. (2) din OUG nr.34/2006 act., se aplica coresp. Dovada garant de particip trebuie sa fie prezent cel mai tarziu la data si ora stab. pt deschid. ofert. A.C poate solicita ext. per. de valab a ofertei.Ofert. care solicita reduc.cerintei priv cuant garant de particip si a garant de buna execut la 50% va prez, anexat Form. pt garantie, o decl pe proprie raspund, cf Anexei 1 din Legea nr. 346/2004, din care sa rezulte ca se incadr. in cat. IMM-urilor.AC va elibera/rest. garant. de particip cf preved. art. 88 din H.G. nr. 925/2006.Ofert. neinsot de o garant de particip coresp cerint. de sus vor fi respinse de A.C.
Garantie de buna executie
Cuantum 5% din pretul contract., fara TVA+valabil.durata de executie a contract.Constituire: scrisoare de garantie bancara/ instrument de garantare emis de o societ. de asigurari-prin retineri succesive din.facturile part..In ultimul caz, contractantul are oblig de a deschide la TREZORERIA STAT un cont distinct la dispozitia A.C.Suma initiala care se depune de catre contract. in contul deschis nu trebuie sa fie mica de 0, 5 %din pretul contract, fara TVA.Dif.dintre cuant.Garant.de buna execut. si garant.de particip. se deduce din fact. emise de executant, respectiv 5% din fiecare fact. emisa.A.C are dreptul de a emite pretentii asupra garant.de buna execut., in limita prejud. creat, daca execut. nu isi indeplineste obligat. asumate prin contract.Anterior emiterii unei pretentii asupra garant. de buna executie achizitorul are oblig. de a notif. acest lucru executant., precizand oblig. care nu au fost respectate.Restituire: -14 zile de la data incheierii prezent.contract-Formular 9.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe proprie raspundereprivind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 (Declaratie privind eligibilitatea - Formularulnr. 5.2 din Sectiunea 2 - Formulare).Neprezentarea acestor documente atrage dupa sine excluderea din procedura.Nota: In cazul in care tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile atunci trebuie sa fie acceptata o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 (Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute in art.181 din OUG nr. 34/2006 ? Formularul nr. 5.3 din Sectiunea 2 ? Formulare);Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic (sau echivalent), care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat si din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale (sau echivalent) din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local si din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Certificat privind plata contributiei la asigurarile sociale (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS), din care sa reiasa ca nu exista datorii;Cazierului judiciar pentru reprezentantii legali ai operatorului economicNota: Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Nota: In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare la zi ale acestor esalonari, in original sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?Neprezentarea acestor documente atrage dupa sine excluderea din procedura.Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formularul nr.5.5 din Sectiunea 2 ? Formulare).Declaratie ?Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta? (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)(Formularul nr.5.6 din Sectiunea 2 ? Formulare).Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 (Declaratie pe proprie raspundere dinSectiunea 2? Formulare-Formular nr.5.4Nota: Persoanele care detin functii de decizie in cadrul SC COMPANIA DE APA ARAD SA, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: ing. Banatean Gheorghe, ing. ec. Toma Marius, ec Madincea Ecaterina inf. Anca Lucian , c.j Goldis Flaviu, c.j. Giugiulan Mihnea, ec.VatanyMarius, cj Pantos Ioan, ing. Codrean Ioan, ing. Codrean Radu, cj. Sotoc Ioana, ing.Toba Marius. ing.Karpati Adalbert, ec. Valcan Mihaela ing. Dinu Livia, ing.Raducan ValentinNota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una din situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura Dovedirea formei de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si atestarea din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in RomaniaCertificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului - pentrupersoane juridicePrezentarea Certificatului constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului, prin care ofertantul va face dovada ca are ca obiect de activitate principal sau secundar prestarea categoriilor de servicii solicitate prin prezenta documentatie de atribuire. Nota: SC COMPANIA DE APA ARAD SA, in calitate deautoritate contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate Certificatul constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului, in original/copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media aritmetica a cifrei medii de afaceri globala a ofertantului (individual sau asociere de operatori economici) pentru ultimii trei ani financiari trebuie sa fie echivalentul a cel putin 50.000 leiDeclararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a)Ofertantul (persoana fizica autorizata, operator economic sau asociere de operatori economici) va prezenta incheierea si indeplinirea in ultimii 3 ani cel putin a unui contract similar cu obiectul prezentei proceduri, cu o valoare cel putin egala cu valoarea minima impusa de :165.445 leiDeclaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 aniCerinta obligatorie: completareFormular nr.7.1Implicarea in executia contractelor care demonstreaza experienta similara va fi dovedita prin prezentarea de: copii ale Contractelor (copii dupa parti relevante ale contractului). Documentele prezentate vor contine date referitoare la: -beneficiarul contractului (nume, adresa, telefon, fax);
-obiectul contractului-tipul de servicii executate;
-perioada in care s-a derulat contractul;
-valoarea contractului., Se va prezenta cate o Recomandare semnata de beneficiar, care sa ateste derularea in bune conditii a contractului /lor prezentat/e mai sus la lit. a)Contractele prezentate trebuie sa fie de valoare/natura/complexitate similara cu serviciile incluse in acest contract, si trebuie sa fi fost finalizate in decursul ultimilor 3 ani (2009, 2010, 2011).Experienta similaraSintagma ?natura / complexitate similara? va fi interpretata astfel: servicii cu aceeasi destinatie in domeniul constructiilor.Valoarea care va fi luata in considerare este fie valoarea totala a contractului, in cazul in care ofertantul a actionat/ actioneaza ca unic contractant, fie o parte din valoarea totala a contractului corespunzatoare cu cota sa parte din participarea la asociere, in cazul in care ofertantul a fost membru al unei asocieri de operatori economici.Ultimii 3 (cinci) ani reprezinta perioada calculata pana la data limita de primire a ofertei, indicata in invitatia de participare., Resurse umane(modalitati de indeplinire)Este obligatoriu ca din personalul implicat sa faca parte cel putin: Coordonator in domeniul Sanatatii si Securitatii Muncii(SSM)Calificari si abilitati: Studii superioare de lunga durata;Experienta profesionala relevanta: Atestat tehnico-profesional pentru domeniul SSM, vizat la zi, (angajat al ofertantului sau pers.fizica/juridica al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, care se va atasa ofertei)Lista personal implicat in executia contractului ?Formular 6.1i insotita de: -CV-urile personalului de specialitate propus Form 6.1ii-copii certificate pentru conformitate cu originalul ale diplomelor de studii, pentru personalul de specialitate propus;
-copii certificate pentru conformitate cu originalul ale autorizatiilor solicitate pentru personalul de specialitate propus;
-copie certificata pentru conformitate cu originalul a Deciziei de numire ? SSMDeclaratie de exclusivitate si disponibilitate ?Form.6.1iii, Asocierile de operatori economici trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii: A.Toti membrii asocierii trebuie sa fie persoane fizice sau juridice inregistrate, capabile sa execute lucrarile sau acele parti din lucrari care le revin, conform prevederilor OUG 34/2006, art 183.B.Asocierea trebuie sa indeplineasca in mod cumulativ cerintele privind experienta generala si resursele financiare, prevazute in sectiunile III.2.2 si III.2.3 de mai sus.Ofertele depuse de asocieri de operatori economici vor indeplini si cerintele suplimentare enumerate mai jos: 1.Unul dintre membri va fi numit asociat principal (lider) responsabil pentru acest contract, numirea sa fiind confirmata prin inaintarea unor imputerniciri in acest sens, semnate de reprezent. autorizati ai fiecarui membru al asocierii.2.Oferta trebuie sa includa un Acord preliminar de asociere, urmand ca asocierea sa fie definitivata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare., Informatii privind asociatii (continuare)Acordul va specifica: -toti membrii asocierii declara ca isi asuma raspunderea solidara si indivizibila pentru executarea contractului si ca, in eventualitatea in care unul din membrii asocierii inceteaza sa mai fie membru al asocierii sau intra in lichidare, membrii ramasi vor executa si finaliza Lucrarile;
-liderul asocierii este autorizat sa angajeze raspunderea si sa primeasca instructiuni pentru si in numele oricaruia si a tuturor membrilor asocierii, angajand astfel raspunderea individuala si solidara a acestora;
-liderul asocierii este raspunzator pentru executia contractului, inclusiv pentru efectuarea platilor pe care le va primi integral si le va redistribui membrilor asocierii conform acordului dintre acestia, astfel incat Autoritatea Contractanta va fi eliberata de orice obligatii de plata ce pot rezulta din Contract si/sau prestarea serviciilor prin efectuarea platii numai catre asociatul principal;, Informatii privind asociatii (continuare)-liderul asocierii se obliga ca, in cazul atribuirii contractului, sa legalizeze asocierea, pana la data incheierii contractului de achizitie publica;
-toti membrii asocierii se obliga sa ramana in asociere pe toata durata de executie a contractului.1. Informatii privind asocierea operatorilor economici (daca este cazul) completare Declaratie pe proprie raspundere (model propriu ofertant)2. Prezentarea acordului preliminar de asociere sau a scrisorii preliminare de asociere, in original sau copie autentificata.Completare Formular 5.1 Ofertantii au obligatia de a prezenta certificat din seria ISO 9001 sau certificate echivalente corespunzator activitatilor aferente obiectului proceduriiPrezentarea de certificate cu termen de valabilitate la zi.Nu se accepta societati in curs de implementare a certificarii.In cazul unei asocieri, aceste conditii trebuie indeplinite de fiecare dintre membrii asocierii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP sau de la Sediul Companiei de Apa Arad, situat inARAD str. Sabin Dragoi nr. 2-4, jud. ARAD
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.09.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.09.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 20.08.2012 11:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer