Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII PRIVIND EFECTUAREA INSPECTIEI TEHNICE PERIODICE, REVIZIEI TEHNICE SI REPARATIEI AUTOVEHICULELOR AFLATE IN DOTAREA PARCULUI AUTO AL DIRECTIEI REGIONALE PENTRU ACCIZE SI OPERATIUNI VAMALE CONSTANTA SI A UNITATILOR SUBORDONATE


Detaliu pentru invitatia numarul 328889
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Directia Regionala Vamala Constanta
Numar invitatie: 328889/06.06.2012
Denumire contract: SERVICII PRIVIND EFECTUAREA INSPECTIEI TEHNICE PERIODICE, REVIZIEI TEHNICE SI REPARATIEIAUTOVEHICULELOR AFLATE INDOTAREA PARCULUI AUTO AL DIRECTIEI REGIONALE PENTRU ACCIZE SI OPERATIUNI VAMALE CONSTANTA SI A UNITATILOR SUBORDONATE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Regionala Vamala ConstantaCod fiscal: 4301413, Adresa: Bdul. TOMIS 312 A, Constanta, Telefon: 0241/519244, Fax: 0241/692408
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bdul. TOMIS 312 A, Constanta, Romania, cod postal: 900407, telefon: +40 241/519244, fax: +40 241/692408, persoana de contact: Valeria Potlog
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediu DRAOV C-TA, B-DUL TOMIS, NR. 312A, C-TA, SALA DE CONSILIU, ETAJ V
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII PRIVIND EFECTUAREA INSPECTIEI TEHNICE PERIODICE, REVIZIEI TEHNICE SI REPARATIEIAUTOVEHICULELOR AFLATE INDOTAREA PARCULUI AUTO AL DIRECTIEI REGIONALE PENTRU ACCIZE SI OPERATIUNI VAMALE CONSTANTA SI A UNITATILOR SUBORDONATE
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: se va efectua inspectia tehnica periodica pentru autovehiculele din anexa nr. 3 la caietul de sarcini si cand este necesar, la cererea autoritatii contractante se vor realiza reviziile tehnice si reparatiile accidentale pentru autovehiculele prevazute in anexele 1 si 2 la caietul de sarcini.Valoarea contractului de achizitie publica ce urmeaza a fi atribuit pana la 31.12.2012, fara eventuala suplimentare, este de 66129.03 lei fara TVA.
II.1.6) CPV: 50112200-5 - Servicii de intretinere a automobilelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 72, 741.93 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1)Cuantumul garantiei de participare este in procent de2%din valoarea estimata fara TVA a contractului, (fara suplimentarea cu cele 4 luni), respectiv1322, 58 lei ;2) Constituirea garantiei de participare (conform art. 86 din HG 925/2006, cu completarile si modificarile ulterioare) : a)printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/ societate de asigurari in favoarea DRAOV Constanta.Instrumentul de garantare trebuie sa prevadadaca plata garantiei se va executa: - conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat, sau- neconditionat , respectiv la prima cerere a beneficiarului pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.b) prin virament cu ordin de plata in contul DRAOV Constanta , nr. RO61TREZ2315005XXX000402, deschis la Trezoreria Municipiului Constanta.c) prin depunerea de numerar la casieria unitatii.3) Garantia trebuie sa fie irevocabila ;4) Valabilitatea garantiei de participare: 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor.5)Autoritatea contractanta va retine din garantia de participare, contestatarului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC, suma calculata conform prevederilor art. 278^1 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea fara TVA a contractului.Garantia de buna executie a contractului se constituie la data semnarii acestuia, in conformitate cu prevederile art. 89 alin. (2) si art. art. 90 alin. (1) din HG nr. 925/2006, respectivprin una din formele: a)printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/ societate de asigurari in favoarea DRAOV Constanta.Instrumentul de garantare trebuie sa prevadadaca plata garantiei se va executa: - conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat, sau- neconditionat , respectiv la prima cerere a beneficiarului pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.b) prin virament cu ordin de plata in contul DRAOV Constanta , nr. RO61TREZ2315005XXX000402, deschis la Trezoreria Municipiului Constanta;c) prin depunerea de numerar la casieria unitatii.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Prezentare declaratie privind eligibilitatea , respectiv completare formular Sectiunea IV - Formular 1;
-Prezentare ?certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? conform ordinului ANRMAP nr. 314/2010 : completare formular Sectiunea IV- Formularul 6;
-Prezentare declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006: completare formular Sectiunea IV- Formularul 7, conform Lista anexa la Formular nr. 7 privindpersoanele ce detin functii de decizie, persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire in cadrulautoritatii contractante DRAOV Constanta -Prezentare Certificat de inregistrare a persoanei juridice emis de Camera de Comert si Industrie (copie);In evaluare, autoritatea contractanta va solicita, ca ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire , sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceri: cifra de afaceri anuala sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista de experienta similara, Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii, Informatii privind personalulde specialitate, Alte autorizarisi avize specifice domeniilor de activitate
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP SAU LA CERERE , PE SUPORT DE HARTIE
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.06.2012 16:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.06.2012 12:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer