Achizitie publica - Servicii privind incasarea sumelor in lei de la persoane fizice si juridice cu domiciliul sau sediul social pe raza teritoriala a sectorului 4, reprezentand amenzi contraventionale, precum si incasarea taxelor judiciare si extrajudiciare de timbru, confor
Detaliu pentru invitatia numarul 326554
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326554/14.05.2012
Denumire contract: Servicii privind incasarea sumelor in lei de la persoane fizice si juridice cu domiciliul sau sediul social pe raza teritoriala a sectorului 4, reprezentand amenzi contraventionale, precum si incasarea taxelor judiciare si extrajudiciare de timbru, conform clasificatiei bugetare a veniturilor, cod CPV 66000000-0 -, ,Servicii financiare si de asigurare?.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Impozite si Taxe Locale Sector 4Cod fiscal: 13839528, Adresa: Str. Nitu Vasile nr. 50-54, Sector 4, Bucuresti, Telefon: 4606166, Fax: 4606167
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Nitu Vasile nr. 50-54, Sector 4, Bucuresti, Romania, cod postal: 041546, telefon: +40 214606166, fax: +40 214606167, persoana de contact: Str. Nitu Vasile nr. 50-54, Sector 4
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bucuresti, Str. Nitu Vasile nr. 50-54, Sector 4
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii privind incasarea sumelor in lei de la persoane fizice si juridice cu domiciliul sau sediul social pe raza teritoriala a sectorului 4, reprezentand amenzi contraventionale, precum si incasarea taxelor judiciare si extrajudiciare de timbru, conform clasificatiei bugetare a veniturilor, cod CPV 66000000-0 -, ,Servicii financiare si de asigurare?.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 45
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie servicii privind incasarea sumelor in lei de la persoane fizice si juridice cu domiciliul sau sediul social pe raza teritoriala a sectorului 4, reprezentand amenzi contraventionale, precum si incasarea taxelor judiciare si extrajudiciare de timbru, conform clasificatiei bugetare a veniturilor, cod CPV 66000000-0 -, ,Servicii financiare si de asigurare?
II.1.6) CPV: 66000000-0 - Servicii financiare si de asigurare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 133, 064.52 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi in cuantum de: 10.000 lei;Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor; In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta.Forma de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, de preferat de catre o banca din Romania, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Este permisa si modalitatea depunerii la casieria autoritatii contractante.In cazul in care persoanele juridice opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar suma se va vira in contul: RO48TREZ7045006XXX004822, deschis la Trezoreria Sector 4.In cazul in care garantia de participare se va constitui prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza modelul din Formularul 1.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie prezentata, in limba romana, cel tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertei.Neconstituirea garantiei de participare pana la data si ora deschiderii ofertelor atrage respingerea ofertei.Garantia este irevocabila.Restituirea garantiei de participare se va face pe baza solicitarii transmise de operatorul economic.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Cerinta nr. 1-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006: - Declaratia privind eligibilitatea: completarea Formularului 2- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Original sau copie conforma cu originalul- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale (inclusiv pentru toate punctele de lucru) din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Original sau copie conforma cu originalul.Cerinta nr.2-Certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta: - Completarea Formularului 3Cerinta nr. 3-Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006- Declaratie in conformitate cu Formularul 4.(Persoanele, care aproba/semneaza documentele emise in legatura sau pentru procedura de atribuire, din cadrul autoritatii contractante sunt: Oundjian Hrant - Director General, Boboaca Alin Claudiu - Director Executiv, Beleazna Stefania Elena - Sef Serviciu Contabilitate si Financiar, Bucur Ioana - Sef Birou Administrare Baze de Date si Achizitii Publice, Dinu Gheorghina - Sef Birou Juridic, Stoean Elena -Sef Birou Venituri, Ionescu Luminita - Consilier juridic in cadrul Biroului Juridic, Vaduva Viorica - Consilier in cadrul Biroului Administrare Baze de Date si Achizitii Publice.) Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice romane- Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, in original sau copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are codul CAEN asociat obiectului contractului / acordului-cadru.- Persoane juridice/fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind cifra de afaceri/Cifra de afaceri pentru fiecare din ultimii 3 ani.Media cifrei de afaceri globale sa fie de cel putin 250000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantii vor completa si depune declaratia privind lista principalelor prestari de servicii din ultimii 3 ani, care sa contina autoritatile publice pentru care s-au efectuat incasari de amenzi contraventionale si/sau taxe judiciare si extrajudiciare de timbru: Cerinta minima - Ofertantul va prezenta cel putin un contract, din care sa rezulte cain ultimii 3 ani, a prestat servicii similare cu obiectul acordului cadru., Cerinta nr. 2Ofertantul este obligat sa asigure o retea de minim 70 unitati de lucru cu publicul, la nivelul Municipiului Bucuresti si a Judetului Ilfov, dotate corespunzator cu echipamente si sisteme informatice. Aceste unitati sa aiba un program extins cu publicul: [9, 00-17, 00], din care un minim de 10% din unitati sa aiba program cu publicul, sambata [10, 00-13, 00]., Cerinta nr. 3Durata de procesare a sumelor incasate, incluzand transferul acestora in conturile achizitorului, sa nu fie mai mare de 3 zile de la data incasarii., Cerinta nr. 4Ofertantul se va asigura ca personalul angrenat in incasarea amenzilor contraventionale, a taxelor judiciare si extrajudiciare de timbru, indeplineste cerintele legale., Cerinta nr. 5Ofertantul trebuie sa fi completat si depus la ANSPDCP formularul de notificare privind prelucrarea datelor cu caracter personal, sa respecte prevederile Legii nr. 677/2001 cu modificarile si completarile ulterioare si sa pastreze confidentialitatea datelor si informatiilor in a caror posesie intra in indeplinirea prezentului acord-cadru. Cerinta nr. 1Solicitarea certificarii sistemului de management al calitatii in conformitate cu cerintele SR EN ISO 9001 sau echivalentul acestuia.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este disponibila in S.E.A.P. si la cererea operatului economic se poate transmite pe e-mail.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.05.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.05.2012 12:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.05.2012 13:23