Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii privind inchiriere stand


Detaliu pentru invitatia numarul 343273
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA DEALU
Numar invitatie: 343273/27.02.2013
Denumire contract: Servicii privind inchiriere stand
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA DEALUCod fiscal: 4367930, Adresa: STRADA PRINCIPALA NR. 601, Dealu, Telefon: 0266.225.106, Fax: 0266.225.106
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Principala nr.601, Dealu, jud. Harghita, Dealu, Romania, cod postal: 537080, telefon: +40 266225106, fax: +40 266225106, persoana de contact: DALMA SZENTE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Dealu, str. Principala nr.601, Dealu, jud. Harghita, Dealu, Romania - Sala de Sedinta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii privind inchiriere stand
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: In scopul promovarii prunelor de Dealu si a atractiilor turistice locale Comuna Dealu va partivipa lala doua expozitii turistice regionale si patru editii nationale. Pentru realizarea acestor obiective este necesar inchirierea standurilor expozitionale.Cod suplimentar PA01-7 - inchiriere
II.1.6) CPV: 39154100-7 - Standuri de expozitie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 74, 820 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantumul de 1.496, 00 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adica 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art.84-88 din HG nr.925/2006 in urmatoarele forme acceptate: a)Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante Comuna Dealu, sau un instrument de garantare emis de o societate de asigurari -original-respectand modelul prevazut in sectiunea Formulare. /b)Depunerea la casieria unitatii contractante /c) Ordin de plata vizat de banca in contul de garantii (RO53TREZ3525006XXX001336, Trezoreria Odorheiul Secuiesc). Restituirea garantiei de participare: Conform situatiilor prevazute in OUG nr. 34/2006 si/sau HG. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, publicata in Monitorul Oficial nr. 681/29 iulie 2004, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de participare. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate specificat in documentatia de atribuire, vor fi considerate inacceptabile. In masura in care Consiliul respinge contestatia depusa de operatorul economic in cadrul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantului contestator, suma in conformitate cu art.278^1 din OUG nr. 34/2006. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in altavaluta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Completarea Formularului nr.1.Cerinta nr.2: Declaratii privind eligibilitatea: Completarea Formularului nr.2, Declaratie privind neancadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006. Sau cazier judiciar al companiei. Precizari: a. Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti; b. in cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. c. in cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerinta nr.3 Declaratie privind neancadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006: Completarea Formularului nr.3.Documente de confirmare: 1.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata plata obligatiilor fata de bugetul de stat adica situatia obligatilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Conditie de calificare : Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat obligatiilor fata de bugetul de stat scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.2. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleConditiile impuse la acordarea acestora: autoritatea contractanta va exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara scadenta celei in care se depun ofertele.- incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.180 si 181 atrage excluderea ofertantului din procedura pentru atribuirea contractului. - in cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat, inclusiv liderul are obligatia depunerii formularelor nr.2 si 3 si a documentelor de confirmare. - in cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art.180 si 181, se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. - in cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise in limba in care au fostemise, in original, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. - Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti.Tertul/tertii sustinatori care asigura sustinerea tehnica si profesionala si/sau financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si ale art.181 lit. a), c^1) si d) din OUG 34/2006.- In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta vor fi demonstrate de fiecate asociat.Cerinta nr.4 Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG 34/2006: Completarea Formularului nr.4. Se solicita completarea declaratiei de la toti participanti (ofertant, asociat, subcontractant, tertul sustinator). Conf. art. 2 din Ordin 170/2012 privind interpretarea art.69^1 din OUG 34/2006, ordin publicat in MO 328/ 15.05.2012, persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii Contractante, care aproba/ semneaza/ documentele/ contractele/ bugetul - aferente prezentei proceduri, sunt: : Balint Elemer Imre-primar, Gergely Laszlo-viceprimar, Pal Margit-secretar, Gergely Edit-sef Birou financiar, Dako Noemi-Responsabil achizitii publice, Lista consilierilor locali: Ambrus Zoltan, Balint Ferenc, Balint Piroska, Fancsali Arpad, Gergely S. Laszlo, Kovacs Arpad, Laszlo Ignatie, Laszlo Szilveszter Sandor, Pal Akos, Szasz Domokos, Szoke Lajos, Vass Arpad Andrei, Vass Laszlo.In conformitate cu art. 13 din LEGEA Nr. 279 din 7 decembrie 2011 pentru modificarea si completarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii: ?Ofertantul/ Candidatul/ Ofertantul asociat/ Subcontractantul/ Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire." Persoanele juridice romane vor prezenta: Certificat constatator, emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial din care sa rezulte domeniul de activitate aferenta contractului.Persoane fizice romane: Autorizatie de functionare sau altele echivalente.Persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional insotita de traducerea autorizata in limba romana.Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/ tertii sustinator/ sustinatori.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza.In cazul in care ofertantul clasat pe primul loc va prezenta Certificatul constatator in copie conforma cu originalul, se va solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate documentul in original/ copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiaraModalitatea de indeplinire: - completarea Formularului nr. 5 - Informatii generale, cu privire la media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani.Nivel minim impus: Cifra media de afaceri global pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) trebuie sa fie minim 149.640, 00 lei.Valorile vor fi exprimate in lei.Pentru calcularea echivalentei se va aplica mediul anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte. Cursul euro mediu anual practicat de BNR pentru anul respectiv.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind capacitatea tehnicaSe solicita: - completarea Formularului nr. 6 ??Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani?.Ofertantul va prezenta unul sau mai multe contracte de servicii similare, valoarea totala a contractelor fiind cel putin 74.500 lei fara TVA.Documente de confirmare care insotesc formularul depus: a. Certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de clientul beneficiar (continand datele cuprinse in Formularul nr.6)b. Declaratie pe proprie raspundere a ofertantului daca beneficiarul este client privat si din motive obiective nu se poate obtine o confirmare din partea acestuia, Informatii privind subcontractantii (daca e cazul).Se va completa Formularul nr. 7 (numai in cazul subcontractarii) ? in original. Se va prezenta acordul subcontractantilor propusi, cu referire la obiectivele si cerintele din Caietul de sarcini pe care si le asuma, Informatii privind asociatii (daca e cazul).Se va completa un acord de asociere (Formularul nr. 7A ? numai in cazul asocierii).In cazul unei oferte comune, situatia personala si capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul, mai putin cerintele care vizeaza atributii in exercitarea viitorului contract care trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.03.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.03.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 27.02.2013 12:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer