Achizitie publica - Servicii privind inspectarea, testarea si determinarea unor parametri specifici pentru urmarirea comportarii in timp a cladirii reactorului de la Unitatile 1 si 2
Detaliu pentru invitatia numarul 356907
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 356907/14.01.2014
Denumire contract: Servicii privind inspectarea, testarea si determinarea unor parametri specifici pentru urmarirea comportarii in timp a cladirii reactorului de la Unitatile 1 si 2
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.Cod fiscal: 10874881, Adresa: Str. Polona, Nr. 65, Sector 1, Bucuresti, Telefon: +4 0212038281, Fax: +4 0212031315
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sucursala CNE, Str. Medgidiei nr. 2, Cernavoda, Romania, cod postal: 905200, telefon: +40 241801802, fax: +40 241236006, persoana de contact: Serviciul Achizitii, Biroul Contractari, Pavilion 0
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sucursala CNE, Str. Medgidiei nr. 2, Cernavoda, Serviciul Achizitii, Biroul Contractari, Pavilion 0, telefon: +40 241801802, fax: +40 241236006, persoana de contact: Paul Rosoga
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii privind inspectarea, testarea si determinarea unor parametri specifici pentru urmarirea comportarii in timp a cladirii reactorului de la Unitatile 1 si 2
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii privind inspectarea, testarea si determinarea unor parametri specifici pentru urmarirea comportarii in timp a cladirii reactorului de la Unitatile 1 si 2
II.1.6) CPV: 71000000-8 - Servicii de arhitectura, de constructii, de inginerie si de inspectie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 182, 700 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este 3.600 Lei si va avea o valabilitate de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelorGarantia se poate constitui si in alta valuta. In acest caz, echivalenta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Garantia de participare se constituie in conformitate cu art. 86 din HG 925/2006, actualizata. In cazul constituirii garantiei de participare prin scrisoare de garantie bancara, se va utiliza Formularul III.1.1.a.ContulSN Nuclearelectrica SA este: - pentru EURO, contul RO45RNCB0072049718520010, BCR sect.1- pentru LEI, contul RO94RNCB007204971852001, BCR Sector 1Ofertantii care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform OG 27/2006 si Legii 346/2004 au dreptul de a constitui garantie bancara in cuantum redus cu 50%. Pentru a beneficia de acest drept, ofertantul trebuie sa includa in oferta Formularele III.1.1.1.- III.1.1.5., dupa caz. Documentul care dovedeste constituirea garantiei de participare se va anexa la scrisoarea de inaintare, separat de coletul cu ofertaIn situatia in care ofertantul este o asociere, pentru a beneficia de reducerea cu 50%, fiecare asociat trebuie sa se incadreze in categoria IMM , conf. Lege nr.346 / 2004.Garantia de participare se va depune in numele asociatieiOfertantul caruia Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor (CNSC) ii va respinge contestatiai se va retine, potrivit art 2781din OUG nr 34 / 2006: - 1.827 leiConditii de retinere/ restituire a garantiei de participare: - in conformitate cu prevederile art. 87 / art. 88 din HG nr. 925/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie in conformitate cu art. 90 din OUG 925/2006, actualizata.In cazul constituirii garantiei de buna executie prin scrisoare de garantie bancara, se vautiliza Formularul III.1.1.b .Ofertantul care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform OG 27/2006 si Legii 346/2004 si este declarat castigator beneficiaza de o reducere cu 50% a valorii garantiei de buna executie.Pentru a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta Formularele III.1.1.a_1- III.1.1.a_5, dupa caz.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 Se va completa Formularul III.2.1.1.a2) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG34/2006 Se va completa Formularul III.2.1.1.ba) pentru persoane juridice/fizice romane¦ Certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere aofertelor¦ Certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, din care sa rezulte situatia obligatiilorscadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere aofertelorb) pentru persoane juridice / fizice straine¦ documente care sa ateste ca ofertantul si-a achitat obligatiile fata de bugetul de stat si cel local din tara sa.Se vor prezenta in original sau copie legalizata sau ?copie conform cu originalul?NOTA: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, in cazul in care acesta prezinta actul in copie ?conform cu originalul?, sa prezinte, pentru conformitate, documentele in original sau copie legalizata.3) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Se va completa Formularul III.2.1.1.c4) Declaratie privind neincadrarea in prevederile Art. 691 din OUG 34 / 2006 Se va completa Formularul III.2.1.1.d- In vederea completarii acestei declaratii, precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul Autoritatii contractante sunt: - Director CNE Cernavoda - Ionel BUCUR- Director Economic CNE Cernavoda-Madalina OLTEANU- Inlocuitor de drept Director CNE Cernavoda - Serban Marian- Inlocuitor de drept Director Economic - Petrisoaia Veronica- Inginer Sef Departament Achizitii si Control Materiale - Ionescu Horatiu- Inlocuitor de drept Inginer Sef Departament Achizitii si Control Materiale - Georgescu Florin- Sef Serviciu Achizitii - Lojnita Viorica- Inlocuitor de drept Sef Serviciu Achizitii - Dorina GherlanComisie evaluare: Dorina Gherlan, Ion Voica , Georgeta Ionescu, Paul Rosoga ? membrii, Anghel Corneliu Dima, Adina Stoian ? membrii de rezerva5) Declaratiepe propria raspundere privind incadrarea/neincadrarea inprevederile art. 52din OUG nr. 109/2011 privind guvernanta corporativa a intreprinderilor publice Se va completa Formularul III.2.1.1.e.6) Declaratiepe propria raspundere privind incadrarea/neincadrarea inprevederile art. 52din OUG nr. 109/2011 privind guvernanta corporativa a intreprinderilor publice a persoanelor fizice care urmeaza sa incheie tranzactii cu SNN Nuclearelectrica SA Se va completa Formularul III.2.1.1.f. Document care dovedeste o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional: Cerinta 1Certificat constator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC)Cerinta 2Autorizatie ANCPI (Agentia Nationala de Cadastru si Publicitate Imobiliara) Clasa I (PJ) si Categoria D(PF) conform Ordinului 107/2010 (publicat in MOF nr.23/13.04.2010).Pentru a fi luat in considerare Certificatul constatator se va prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantuluiNota: Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte certificatul constatator in original/copie legalizata.Ofertantul va prezenta copie dupa autorizatia ANCPI, valabila la data limita de depunere a ofertelor.Nota: In cazul unei oferte comune, cerinta va fi indeplinita, daca este cazul, individual de catre fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Cerinta 3Certificat de acceptare a intreprinderilor prestatoare emis de Comisia Nationala pentru Controlul Activitatilor Nucleare (CNCAN) necesar pentru desfasurarea de activitati in zona controlata a intreprinderilor operatoare ? pentru activitati specifice obiectului contractului in conformitate cu Ordinul 228/2002 privind aprobarea Normelor de Securitate radiologica si Legea 111/1996 sau declaratie pe proprie raspundere ca va obtine Certificatul in maxim 30 zile de la data comunicarii privind rezultatul procedurii daca este declarat castigator. Se va prezenta certificatul ? in copie ?conform cu originalul? valabil la data limita a depunerii ofertelor sau declaratie pe propria raspundere in original.Cerinta 4Cerinta 4Autorizatie CNCAN, in conformitate cu Ordinul CNCAN nr.69/2003, NMC-05 sau echivalent recunoscut de autoritatea contractanta, care sa contina cel putin domeniul ?studii pentru structuri si servicii destinate instalatiilor nucleare?. Ofertantii vor prezenta copie dupa documentele valabile la data limita a depunerii ofertelor sau declaratie ca vor obtine autorizatia CNCAN in termen de 30 de zile de la data semnarii contractului
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant contabil la 31.12.2012 vizat si inregistrat de organele competente.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor contracte din ultimii 3 ani privind prestarea de servicii similare.Ofertantii trebuie sa faca dovada faptului ca, in ultimii 3 ani, aderulat si/ sau finalizat contracte privind prestarea de servicii similare, a caror valoare insumata, fara TVA, sa fie cel putin egala cu: - 182.700 leiLista contractelor va fi insotita de copii dupa recomandari/ contracte / documente constatatoare/ alte documente, semnate de catre beneficiari, prin care sa se confirme serviciile din lista., Informatii privind personalul propus pentru prestarea serviciilor.a) Lista cu personalul propus pentru prestarea serviciilorSe anexeaza CV-urile persoanelor propuse in care se vor mentiona: experienta in activitati/servicii similare, calificarile si autorizarile acestora., Lista subcontractantilor si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi inclusiv partea/ partile din contract ce urmeaza a fi subcontractate cu fiecare dintre acestiaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.01.2014 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.01.2014 13:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 13.01.2014 14:58