Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii privind intretinerea si repararea dispozitivelor medicale


Detaliu pentru invitatia numarul 331505
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Institutul pentru Ocrotirea Mamei si Copilului Prof. Dr. "Alfred Rusescu"
Numar invitatie: 331505/11.07.2012
Denumire contract: Servicii privind intretinerea si repararea dispozitivelor medicale
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul pentru Ocrotirea Mamei si Copilului Prof. Dr. "Alfred Rusescu"Cod fiscal: 4266308, Adresa: B-dul Lacul Tei, nr. 120, sector 2, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 2433032, 0741110034, Fax: 2433032
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: www.e-licitatie.ro (SEAP)
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii privind intretinerea si repararea dispozitivelor medicale
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Da
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 18
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Acord cadru pe service la apratura medicala.
II.1.6) CPV: 50421000-2 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 394, 515.45 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei pentru participare: se va intocmi in functie de lotul ofertat in cuantumul prevazut in anexa. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Garantia pentru participare este necesara pentru a proteja IOMC in fata riscului unui eventual comportament necorespunzator al ofertantului. Garantia de participare va fi exprimata in lei si constituita intr-una din formele de mai jos: -scrisoarea de garantie bancara (Formular 11 Sectiunea Modele si formulare)-ordin de plata in contul deschis la RO14TREZ7025005XXX000176 deschis la Trezorerie sector 2-numerar la casieria IOMC. Oferta care nu prezinta dovada constituiri garantiei pentru participare vor fi respinse si returnate la deschidere. Garantia pentru participare se pierde in favoarea IOMC daca ofertantul se afla in oricare din urmatorele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta fiind castigatoare, nu constitue garantia de buna executie a contractului in perioada de valabilitate a ofertei. c) oferta sa fiind castigatoare, ofertantul refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei; d) oferta sa fiind castigatoare, ofertantul nu accepta clauzele contractuale, dorind modificarea sau eliminarea acestora din contractul de furnizare produse (numai in cazul in care in prealabil nu au fost solicitate clarificari sau nu au fost sesizate obiectii sau observatii asupra clauzelor contractuale).
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual va fi de 5 % din valoarea fiecarui contract subsecvent. Modul de constituire a garantiei de buna executie se va face conform art.89 alin.(2) si art.90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006: -se va constitui prin scrisoare de garantie bancara eliberata in favoarea Institutului pentru Ocrotirea Mamei si Copilului Prof.Dr.Alfred Rusescu.model formular nr.8 -printr-o societate de asigurari Modul de restituire a garantiei de buna executie si termenul: -in termen de 14 zile de la data de 31.12.2012 daca nu s-au ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea - Formularul nr.1Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - Formularul 2 Documente probante: 1.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj) eliberat de autoritatile abilitate, care sa ateste achitarea obligatiilor exigibile de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original/copie legalizata/copie semnata si stampilata avand mentiunea ?conform cu originalul?)2.Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale eliberat de autoritatile abilitate, care sa ateste achitarea obligatiilor exigibile de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original/copie legalizata/copie semnata si stampilata avand mentiunea ?conform cu originalul?)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 - Formularul nr.12(Manager Conf. Dr. Suciu Nicolae, Director Fin.Contabil Ec. Maria Gheorghe, Control Financiar Preventiv Ec.Mariana Stanca, Jurist Liliana Gligor, Intocmit Ec.Mariana Stavri)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formularul nr.10Documente probante: Certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente, emise de autoritati competente din tara de origine sau din tara in care respectivul este stabilit.NOTA: Informatii generale cu privire la modelele certificatelor emise de institutiile din statele membre UE, se pot obtine accesand link: www.ec.europa.eu/internal_market/publicprocurement/2004_18/index_en.htm.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute anterior sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006, atunci va fi acceptata: - fie o declaratie pe proprie raspundere, - fie o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens (daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere).Nota: autentificarea reprezinta acea activitate de constatare, facuta de notarul public, care presupune exercitarea a doua actiuni: conformitatea si legalitatea.Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul se a solicita informatii direct de la autoritatile competente.Oferta comuna/asociere/consortiu: Documentele solicitate vor fi depuse de catre fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri/ consortiu.Persoana care sustine tehnic si/sau profesional operatorul economic ofertant nu trebuie sa se afle intr-una din situatiile care determina obligatia excluderii din procedura de atribuire. - Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, cu maxim 30 de zile calendaristice inainte de data depunerii ofertelorn (original/copie legalizata/copie semnata si stampilata avand mentiunea ?conform cu originalul?).- Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii pentru activitatea de depozitare, distributie si comercializare pentru categoria produselor ofertate, in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor, conform Legii 176/2000 (copie legalizata/copie semnata si stampilata avand mentiunea ?conform cu originalul?).Cerinte obligatorii: - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.NOTA: Informatii generale cu privire la modelele certificatelor emise de institutiile din statele membre UE, se pot obtine accesand link: www.ec.europa.eu/internal_market/publicprocurement/2004_18/index_en.htm.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute anterior, atunci va fi acceptata: - fie o declaratie pe proprie raspundere, - fie o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens (daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere).Nota: autentificarea reprezinta acea activitate de constatare, facuta de notarul public, care presupune exercitarea a doua actiuni: conformitatea si legalitatea.Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul se a solicita informatii direct de la autoritatile competente.Oferta comuna/asociere/consortiu: Documentele solicitate vor fi depuse de catre fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri/ consortiu.Persoana care sustine tehnic si/sau profesional operatorul economic ofertant nu trebuie sa se afle intr-una din situatiile care determina obligatia excluderii din procedura de atribuire.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale?? din care sa reiasa cifra de afaceri a ofertantului pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011), calculata in lei si euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv(cursul mediu anual 2011-4, 2379lei, 2010-4.2099lei, 2009-4.2373lei).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: DECLARATIE PRIVIND UTILAJELE, INSTALATIILE, ECHIPAMENTELE TEHNICE DE CARE DISPUNE OPERATORUL ECONOMIC PENTRU INDEPLINIREA CORESPUNZATOARE A CONTRACTULUI DE PRESTARI Certificat ISO 9001:2008 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro (SEAP)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 23.10.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.07.2012 13:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer