Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii privind mediul: - elaborare documentatie tehnica de fundamentare necesara obtinerii autorizatiei de gospodarire a apelor, autorizatii modificatoare de gospodarire a apelor, transferul autorizatiilor de gospodarire a apelor;elaborare documentatie


Detaliu pentru invitatia numarul 355683
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: APA CANAL 2000 S.A.
Numar invitatie: 355683/13.11.2013
Denumire contract: Servicii privind mediul: - elaborare documentatie tehnica de fundamentare necesara obtinerii autorizatiei de gospodarire a apelor, autorizatii modificatoare de gospodarire a apelor, transferul autorizatiilor de gospodarire a apelor;elaborare documentatie tehnica necesara obtinerii de autorizatii de mediu, autorizatii de mediu revizuite;bilant de mediu.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAPA CANAL 2000 S.A.Cod fiscal: RO 13009001, Adresa: B-DUL I.C.BRATIANU, NR.24A, Pitesti, Telefon: +40 0248625050, Fax: +40 0248223540
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii privind mediul: - elaborare documentatie tehnica de fundamentare necesara obtinerii autorizatiei de gospodarire a apelor, autorizatii modificatoare de gospodarire a apelor, transferul autorizatiilor de gospodarire a apelor;elaborare documentatie tehnica necesara obtinerii de autorizatii de mediu, autorizatii de mediu revizuite;bilant de mediu.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 48
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii privind mediul: - elaborare documentatie tehnica de fundamentare necesara obtinerii autorizatiei de gospodarire a apelor, autorizatii modificatoare de gospodarire a apelor, transferul autorizatiilor de gospodarire a apelor;
- elaborare documentatie tehnica necesara obtinerii de autorizatii de mediu, autorizatii de mediu revizuite;
- bilant de mediu.
II.1.6) CPV: 71335000-5 - Studii tehnice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 555, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
11000 lei; se va retine in conditiile art. 278`1 din O.U.G. nr. 34/2006:4335 lei; valabilitatea garantiei: 90 zile incepand cu data limita pentru depunerea ofertelor. Garantia de participare poate fi constituita si in alta moneda decat lei la un un curs de reconversie afisat de BNR la data publicarii invitatiei de participare in SEAP. Forma de constituire a garantiei de participare: - instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari sau prin virament bancar in contul autoritatii contractante, S.C. APA CANAL 2000 S.A., cod fiscal 1300 9001, cont RO93 BRDE 0300S V057 3458 0300, deschis la BRD sucursala Pitesti, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta.Garantia constituita sub forma unui instrument de garantare se depune obligatoriu in original la registratura autoritatii contractante din municipiul Pitesti, B-dul I.C. Bratianu nr. 24 A pana la data si ora limita de depunere a ofertelor.De asemenea instrumentul de garantare se va posta obligatoriu in SEAP (scanat)pana la data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in coditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006. In acest ultim caz, suma initiala pe care o va depune contractantul in contul deschis la dispozitia autoritatii contractante va fi de 1% din pretul contractului. Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: ? Declaratie privind eligibilitatea- Formular 1? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din Ordonanta 34/2006- Formular 2? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Formular 3? Declaratie pe proprie raspundere conform art. 69^1 din OUG nr 34/2006(persoanele cu functie de decizie din cadrul APA CANAL 2000 S.A. sunt : I.Membrii Adunarii Generale a Actionarilor: Apostoliceanu Sorin, Dinescu Gheorghe, Gentea Cristian, Marinescu Silviu, Mosteanu Florentin Andrei, Neacsu Mariean, Tudosoiu Dumitru, Oprea Gheorghe-Gabriel, Ionescu Dumitru, Marica Daniela-Elena, Stoicea Alin-Mihail, Neacsu Elena, Puscasu Mariana, Musat Valerica, Ghilencia Vasile Valentin, Dan Vasile, Radu Ion-Marian, Badiu Nicu, Bouleanu Nicolae, Frintura Adrian-Dumitru, Pirnuta Marius-Georgian, Deleanu Ion, Geanta Ilinca. II. Membrii Consiliului de Administratie: Patrascu Liviu, Nedelea Veronica, Boteanu Vasile, Goncearu Horia-Radu, Ion Dragos-Catalin. III. Directorii S.C. APA-CANAL 2000 S.A.: Decher Ion, Boteanu Vasile, Nedelea Veronica, Sandulescu Mihail. PERSOANE IMPLICATE IN IMPLEMENTAREA/ DERULAREA PROIECTELOR/ PROCEDURILOR I. Serviciul Achizitii: Burcus Mihai, Radomir Cecilia, Visoiu Ovidiu, Angelescu Constantin. II ALTII: Musetoiu Claudia Adelina, Georgescu Adriana Loredana.? Certificate constatatoare scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul /ofertantul este rezident. Din formulare trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. -Persoane juridice/ fizice romane: Pentru persoanele juridice romane : certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, sau alte documente echivalente, din care trebuie sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constator emis de ONRC.Persoane juridice /fizice strainePentru persoanele fizice / juridice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul / ofertantul este rezident
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Media cifrei de afaceri globala a ofertantului pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat suma de 60.000 lei -Prezentarea bilanturilor contabile, pe ultimii 3 ani (2010, 2011 si 2012) vizate si inregistrate de organele competente.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani in cadrul unuia sau mai multor contracte similare, servicii de natura si complexitatea celor prevazute in cadrul caietului de sarcini, respectiv: -elaborare documentatie tehnica de fundamentare necesara obtinerii autorizatiei de gospodarire a apelor, autorizatii modificatoare de gospodarire a apelor, transferul autorizatiilor de gospodarire a apelor; -elaborare documentatie tehnica necesara obtinerii de autorizatii de mediu, autorizatii de mediu revizuite; -bilant de mediu (nivel I si nivel II). -Prezentarea Listei privind principalele servicii prestate in ultimii 3 ani. -Prezentarea contractului/contractelor prin care se face dovada indeplinirii cerintei de experienta similara, insotit/insotite de o fisa de prezentare ori raport de activitate final aprobat de beneficiar in care sa fie enumerate toate activitatile derulate in cadrul contractului de servicii., Cerinta nr. 2 Ofertantul trebuie sa faca dovada ca detine (proprietate, leasing sau prin contracte/conventii de inchiriere) la echipamentele necesare pentru indeplinirea contractului. -Prezentarea Declaratiei referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului. -Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are acces (are in dotarea sa sau ca dispune) de echipamentele declarate pentru indeplinirea contractului prin prezentarea de documente justificative cum ar fi facturi de achizitie, contracte de inchiriere, etc., Cerinta nr. 3 Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are la dispozitie personal specializat pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului si anume: - proiectant certificat de Ministerul Mediului conform Ord. nr. 1671/2007 - elaborator/i inscrisi in Registrul national al elaboratorilor de studii pentru protectia mediului conform Ordinului 1026/2009 privind aprobarea conditiilor de elaborare a raportului de mediu, raportului privind impactul asupra mediului, bilantului de mediu, raportului de amplasament, raportului de securitate si studiului de evaluare adecvata(pentru Bilant de Mediu -nivel I si nivel II-)., Cerinta nr. 4 Informatii privind subcontractantii Cerinta nr. 1 Implementarea standardului de management al sistemului calitatii din seria ISO 9001 pentru activitati de consultanta tehnica, Implementarea standardului de protectia mediului din seria ISO 14001 pentru activitati de consultanta tehnicaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.11.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 12.11.2013 16:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer