Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii privind mediul: - elaborare documentatie tehnica de fundamentare necesara obtinerii autorizatiei de gospodarire a apelor, autorizatii modificatoare de gospodarire a apelor, transferul autorizatiilor de gospodarire a apelor;elaborare documentatie


Detaliu pentru invitatia numarul 335861
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: APA CANAL 2000 S.A. PITESTI
Numar invitatie: 335861/21.09.2012
Denumire contract: Servicii privind mediul: - elaborare documentatie tehnica de fundamentare necesara obtinerii autorizatiei de gospodarire a apelor, autorizatii modificatoare de gospodarire a apelor, transferul autorizatiilor de gospodarire a apelor;elaborare documentatie tehnica necesara obtinerii de autorizatii de mediu, autorizatii de mediu revizuite;bilant de mediu.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAPA CANAL 2000 S.A. PITESTICod fiscal: RO 13009001, Adresa: B-DUL I.C.BRATIANU, NR.24, Pitesti, Telefon: 0248 625050, Fax: 0248 223540
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii privind mediul: - elaborare documentatie tehnica de fundamentare necesara obtinerii autorizatiei de gospodarire a apelor, autorizatii modificatoare de gospodarire a apelor, transferul autorizatiilor de gospodarire a apelor;elaborare documentatie tehnica necesara obtinerii de autorizatii de mediu, autorizatii de mediu revizuite;bilant de mediu.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 48
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii privind mediul: - elaborare documentatie tehnica de fundamentare necesara obtinerii autorizatiei de gospodarire a apelor, autorizatii modificatoare de gospodarire a apelor, transferul autorizatiilor de gospodarire a apelor;
- elaborare documentatie tehnica necesara obtinerii de autorizatii de mediu, autorizatii de mediu revizuite;
- bilant de mediu.
II.1.6) CPV: 71335000-5 - Studii tehnice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 350, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
7000 lei; se va retine in conditiile art. 278`1 din O.U.G. nr. 34/2006:3500 lei; valabilitatea garantiei: 90 zile de la data limita pentru depunerea ofertelor Forma de constituire a garantiei de participare: - instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari sau ordin de plata in contul autoritatii contractante, S.C. APA CANAL 2000 S.A., cod fiscal 1300 9001, cont RO32 RZBR 0000 0600 0336 2322, deschis la Raiffeisen Bank sucursala Pitesti, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea totala a contractului subsecvent fara TVA. GBE se va constitui in conformitate cu art. 90 alin.(1, 2 si 3)- din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus, cel mai tarziu la data semnarii contractului de achizitie publica, sub sanctiunea rezilierii acestuia.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1- Declaratie privind eligibilitatea - completarea si prezentarea Formularului nr. 1;
- Prezentarea Cazierului judiciar pentru operatorul economic;
- Prezentarea Cazierului fiscal pentru operatorul economic.Cerinta nr. 2- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 - completarea si prezentarea Formularului nr. 2;
- Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele.-Prezentarea Certificatului de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 prin completarea si prezentarea Formularului nr. 13.- Prezentarea Declaratiei pe propria raspundere privind neancadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: -Director General - Gelu MUJEA;
-Director Economic ? Veronica NEDELEA;
-Director Tehnic ? Niculae LECU;
-Sef Serviciu Contracte Achizitii - Mihai BURCUS;
-SefDep. MCR ? Marilena DIACONU.Nota: a. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse;Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de aprezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Cerinta nr. 1Prezentarea de documente care dovedesc forma de inregistrare in calitate de operator economic- Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului, document aflat in perioda de valabilitate, din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantii legali, obiectul de activitate, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Nota: a.Persoanele fizice autorizate vor prezenta Autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract;b.Operatoriieconomici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.c.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.In situatia in care ofertantul nu este afiliat la nicio organizatie profesionala, punctul b din prezenta sectiune nu este aplicabil.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Media cifrei de afaceri globala a ofertantului pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat suma de 100.000 lei-Prezentarea bilanturilor contabile, pe ultimii 3 ani (2009, 2010 si 2011) vizate si inregistrate de organele competente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 4 Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are la dispozitie personal specializat pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului si anume: - proiectant certificat de Ministerul Mediului conform Ord. nr. 1671/2007- elaborator/i inscrisi in Registrul national al elaboratorilor de studii pentru protectia mediului conform Ordinului 1026/2009 privind aprobarea conditiilor de elaborare a raportului de mediu, raportului privind impactul asupra mediului, bilantului de mediu, raportului de amplasament, raportului de securitate si studiului de evaluare adecvata(pentru Bilant de Mediu -nivel I si nivel II-)., Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani in cadrul unuia sau mai multor contracte similare, servicii de natura si complexitatea celor prevazute in cadrul caietului de sarcini, respectiv: -elaborare documentatie tehnica de fundamentare necesara obtinerii autorizatiei de gospodarire a apelor, autorizatii modificatoare de gospodarire a apelor, transferul autorizatiilor de gospodarire a apelor;
-elaborare documentatie tehnica necesara obtinerii de autorizatii de mediu, autorizatii de mediu revizuite;
-bilant de mediu (nivel I si nivel II).-Prezentarea Listei privind principalele servicii prestate in ultimii 3 ani. -Prezentarea contractului/contractelor prin care se face dovada indeplinirii cerintei de experienta similara, insotit/insotite de o fisa de prezentare ori raport de activitate final aprobat de beneficiar in care sa fie enumerate toate activitatile derulate in cadrul contractului de servicii., Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa faca dovada ca detine (proprietate, leasing sau prin contracte/conventii de inchiriere) la echipamentele necesare pentru indeplinirea contractului.-Prezentarea Declaratiei referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.-Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are acces (are in dotarea sa sau ca dispune) de echipamentele declarate pentru indeplinirea contractului prin prezentarea de documente justificative cum ar fi facturi de achizitie, contracte de inchiriere, etc., Cerinta nr. 3Informatii privindsubcontractantii Cerinta nr. 1Implementarea standardului de management al sistemului calitatii din seria ISO 9001 pentru activitati de consultanta tehnica, Implementarea standardului de protectia mediului din seria ISO 14001 pentru activitati de consultanta tehnica
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.01.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 20.09.2012 11:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer