Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii proiectare- fazele - PT,DE,CS ? ?i de asisten?a tehnica din partea proiectantului pe durata implemantarii proiectului ?Imbunata?irea ?i dezvoltarea infrastructurii legate de dezvoltarea silviculturii in comuna Albe?tii de Muscel, jude?ul Arge?


Detaliu pentru invitatia numarul 342377
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Albestii de Muscel
Numar invitatie: 342377/07.02.2013
Denumire contract: Servicii proiectare- fazele - PT, DE, CS ? ?i de asisten?a tehnica din partea proiectantului pe durata implemantarii proiectului ?Imbunata?irea ?i dezvoltarea infrastructurii legate de dezvoltarea silviculturii in comuna Albe?tii de Muscel, jude?ul Arge?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Albestii de MuscelCod fiscal: 4122477, Adresa: Comuna Albestii deMuscel, Judetul Arges, Albestii de Muscel, Telefon: 0248555300, Fax: 0248555300, 0248555020
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Albestii deMuscel, Judetul Arges, Albestii de Muscel, Romania, cod postal: 117025, telefon: +40 248555300, fax: +40 248555311, persoana de contact: Catalin Manta
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Albestii de Muscel, Comuna Albestii de Muscel str.Magistrat Sorin Moisescu nr.283 judetul Arges
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii proiectare- fazele - PT, DE, CS ? ?i de asisten?a tehnica din partea proiectantului pe durata implemantarii proiectului ?Imbunata?irea ?i dezvoltarea infrastructurii legate de dezvoltarea silviculturii in comuna Albe?tii de Muscel, jude?ul Arge?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se va realiza proiectul tehnic care trebuie sa fie astfel elaborat incat sa fie clar, sa asigure informatii tehnice complete privind viitoarea lucrare si sa raspunda cerintelor tehnice, economice si tehnologice ale beneficiarului. Proiectul tehnic trebuie sa permita elaborarea detaliilor de executie in conformitate cu materialele si tehnologia de executie propusa, cu respectarea stricta a prevederilor proiectului tehnic, fara sa fie necesara suplimentarea cantitatilor de lucrari si fara a se depasi costul lucrarii stabilit in faza de studiu de fezabilitate/documentatie de avizare. Proiectul tehnic se elaboreaza pe baza studiului de fezabilitate/documentatiei de avizare pe care Autoritatea Contractanta le va pune la dispozitia ofertantului declarat casigator, pe baza de proces ? verbal de predare ? primireValoarea estimata a contractului este de 79.597, 20 lei.Valoare estimata - PT, CS, DE ? 64.000 leiValoare estimata asistenta tehnica ? 15.000 leiValoare estimata cheltuieli diverse si neprevazute - 597, 20 lei.
II.1.6) CPV: 71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 79, 597.2 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare.- 1.500 lei. b)Moduri de constituire acceptate: 1.Scrisoare de garantie bancara, in original in favoareaAutoritatii contractante, pentru val. de 1.500 RON si un termen de valabilitate demin. 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor (Form. 27). 2. ordin de plata in contul RO79TREZ0472145020401XXX, deschis la TrezoreriaA.F.P. Campulung, beneficiar Comuna Albestii de Muscel, confirmat de catre banca pana la data deschiderii ofertelor.3. orice alta modalitate, conf. legislatiei in vigoare. c) In cazul asocierii garantia de participare poate fi constituita de catre unul sau mai multi asociati .d) Garantia de participare nu poate sa fie constituita de catre subcontractanti .e). Ofertantii pot constitui garantia de participare conf. art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimulareaIMM, in aceasta situatie au obligatia de a face dovada ca reprezinta IMM. Se va atasa Form.20 completat. f). In cazul asocierii, este necesar ca toti asociatii sa faca dovada ca reprezinta IMM.g) Modalitatea de restituire agarantiei de participare conf. art. 88 al HG nr. 925/2006.Ofertele depuse sineinsotite de dovada constituirii garantieide participare vor fi respinse conf. art. 33 alin (3) lit b) din HG nr. 925/2006. NOTA: Pentru pers.juridice straine- garantia bancara, se va prezenta in original si traducerea autorizatain lb romana. Conformart. 87 alin.1 din HG nr. 925/2006 si HG 76/2010, ofertantului ce i se va respinge contestatia formulata catre CNSC i se va retine potrivit art. 2781 din OUG 34/2006 o parte din garantia de participare. Echivalenta pentru garantia de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare.Garan?ia de participare se calculeaza ca procent din valoarea estimata a contractului (79.000 lei)?i nu din valoarea care include ?i cheltuielile diverse ?i neprevazute.
Garantie de buna executie
a) 10% din valoarea contr. de servicii (excl. TVA). Modalitati de constituire: 1.prin retineri succesive din sumele datorate pt. fact. partiale, intr-un cont deschis de ofertantul castigator la o unitate a Trezoreriei Statului conf. Art. 90 alin.3 din HG.925/2006 modificat prin HG.1045/2011.2. printr-un instrum.de garantare emis in cond. legii de o societate bancara sau de o soc. de asigurari in cond. art. 90 din H.G. 925/2006.d) AC va restitui gar. de buna executie conf. art. 92 alin. (4) din H.G. 925/2006. NOTA: IMM beneficiaza de reducere cu 50%
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Toate conditiile de participare mentionate in Fisa de date sunt obligatorii.2. Pentru demonstrarea indeplinirii condi?iilor de participare, ofertantul are dreptul (in temeiul Art.11 alin.4 din HG nr.925/2006, modificata), sa prezinte initial doar o declaratie pe proprie raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca la data limita de depunere a ofertelor, indeplineste cerintele de calificare, astfel cum sunt solicitate in documentatia de atribuire. Declara?ia va fi insotita de o anexa in care ofertantul va mentiona succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte ? inclusiv valoarea. In cazul in care va uza de dreptul mai sus mentionat, ofertantul are obligatia de a prezenta documente edificatoare care probeaza / confirma indeplinirea cerintelor de calificare, in urma unei solicitari scrise din partea AC, in termenul prevazut in continutul acesteia, care nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare.3. Daca operatoriieconomici nu se prevaleaza de prev. Art.11 alin.4 din HG 925/2006, depunand documentele de calificare, in cazul in care, in urma evaluarii ofertelor in sedinte ulterioare celei de deschidere a ofertelor, rezulta ca ofertantul nu indeplineste una sau mai multe dintre cerintele de calificare stabilite in documentatia de atribuire, AC, conf. art. 36 alin.1 lit.b) din HG nr.925/2006, va declara oferta ca inacceptabila.Cerintele de calificare se considera a fi neindeplinite in situatia in care: a.se constata lipsa unui document solicitat in vederea certificarii indeplinirii cerintelor de calificareb.documentele care au fost prezentate nu sunt in forma sau cu con?inutul solicitate de catre AC sau nu ofera toate informatiile cerute prin Fisa de date.4.(1) Documentele solicitate vor fi depuse in oricare dintre formele prevazute in Art 5 din Ordinul ANRMAPnr.509/2011 ? original, copie legalizata, copie lizibila cu men?iunea ?conform cu originalul? ?i vor fi valabile la data limita de depunere aofertelor.(2) Vor fi depuse in forma originala acele acte emise de societati de asigurari, societati bancare sau alte institutii financiare acreditate, acte ce nu pot fi emise, si, implicit, folosite decat in scopul demonstrarii anumitor cerinte legate de procedura de atribuire pentru care au fost solicitate.(3) Toate documentele intocmite/emise de catre candidat/ofertant cu scopul participarii la procedurile initiate in vederea atribuirii contractelor de achizitie publica se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i).?5.Toate inscrisurile/documentele depuse de catre operatorii economici in vederea indeplinirii criteriilor de calificare, vor fi semnate/stampilate pentru conformitate cu originalul de catre reprezentantul legal sau de catre unimputernicit al acestuia, in acest din urma caz, operatorul economic avand obligatia de a depune in cadrul documentelor de calificare, aceasta imputernicire in original.III.2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului: Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e) (dupa caz): Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Cerinta nr.1A.1) Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazutede art. 180 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinireB.1.a) Se va atasa: Formul. 1 ? Declaratie privind eligibilitatea completat.B.1.b) Se va atasa de catre fiecare operator economic participant la procedura (inclusiv membrii unei asocieri) certificat privind cazierul fiscal al persoanei juridice, valabil la data limita de depunere a ofertelor.B.1.c) Se va atasa cazierul judiciar al reprezentantilor legali (administratori) ai fiecarui operator economic participant la procedura, ? independent, lider al unei asocieri, membru al unei asocieri.Cerinta nr.2A.2) Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006NOTA: 1. Certificatele de taxe si impozite locale eliberate de APL se vor prezenta pentru sediile si punctele de lucru implicate in procedura.Modalitatea de indeplinireB.2.a) Se va atasa: Formul.nr. 2 ? Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, B.2.b.I) Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania .Din respectivele certificate de atestare fiscala / certificate de taxe si impozite locale trebuie sa reiasa obligatiile exigibile scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.B.2.b.II) Persoanele juridice straine vor atasa certificat/document eliberat de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.Din respectivele certificate de atestare fiscala / certifificate de taxe si impozite locale trebuie sa reiasa obligatiile exigibile la ultimul termen de plata prevazut in legislatia tarii unde respectiva persoana juridica isi are sediul principal.Documentele se vor atasa in traducere legalizata in limba romana.Cerinta nr.3A.3) Operatorii economici vor certifica faptul ca participarea este facuta in concordanta cu regulile de concurentaModalitatea de indeplinireB.3) Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formul. nr. 3 ? CERTIFICAT DE PARTICIPARE LA LICITATIE CU OFERTA INDEPENDENTA completat.Cerinta nr.4A.4) Operatorii economici trebuie sa certifice ca nu se incadreaza in prevederile art. 691 din OUG 34/2006 (evitarea conflictului de interese).Nota: Persoanele care detin functie de decizie in cadrul Autoritatii Contractante in ceea ce priveste procedura de atribuire sunt : Naftanaila Ion ? PRIMAR, SECRETAR: Bodea Ion, CONTABIL: Isbasioiu Ileana, MEMBRII COMISIEI DE EVALUARE-Manta Catalin, Bodea Ionel, Bodea Ion, Visoiu Constantin, Caciula Dragos, Isbasoiu Ileana, Nica Dorinela, MEMBRII CONSILIULUI LOCAL Stoica Ion, Gava Ion, Isbasoiu Constantin, Tigau Corinel, Simion Viorel, Sima Costel, Ene Viorel, Ene Valentin, Manta CatalinModalitatea de indeplinireB.4) Se va completa Formularul nr. 4 ? DECLARATIE PRIVITOARE LA PREVEDERILE ART. 691 DIN OUG 34/2006Cerinta nr.5A.5) Operatorii economici trebuie sa indeplineasca si sa cunoasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura Modalitatea de indeplinireB.5) Se va atasa Formul. nr.5 - (DECLARATIE PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA) completat Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e) (dupa caz): Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice romaneA.1) Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Persoane juridice/fizice straineA.2) Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Modalitatea de indeplinireB.1.a) Se va atasa Certificat constatator, emis de ORC, din care sa rezulte: a. denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b. CUIc. sediul social, sedii secundared. structura actionariatului;e. numele reprezentantilor legalif. domeniul de activitate principale si secundareg. situatia actuala a societatii ( faliment, suspendare temporara a activitatii, etc). Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor.Din document trebuie sa reiasa ca are inregistrate activitatile ce urmeza a fi realizate prin contractul de achizitie publica, respectiv: - codul CAEN 7112- Activita?i de inginerie ?i consultan?a tehnica legata de acestea;Autoritatea Contractanta are dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, in urma evaluarii, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata.Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete si vor conduce la respingerea ofertei ca inacceptabila.B.2.a) Se vor atasa copii dupa original si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.B.2.b) Se vor atasa documentele relevante, echivalente celor solicitate persoanelor juridice / fizice romane si in traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte capacitatea persoanei juridice / fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine / tara in care operatorul este stabilit/ are sediul principal.Nota: In cazul asocierii unui grup de operatori economici in scopul depunerii unei oferte comune, cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte.A nu se folosi prescurtari.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Capacitatea economica si financiara poate fi sustinuta si de un tert. Operatori economici trebuie sa dovedeasca sustinerea prin prezentarea unui Angajament ferm al persoanei respective in forma autentica - Form. 29 Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se, afle in situatiile care determina excluderea din procedura conf. art.180, art.181 lit.a), c1) si d) din OUG 34/2006Cerinta nr. 1 A.1) Cifra de afaceri anuala medie globala pe ultimii 3 ani sa fie de minim 155.000 lei, sau echivalentul sumei in EURO la cursul mediu anual lei/euro comunicat de BCE : Curs mediu anual 2012 - 1 euro=4, 4560 lei Curs mediu anual 2011- 1 euro=4, 2378 lei Curs mediu anual 2010- 1 euro=4, 2098 lei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Operatorii economici vor dovedi sustinerea, prin Form. nr.30 - forma autentica (Anexele 20-22). Tertul nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura. A.1) Ofertantul va dovedi ca in ultimii 3 ani a prestat cel putin un contract de servicii similar -, - valoare cumulata de min. 78.000 lei (fara TVA) sau echivalent in EURO la cursul mediu anual lei/euro comunicat de BCE : Curs mediu anual 2012 - 1 euro=4, 4560 lei Curs mediu anual 2011- 1 euro=4, 2378 lei Curs mediu anual 2010- 1 euro=4, 2098 lei.Pentru fiecare contract de servicii declarat ca experienta similara, ofertantul va prezenta documente pe care le considera relevante pentru indeplinirea cerintei privind experienta similara.Acesteatrebuie sacuprinda valori, perioade de prestare, beneficiari confirmate prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar., A.2) Operatorul economic va dovedi ca are in proprietate/dispune de echipamentele, utilajele mentionate in Form. 8: a) Calculator desktop sau laptop cu sistem de operare cu licenta . b) Statii totale si GPS c) Imprimanta color (pentru formate A3). d) Plotter (pentru formate A0 color). e)mijloc de transport., Pentru utilajele /echipamentele proprii declarate in Formularul nr. 8, se vor atasa copii dupa, facturi sau contracte de vanzare-cumparare. Se accepta orice document prin care ofertantul dovedeste ca dispune de echipamentele solicitate., A.1) Ofertantul sa dispuna de resurse umane o 1 manager de proiect ? cu diploma de studii superioare, cu experienta si pregatire profesionala relevanta in aceasta calitate. Dovada pregatirii profesionale se va face cu diploma de licenta, autorizatii, atestate, legitimatii sau certificate de calificare., Persoana respectiva trebuie sa faca dovada ca a detinut functia de manager de proiect in cel putin un proiect (indiferent de domeniul proiectului) dar si sa faca dovada ca a fost implicata intr-un proiect /contract cu obiect similar obiectului contractului (indiferent de pozitia ocupata).o 1 Inginer proiectant de specialitate structuri de rezistenta, cu studii universitare in inginerie structuri, cu experienta in proiectare si pregatire profesionala relevanta in aceasta calitate., Dovada pregatirii profesionale se va face cu diploma de licenta, autorizatii, atestate, legitimatii sau certificate de calificare.o 1 Inginer proiectant drumuri, cu studii universitare in inginerie, cu, experienta in proiectare si pregatire profesionala relevanta in aceasta calitate. Dovada pregatirii profesionale se va face cu diploma de licenta, autorizatii, atestate, legitimatii sau certificate de calificare.Avand in vedere ca obiectul contr. se refera la serv. de proiectare, care necesita o pregatire de specialitate, acestea nu pot fi facute de persoane cu alte studii(juridice, economice)., Mentiunile din CV-trebuie confirmate cu diplome, autorizatii, atestate, certificate, decizii, dispozitii, etc.( in copie). Dovada experientei profesionale se va face cu decizii de numire si/sau adeverinte, sau alte documente eliberate de societatea care a executat PT/ lucrarea la care a participat persoana respectiva, lucrare mentionata in CV-ul acesteia.Dovada experientei similare se solicita ofertantului castigator. Dovada relatiei contractuale cu ofertantul se va face cu : CIM/ contract de prestari servicii/ angajament de participare., Se vor atasa: Form. nr.10 ? Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, Form. nr.11 - Personal responsabil pentru indeplinirea contractului , Form. nr. 12 - Angajamentul ofertantului privind resursele umane , Form 13-CV model Europass, Form. nr. 14 Declaratia de disponibilitate, ,Ofertantii trebuie sa tina cont de obligatiile legale referitoare la conditiile de mediu si protectia mediului Se va atasa Formularul nr. 15 ? DECLARATIE PRIVIND PROTECTIA MEDIULUI SUBCONTRACTANTII, 1. In cazul in care parti din contr.vor fi indeplinite de unul sau mai multi subcontr., op. ec.are oblig. de a preciza partea din contr.pe care acesta urmeaza sa le subcontr. si datele de recunoastere ale subcontr. propusi. 2.Daca op. ec. castig. va subcontr. parte din contr., AC. solicita prezentarea contr. incheiate intre acesta ?i subcontr. ASOCIATII, Daca oferta este depusa de o Asoc. fiecare asoc. va trebui sa indepl. cond. privind Sit. pers. a ofert.si Capacit. de exerc.activit.prof. Daca op. ec. castig. va fi o asoc., AC solicita legaliz. Asoc., pana la data incheierii contr. achiz. publ. Se vor atasa doc. solicitate la Sit.pers. op. ec., Capacit. de exercit. activit. profes. , Inform. privind capacit. tehn/prof. pentru fiecare asociat. AC permite ofert.vizitarea amplasam Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001 sau echivalent, in domeniul care face obiectul contractului, valabil la data limita de depunere a ofertelor. Nota: In cazul in care exista asociati toti operatorii economici implicati trebuie sa detina aceste certificate sau echivalent., Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e) (dupa caz): Cerinta nr.1 A.1) Ofertantul trebuie sa detina certifificat ISO 9001 sau echivalent, in domeniul care face obiectul contractului, valabil la data limita de depunere a ofertelor. Cerinta nr.2 A.2)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara max.60 pct a) cel mai scazut pre? - 60 de pct;b) pt. alt pre? decat cel prev. la lit. a (Pret ofertat x): P of. fin.x = (Pret oferta minima / Pret ofertat x) x 60 pct;
Durata efectiva de executie a proiectului
40
Descriere: Descriere: max. 40 pct.a. pt. durata exec.cea mai mica (Tmin)(dar nu mai pu?in de 20 zile) - max. 40 pct; . pt.durata exec. mai mare decat cea prev.la pct.a. (Tofertat)Ptimp. x = (Tmin/Tofertat) x 40 pct. Pentru o durata mai mica de 20 zile - Nu se va puncta suplimentar. Pt. durata mai mare de 40 zile - Oferta va fi declarata neconforma. Formula punctajului final: Pfinal x = Pof. fin. x + Ptermen final Punctajul total final al fiecarei oferte va reprezenta media aritmetica a punctajelor acordate ofertei respective de catre fiecare membru al comisiei de evaluare. Punctaj maxim componenta tehnica: 40
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.02.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.02.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 22.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 04.02.2013 10:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer