Achizitie publica - Servicii proiectare tehn.,verif.tehn.,asist.tehn.pt.pr.,,Reabilitarea Manastirii Golia ? etapa II?
Detaliu pentru invitatia numarul 295784
JUDETUL IASI
Cod de identificare fiscala: 4540712
Adresa: Bulevardul Stefan cel Mare si Sfant, nr.69, Iasi
Telefon: 0232/235.100
Fax: 0232/214.425, 210.336;
Denumire invitatie: Servicii proiectare tehn., verif.tehn., asist.tehn.pt.pr., ,Reabilitarea Manastirii Golia ? etapa II?
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 71000000-8 - Servicii de arhitectura, de constructii, de inginerie si de inspectie (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Contract de achizitie publica de servicii de proiectare tehnica, verificare tehnica proiect, asistenta tehnica din partea proiectantului si consultanta pentru proiectul , ,Reabilitarea Manastirii Golia ? etapa II?
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 25.05.2011 10:40
Data limita de depunere a ofertelor: 06.06.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: CONSILIUL JUDETEAN IASI, Bd. Stefan cel Mare si Sfant, nr. 69 Iasi Cod postal: 700075
Data si ora deschiderii ofertelor: 06.06.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CONSILIUL JUDETEAN IASI, Bd. Stefan cel Mare si Sfant, nr. 69 Iasi Cod postal: 700075
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 444, 170 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Decl.privind eligibilitatea; Decl.neîncadr.în sit.prev.la art.181 din OUG34/2006; Certif.atest.fisc.BS; Certif.atest.fisc.BL;Certif.atest.fisc.CJ;Declar.priv.calit.de part.la proc.; Fisa entit.leg; Certif. constat. elib. de ORC;Certif. de înregist. emis de ORC;Inf. gener. cifra de afaceri pe ult.3ani; Decl.ef.medii anuale ale personalului angaj.in ult.3 ani;Lista personalului responsabil ? ?cheie?;Pers.minim cf.DA: 1 arhitect, 1 specialist, 1 ing.proiectant dr.si poduri, 1 ing.proiectant constr.civ.si ind., 1 ing.proiectant instalatii, 1 exp.fin/economist, 1 consultant, Lista serv.prestate in ult.3 ani;Cel putin 1 contr.similar prestat in ult.3 ani;Rec./doc.const./PV rec.pt.contr.sim; Decl.privind partea/partile din contract îndepl.de subcontractanti;Inf.priv.asoc.;Inf.priv.sustinat;Certif. de part. la licitatie cu of. independenta;
SEAP, anexata prezentei invitatii de participareGarantie de participare-8800 lei