Achizitie publica - servicii proiectare a fazelor PT+DE sistem control acces si sistem supraveghere electronica
Detaliu pentru invitatia numarul 338369
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 338369/29.10.2012
Denumire contract: servicii proiectare a fazelor PT+DE sistem control acces si sistem supraveghere electronica
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPenitenciarul cu Regim de Maxima Siguranta Drobeta Turnu SeverinCod fiscal: RO4222263, Adresa: STR. CAROL DAVILLA, NR. 5, Drobeta-Turnu Severin, Telefon: 0252317749, 0252317750, Fax: 0252317751
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. CAROL DAVILLA, NR. 5, Drobeta-Turnu Severin, Romania, cod postal: 220099, telefon: +40 0252317749, fax: +40 0252317751, persoana de contact: Samir Pitpalaca
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. CAROL DAVILA, NR. 5, Drobeta-Turnu Severin, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: servicii proiectare a fazelor PT+DE sistem control acces si sistem supraveghere electronica
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: servicii de proiectare a fazelor PTh+DE?sistem control acces si sistem supraveghere electronica?
II.1.6) CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 241, 935.48 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare : max. 2% din valoarea maxima estimata, respectiv 4800 lei, conform pct. 2 (art. 43^1 din OUG 34/2006 cu modificari si completari), OUG 76/30.06.2010. Garantia de participare se constituie prin prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire sau orice alt mijloc legal prevazut in HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Cont de trezorerieRO97TREZ4615009XXX004500, Trezoreria Drobeta Tr. Severin, Cod de inregistrare fiscala RO25303840. In cazul viramentului bancar sau ordinului de plata acestea trebuie confirmate de trezorerie pana la termenul limita de primire a ofertelor. I.M.M.?urile pot beneficia de reducerea de 50% din cuantumul garantiei de participare, conform prevederilor Legii nr. 346/2004, incadrarea in plafoanele referitoare la numarul mediu anual de salariati, cifra de afaceri anuala neta si activele totale se stabilesc pe baza unei declaratii pe propria raspundere a reprezentantului/reprezentantilor legal/legali al/ai intreprinderilor interesate in incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform modelului prevazut in anexele nr. 1 si 2 din O.U.G. 27/2006. Aceste declaratii se anexeaza la dovada garantiei de participare si se depun odata cu oferta.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie anexata/atasata la coletul cu oferta.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Suma ce va fi retinuta in cazul in care este aplicabil art. 278 ind. 1 din OUG 34-2006 este de 2419 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului este de 5% din valoarea fara TVA a acestuia. Modalitatea de constituire conform art. 90 din HG nr. 925/2006 si HG nr. 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea formularul 2, declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 formularul 3, declaratie privind calitatea de participant la procedura formularul 4, declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 formularul 5, certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Formularul 6, Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: Director Ridichie Petrisor, director adj. ec. Dumitrele Ioana, contabil sef Bostinaru Gigica, sef serviciu logistica Galbenu Vichi, achizitii Pitpalaca Samir, responsabil logistica Gornoviceanu Ileana, consilier juridic Pirvulescu Virgil, Certificate emise de DGFP (ANAF) si Consiliile Locale. Ofertantul va confirma plata taxelor si impozitelor la bugetul consolidat general si la bugetele locale prin certificate emise de DGFP si Consiliile Locale, scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertei, formular tip in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru "conformitate cu originalul" de reprezentantul legal. Certificatele privind plata taxelor si impozitelor catre bugetul de stat si bugetul local nu trebuie sa contina debite, sub sanctiunea respingerii ofertei. Cazier judiciar pentru societate si pentru administratorul acesteia.Cazier fiscal societate. Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate (original, copie legalizata sau stampilat si conform cu originalul).Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul emis de ONRC.Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (persoane juridice/fizice straine). Licenta IGP privind proiectarea, instalarea si intretinerea sistemelor de alarma impotriva efractiei, valabila la data depunerii ofertei, copie stampilata si semnata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului. Certificat de atestare pentru efectuarea lucrarilor de proiectare a sistemelor si instalatiilor de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se vor nominaliza persoanele ce vor face parte din echipa (min 6 specialisti), care vor fi responsabile cu indeplinirea contractului si care vor fi nominalizate si in contract. - Formularele 10 a, 10 b.Cerinte minime obligatorii: echipa va fi formata de minim 6 specialisti, dupa cum urmeaza: - 1 responsabil de proiect ? competente dovedite in domeniul managementului si experienta specifica in domeniul evaluarii riscurilor si asigurarii securitatii obiectivelor speciale;
- 1 proiectant specialitate in sisteme de securitate (retele de supraveghere, acces control), experienta profesionala specifica dovedita ? min. 3 de ani vechime; - 1 proiectant specialitate in domeniul electric (atestat ANRE IIB), experienta profesionala dovedita ? min. 3 ani vechime;
- 1 proiectant specialitate constructii civile si industriale, experienta profesionala specifica dovedita ? min. 3 de ani vechime;1 specialist IT infrastructura retea date si 1 verificator de proiect specialitate in retele de supraveghere, Prezentarea unei declaratii referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere. Formularul 10., Declaratie privind lista principalelor prestari servicii in ultimii 3 ani sau alte documente echivalente inregistrate de organele competente - Fomularul 12Pentru demonstrarea experientei similare se va face dovada unui contract de prestari servicii similare cu obiectul achizitiei, in ultimii 3 ani. Se va considera indeplinita cerinta, daca ofertantul face dovada experientei similare prezentand unul sau mai multe contracte similare realizate care sa cuprinda proiectare pentru retele/instalatii de supraveghere, acces control, sisteme integrate de securitate ? combinate sau separat (maxim 2), a caror valoare cumulata este de minim 100.000 lei.Pentru fiecare contract se vor atasa documente care sa ateste finalizarea acestora (beneficiar, tip servicii, perioada, valoarea contractului)., Recomandari sau documente constatatoare privind indeplinirea obligatiilor contractuale din parteabeneficiarului pentru servicii similare realizate. Formularul nr. 9, Prezentare certificat ORNIS privind protectia informatiilor clasificate sau autorizatie de acces la informatii clasificate nivel minim secret de serviciu Standarde de asigurare a calitatii ISO 9001 sau echivalente
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro sau de la sediu
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.11.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.10.2012 13:15