Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii proiectare faza asistenta tehnica si lucrari executie ?Modernizare drumuri de interes local in comuna Salatrucu judetul Arges?


Detaliu pentru invitatia numarul 353181
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA SALATRUCU (CONSILIUL LOCAL)
Numar invitatie: 353181/28.08.2013
Denumire contract: Servicii proiectare faza asistenta tehnica si lucrari executie ?Modernizare drumuri de interes local in comuna Salatrucu judetul Arges?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SALATRUCU (CONSILIUL LOCAL)Cod fiscal: 4122027, Adresa: SALATRUCU, Salatrucu, Telefon: 0248-545013 ; , Fax: 0248-545145
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SALATRUCU, Salatrucu, Romania, cod postal: 117635, telefon: +40 0248545013, fax: +40 0248-545145, persoana de contact: EMILIAN BARBU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Salatrucu, judetul Arges
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii proiectare faza asistenta tehnica si lucrari executie ?Modernizare drumuri de interes local in comuna Salatrucu judetul Arges?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii proiectare faza asistenta tehnica si lucrari executie ?Modernizare drumuri de interes local in comuna Salatrucu judetul Arges? in conditii optime de calitate si durata a executiei, pe tot parcursul executiei lucrarilor de la data emiterii de catre beneficiar a ordinului de incepere pana la efectuarea receptiei finale a lucrarilor, in conformitate cu cerintele impuse prin caietul de sarcini.Ponderea cheltuielilor diverse si neprevazute reprezinta 9, 51% din valoarea estimata a contractului fara diverse si neprevazute (3976000 lei fara TVA).Suma aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute este de 378252 lei fara TVA (9, 51% din 3976000).
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 354, 252 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 59000 lei .Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile calendaristice de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare in conformitate cu preved.art.86 din HG925 act.Modul de restituire a garantiei de participare: 1)ofertantului castigator : in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie;2)ofertantilor necastigatori dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul a carui oferta a fost desemnata castigatoare., dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei. Retinerea garantiei de participare in conditiile prevazute de art.87 alineatul 1din HG.nr.925/2006 act. si HG76/2010. In cazul ofertantilor din categoria IMM, conform Legii nr.346/2004, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Dovada cu Ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta Contul Autoritatii contractante RO22TREZ0485006XXX000081 deschis la Trezoreria Curtea de Arges, cod fiscal 4122027Data la care se face echivalenta leu / valuta 25 06 2013
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului fara TVA si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.(Model orientativ Formular nr.2)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 ) / Cazier judiciar al operatorului economicCazier fiscal2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta(completare Formular nr.14)Conditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 )Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original sau copie conforma cu originalul - semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului.Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original sau copie conforma cu originalul - semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantuluiNota: - Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.- cerinta se considera indeplinita daca operatorul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.3) Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.5 )4) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.6 )Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Langer Nicolae - Primar ? comuna Salatrucu, sat Salatrucu, strada Radu Serban;Olteanu Constantin ? Viceprimar ? comuna Salatrucu, sat Salatrucu, strada Varu;Apostolescu Georgeta ? Contabil, comuna Salatrucu, sat Salatrucu, strada Radu Serban;Ghinescu Gheorghe ? Secretar, comuna Salatrucu, sat Valeni, strada Notarilor;Barbu Emilian ? Consilier juridic, comuna Salatrucu, sat Salatrucu, strada Radu Serban;Consilieri locali: Apostu Nicolae, comuna Salatrucu, sat Valeni, strada MoriiCiolovan Alexandru, comuna Salatrucu, sat Valeni, strada MoriiIancu Ion Adrian, comuna Salatrucu, sat Salatrucu, strada Radu SerbanNita Constantin Viorel, comuna Salatrucu, sat Valeni, strada CarbunaruOgrada Constantin, comuna Salatrucu, sat Salatrucu, strada CarbunaruRadulescu Vasilica, comuna Salatrucu, sat Salatrucu, strada Radu SerbanPopa Gheorghe Viorel, comuna Salatrucu, sat Salatrucu, strada ScoliiGavan Ion, comuna Salatrucu, sat Valeni, strada MoriiTudose Nicolae Catalin, comuna Salatrucu, sat Salatrucu, strada Tisa 1.Persoane juridice/fizice romanea). Pentru persoane juridice se va prezenta: Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC ? (document in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu riginalul? - semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului; Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/ actuale la data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care Certificatul constatator emis de ONRC este prezentat in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, acesta va fi solicitat ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii, . In original/copie legalizata pentru conformitate.b). Pentru persoane fizice (daca este cazul) se va prezenta: Autorizatie de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. Documentul/documentele sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.2. Persoane juridice /fizice straine (daca este cazul)Se vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici-Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) ? se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara.Valoarea minima a cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani solicitata a fi indeplinita de catre ofertanti trebuie sa fie egala sau mai mare de: 3976000 lei. Cifra de afaceri solicitata este globala in conformitate cu art. 185 lit. c din OUG 34/2006. Conversia cifrei de afacere se va exprima in lei /euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv.Se solicita urmatoarele documente: Bilanturile contabile anuale pe ultimii trei (2010, 2011, 2012) ani vizate/inregistrate de/la Directia Generala a Finantelor Publice, in copie;Informatii privind cashflow pe perioada de executieinsotit de declaratii bancare, extrase de cont, linii de credit la care are acces ofertantul. In acest sens se vor prezenta: declaratie bancara sau documente bancare similare in original privind resursele de care beneficiaza ofertantul pentru executia lucrarii., Cashflowul va fi demonstrat pentru minim 6 luni de derulare a contractului pentru suma de 662666, 66 lei, suma la care ofertantul trebuie sa aiba acces la momentul semnarii contractului, din resursele sale proprii, independent de contractul de finantare.Formula dupa care s-a calculat cash-flow-ul: 3976000 = valoarea estimate a contractului (fara cheltuieli diverse si neprevazute)/ 36 luni = perioada de derulare a contractului * 6 luni = perioada solicitata de autoritatea contractanta = 662666, 66 lei RON.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Experienta similaraDeclaratie privind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani, inclusiv pana la data limita de depunere a ofertelor din care sa rezulte ca ofertantul a executat si finalizat lucrari de drumuri (constructie/reabilitare/modernizare/ etc) prin asfaltare in valoare egala sau mai mare de 3896000 lei fara TVA si lista de prestari de servicii executate in ultimii 3 ani din care sa rezulte ca ofertantul a executat si finalizat servicii de proiectare faza asistenta tehnica din partea proiectantului pentru lucrari de modernizare/ constructie/ reabilitare drumuri prin asfaltare cu o valoare cel putin egala cu 80000 lei fara TVA.Ofertantii trebuie sa prezinte o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit; Suplimentar se vor prezenta procese verbale la finalizarea lucrarilor si recomandari emise de beneficiari., Referitor la nivelul minim impus al experientei similare in ceea ce priveste partea de servicii este necesara o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar, recomandari, procese verbale la finalizarea lucrarilor si recomandari emise de beneficiari., 3. Resurse materialea. Ofertantul va prezenta informatii referitoare la principalele dotari si utilaje necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari;In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (cumulat pentru toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere).b. Cerinta poate fi indeplinita si de un tert sustinator conf art. 190 din OUG 34/2006Se va prezenta o declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Se va completa Formularul nr.13.Ofertantul va trebui sa faca dovada ca detine in proprietate, leasing sau inchiriere utilajele, echipamentele tehnice si mijloacele de transport disponibilizate pentru indeplinirea contractului: - statie preparare mixturi asfaltice;
- repartizor mixturi asfaltice;
- statie de preparat emulsie;
- statie de sortare;
- autobasculante;
- buldozer;
- buldoexcavator ;
- excavator ;
- autogreder;
- cilindru compactor;
- incarcator wola;
- automacara;
- laborator de gradul II;
- statie totala;
- laptop;
- autoturism., Informatii privind asocierea. Se va prezenta Acord de asociere daca este cazul.Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia in scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa-si legalizeze din punct de vedere formal asocierea.Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.Informa?ii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, inten?ia sa o subcontracteze.In cazul in care autoritatea contractanta solicita, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situa?ia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanc?iunea excluderii din procedura de atribuire. Informatii privind asigurarea calitatii. - ISO 9001:2008Se va prezenta - Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001:2008, sau echivalent in copie conform cu originalul, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Informatii privind asigurarea protectiei mediului.- ISO 14001:2005Se va prezenta - Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management de Mediu, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 14001:2005, sau echivalent in copie conform cu originalul, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
Timp de executie a lucrarii
20
Descriere: pentru cel mai mic timp de executie (justificat )se acorda punctju; maxim
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.09.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.09.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.08.2013 18:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer