Achizitie publica - Servicii proiectare faza PT, DE, AT si verificare tehnica si executie lucrari ?Alimentare cu apa comuna Verguleasa, judetul Olt?
Detaliu pentru invitatia numarul 339979
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339979/23.11.2012
Denumire contract: Servicii proiectare faza PT, DE, AT si verificare tehnica si executie lucrari?Alimentare cu apa comuna Verguleasa, judetul Olt?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA VERGULEASACod fiscal: RO 4984510, Adresa: VERGULEASA, Verguleasa, Telefon: 0249468327, Fax: 0249468327
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: VERGULEASA, Verguleasa, Romania, cod postal: 237530, telefon: +40 0249468327, fax: +40 0249468327, persoana de contact: CIOCIRLAN CONSTANTIN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei verguleasa din comuna Verguleasa, Sat. Poganu, Str. Principala nr. 147, jud. Olt
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii proiectare faza PT, DE, AT si verificare tehnica si executie lucrari?Alimentare cu apa comuna Verguleasa, judetul Olt?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii proiectare faza PT, DEinclusiv verificare tehnica a proiectarii si asistenta tehnica (AT) si executie a lucrarilor pentru: Sistem unic de alimentare cu apa: - sursa- 2 foraje de mare adancime H=300 m;
- inmagazinare doua rezervoare cu capacitatea de 150 mc fiecare;
- statie hidrofor;
- statie de potabilizare;
- retea de distributie 29945 m.
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 957, 198 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 99.000 lei. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 si 87 din HG nr. 925/2006. Contul Autoritatii contractante: RO19TREZ5065006XXX000257, deschis la Trezoreria Mun. Slatina, Cod fiscal 4984510. Garantia de participare trebuie sa prevada si faptul ca in cazul respingerii unei eventuale contestatii de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma de8.055, 72 lei conform art. 278ยน lit.c., din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioarePerioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 120 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. (Model orientativ Formular nr. 1)
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului fara TVA si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 prin retineri succesive din situatia de lucrari sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract..In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. (Model orientativ Formular nr.2)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 ) , Se va prezenta Cazier fiscal al companiei, eliberat de DGFP/ANAF, in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?; Se va prezenta Cazier fiscal al administratorului/administratorilor societatii, eliberat de DGFP/ANAF, in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?; Se va prezenta cazierul judiciar in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?din care sa reiasa ca administratorul/administratorii si /asociatul/asociatii/actionarii, astfel cum acestia sunt nominalizati in certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrul Comertului, nu a/au fost condamnat/i, in ultimii trei ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti. ; Se va prezenta cazierul judiciar al societatii in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaConditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 )3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.5 )4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.6 )Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Piciu Valentin ? Primar, Vladescu Valentin ? viceprimar, Balmau Constantin - Secretar, Grecioiu Sanda-Contabil, Ciocirlan Constantin- Responsabil achizitii , Consilieri locali: Buncila Constantin, Calinescu Petre, Geana Dumitru Doru, Ileana Ion, Popa Gheorghe, Pricoi Mihai, Safta Marcel, Sterpu Marin, Sterpu Nicolae, Voicu Valentin Mari Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului - lucrari de constructii a proiectelor utilitare pentru fluide - sa se faca dovadaautorizariiconf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004.Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra medie de afaceri globalape ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin9.650.000, 00lei.Documente relevante: bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente aferente ultimilor 3 ani fiscali., Cerinta nr. 2Disponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii sau linii de credit pentru minim , ,3, , luni de derulare a contractului, conform graficului de executie, in valoare de 1.614.104, 67leiModalitatea de indeplinireAsigurarea de cash-flow se va demonstra prin adresa din partea unitatii bancare (prezentata in original) prin care se va atesta faptul ca: (a) ofertantul are acces la resurse reale (sume disponibile in cont, linii de credit cu valoare disponibila, depozite bancare) pentru o valoare cel putin egala cu suma de: 1.614.104, 67Lei, pentru o perioada de 3 luni, avand ca destinatie cheltuieli pentru realizarea contractului ce face obiectul prezentei proceduri(b) suma respectiva va fi imobilizata pentru realizarea contractului in cazul ofertei castigatoare In cazul unei asocieri, cel putin unul dintre asociati este obligat sa prezinte documentul mentionat mai sus, In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 7A, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularul nr. 7B si Formular 6.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va demonstra ca in ultimii 5 ani a executat urmatoarele : ? cel putin un contract sau cel mult doua contractesimilare privind retele de alimentare cu apa si statie de tratare, a caror valoare cumulata sa fie minim 4.800.000, 00 lei, Ofertantul va demonstra ca in ultimii 3 ani a prestat urmatoarele? cel putin un contract de prestari servicii proiectare similar sau cel mult doua contracte similare cu cel supus procedurii de achizitie publica - servicii proiectare statii de tratare a apei si a retelelor de alimentare cu apa cu o valoare minima de 110.000, 00 lei;, Nota: Se pot prezenta si unul sau maxim doua contracte ?proiectare si executie - care sa indeplineasca cumulativ conditiile de mai sus., - Ofertantul va prezenta doc din care sa rezulte val lucrarilor executate;
- In situatia in care ofertantul a avut calitatea de subcontractant se va prezenta contr de subcontractare din care sa reiasa partea de contract pe care a executat-o, precum si val aferenta acesteia; - Doc emise in alta limba se vor prezenta insotite de traducerea autorizatain limba romana.- Daca exista incertitudini sau neclaritati in ceea ce priveste exper similara a unui operator economic, AC poate solicita detalii, precizari sau confirmari suplim atat de la ofertantul in cauza cat si de la autorit care pot furniza informatii in acest sens., Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului: - Manager de proiect - studii universitare tehnice de lunga durata in domeniul inginerie civila, specializarile: instalatii /hidrotehnica; Experienta in calitate de Manager de proiect / Reprezentant al Antreprenorului / Coordonator / Lider de echipa in cel putin 1 contract de executie de lucrari in domeniul alimentare cu apa si/sau canalizare;, - Responsabil tehnic cu executia cu atestat de specialitate pentru domeniul IX ? Constructii edilitare si de gospodarie comunala;
- Sef santier - studii universitare tehnice de lunga durata in domeniul inginerie civila specializarea instalatii. Experienta in calitate de Sef santier in cel putin 1 contract de executie de lucrari in domeniul alimentare cu apa si/sau canalizare;
- un Responsabil cu controlul calitatii lucrarilor -cu atestat/decizie interna cu experienta profesionala in domeniu dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;, - un Inginer instalatii electrice - studii universitare tehnice de lunga durata durata in domeniul inginerie civila specializarea instalatii. Experienta in cel putin 1 contract de executie de lucrari in domeniul alimentare cu apa si/sau canalizare;
- un responsabil SSM ? responsabil cu sanatatesi securitatea in munca cu atestat SSM- se prezinta documente doveditoare ale atestarii in domeniu conform HG 300/2006, cu experienta profesionala in domeniu dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;
-un sudor autorizat ISCIR pentru sudura PEHD, Pentru servicii proiectare- Sef proiect ? studii universitare tehnice de lunga durata instalatii sau constructii hidrotehnice finalizate prin diploma de licenta sau echivalent cu experienta minim 3 ani in proiectare;
- Inginer proiectant constructii civile si industriale cu experienta minim 3 ani in proiectare;
- Inginer instalatii pentru constructiicu experienta minim 3 ani in proiectare;, - Un specialist topometru absolvent de studii superioare tehnice de lunga/scurta durata in Constructii specialitatea Geodezie si Cadastru (sau echivalentul acesteia), atestat ANCPI;
- Specialist elaborare devize cu experienta minim 3 ani in devize;Nu se accepta nominalizarea unui singur specialist pentru doua sau mai multe pozitii din cele mentionate, Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorea dotare tehnica: basculante; autobetoniera; pompa pentru beton;automacara; buldoexcavator; instalatie de foraj; mai compactor;Pentru proiectare: - statie topografica si softul aferent; - minim 1 licente soft de proiectare specializata de tip AUTOCAD ;
-minim 1 licente soft elaborare devize;
- minim 1 calculatoare;
- minim 1 imprimante format A3 - minim 1 plotter format A0, Se vor prezenta obligatoriu: - documente privind asigurarea utilajelor minime solicitate; (proprietate/chirie/leasing /angajament/ sau orice altfel de documunte)Cerinte obligatorii-Pentru echipamentele proprii se va atasa in copie documente care atesta proprietatea pentru echipamentele minimale solicitate.-Pentru echipamentele inchiriate se va atasa o copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa contractele de inchiriere, -Pentru utilajele si echipamentele tehnologice solicitate se va prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?raportul de inspectie tehnica emis de catre un organism de inspectie pentru echipamente tehnologice pentru constructii potrivit Ordinului MLPTL nr 337/N/2000 privind aprobarea reglementarii tehnice ?Procedurade inspectie tehnica a masinilor si echipamentelor tehnologice de constructii aflate in exploatare, indicativ PCC 021/2000?, -Pentru utilajele de transport se va prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dovada inspectiei tehnice periodice si trebuie sa fie in termen de valabilitate potrivit dispozitiilor Ordonantei Guvernului nr. 81/2000 privind certificarea incadrarii vehiculelor rutiere inmatriculate in normele tehnice privind siguranta circulatiei rutiere, protectia mediului si in categoria de folosinta conform destinatiei, prin inspectia tehnica periodica., Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.In cazul in care autoritatea contractanta solicita, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire, Asociere in conformitate cu art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 -(Model orientativ ? Formular nr.3/3A), Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in cf art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2006 In cazul in care candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionalaatunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm conf Formular nr. 8A in forma autentica al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana ce asigura sustinereanu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, , prezentand in acest sens Formular nr. 8B si Formular nr. 6. Operatorul economic trebuie sa prezinte certificat pentrusistemul calitatii aplicat pe baza standardelor SR EN ISO 9001 sau echivalent pentru activitatile lucrari de constructii a proiectelor utilitare pentru fluide pentru executant si respectiv pentru activitati specifice de proiectare pentru proiectant.In cazul asocierii cerinta va fi indeplinita in mod individual pentru parte de contract pe care o realizeaza potrivit Acordului de asociere., Operatorul economic trebuie sa prezinte Certificarea sistemului de management al mediului, respectiv ISO 14001 sau echivalent pentru activitatile lucrari de constructii a proiectelor utilitare pentru fluide pentru executant si respectiv pentru activitati specifice de proiectare pentru proiectant.In cazul asocierii cerinta va fi indeplinita in mod individual pentru parte de contract pe care o realizeaza potrivit Acordului de asociere.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
75
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?pret? se acorda astfel: Pentru cel mai scazut dintre preturi (justificat) se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; Pentru celelalte preturi punctajul se acorda astfel: P(n) = Pret minim x nr. puncte alocate/Pret (o)(Rezultatul inmultirii dintre Pret minim si nr. Puncte alocate se imparte la Pretul ofertat.)unde: P(n)- punctajul ofertantului ; Pret minim- pretul cel mai mic ofertat; Pret (o)- pretul aferent ofertantului pentru care se calculeaza punctajul
Perioada garantiei oferita lucrarii
25
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?Perioada garantiei oferita lucrarii? se acorda astfel: entru perioada de garantie cea mai mare dar nu mai putin de 24 luni, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare;pentru alta perioada de garantie, se acorda punctajul astfel: Pn = (perioada n/perioada max ) x punctajul maxim alocat. entru o perioada de garantie sub 24 luni oferta va fi declarata neconforma; entru o perioada de garantie mai mare de 60 de luni nu se acorda un punctaj suplimentar, punctajul fiind similar perioadei de garantie de60 luni.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este disponibila prin intermediul operatorului SEAP la adresa www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.12.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.11.2012 13:22