Achizitie publica - Servicii proiectare faza PT, DE, AT verificare tehnica si executie lucrari ?Extindere si modernizare Sectie Unitate Primire Urgente din cadrul Spitalului Judetean de Urgenta Slatina?
Detaliu pentru invitatia numarul 349329
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 349329/26.06.2013
Denumire contract: Servicii proiectare faza PT, DE, AT verificare tehnica si executie lucrari?Extindere si modernizare Sectie Unitate Primire Urgente din cadrul Spitalului Judetean de Urgenta Slatina?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEANDE URGENTA SLATINACod fiscal: 4394927, Adresa: STR. CRISAN NR.9-11, Slatina, Telefon: +40 0249418962, Fax: +40 0249418963
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. CRISAN NR.9-11, Slatina, Romania, cod postal: 230013, telefon: +40 0249418962, fax: +40 0249418963, persoana de contact: NELU COJOCARU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Judetean de Urgenta Slatina - Serviciul Achizitii Publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii proiectare faza PT, DE, AT verificare tehnica si executie lucrari?Extindere si modernizare Sectie Unitate Primire Urgente din cadrul Spitalului Judetean de Urgenta Slatina?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de executie: Servicii proiectare faza PT, DE, AT verificare tehnica si executie lucrari?Extindere si modernizare Sectie Unitate Primire Urgente din cadrul Spitalului Judetean de Urgenta Slatina?Din punct de vedere functional, extinderea va cuprinde urmatoarele spatii: - spatiu de primire/triaj cu birou informare documentare 53, 65 mp;
- spatiu izolare36, 00 mp;
- spatiu de asteptare43, 80 mp;
- spatiu de decontaminare19, 25 mp;
- zona necontaminata10, 65 mp;
- camera de resuscitare45, 10 mp;
- zona depozitare targi si carucioare8, 90 mp;
- acces secundar spre alte sectii15, 95 mp;
- camera centrala termica UPU12, 85 mp;
- camera UPS14, 45 mp;
- acces etaj pt PSI13, 15 mp;
- acces provizoriu UPU37, 35 mp;
- camera compresor aer14, 70 mp;
- vestiar10, 60 mp;
- grupuri sanitare diferentiate pe sexe14, 90 mp;
- grup sanitar personal medical + dus2, 25 mp;Total suprafata utila353, 55 mp.Valoarea estimata 3.509.523, 00 lei din care aferenta executiei lucrarilor 3.331.816, 00 lei (inclusiv cheltuieli diverse si neprevazute 7% din valoarea aferenta cap. 4.1 in suma de 202.978, 00 lei) si 177.707, 00 lei aferent cheltuielilor de proiectare si asistenta tehnica detaliata astfelCapitol Denumire capitole de cheltuieli Valoare fara TVAEXECUTIE LUCRARI 3, 331, 816.00Cap. 4 Cheltuieli pentru investitia de baza 3, 041, 848.004.1 Constructii si instalatii 2, 899, 682.004.1.1 Extindere UPU 2, 601, 314.004.1.2 Demolari 16, 951.004.1.3 Rampa acces si scari beton 37, 742.004.1.4 Acces provizoriu UPU 243, 675.004.3 Utilaje, echipamente tehnologice si functionale cu montaj 142, 166.005.1.1 Organizare de santier - lucrari de constructii 86, 990.005.3 Cheltuieli diverse si neprevazute (7% x 4.1) 202, 978.00PROIECTARE SI ASISTENTA TEHNICA 177, 707.003.3.2 Proiect tehnic+DE+CS 119, 467.003.3.3 Verificare tehnica proiect 4, 480.003.3.4 Expertiza tehnica exigenta C 8, 960.003.6.1 Asistenta tehnica din partea proiectantului 44, 800.00TOTAL VALOARE ESTIMATA 3, 509, 523.00
II.1.6) CPV: 45216125-6 - Lucrari de constructii de cladiri pentru servicii de urgenta (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 509, 523 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 70.000, 00 lei. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 si 87 din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelorIn cazul depunerii de oferte in asociere, in mod obligatoriu garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia trebuie sa prevada obligatoriu ca in cazul respingerii unei eventuale contestatii de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine suma de 4.508, 95 lei potrivit dispozitiilor art. 278ยน, din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. Echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul BNR cu 5 zile anterior datei limita de depunere a ofertelor (Model orientativ Formular nr. 13)
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului fara TVA si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 prin retineri succesive din situatia de lucrari sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract..In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. (Model orientativ Formular nr.15 )
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.1 ) , Se va prezenta cazierul judiciar in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?din care sa reiasa ca administratorul si /asociatul/asociatii, astfel cum acestia sunt nominalizati in certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrul Comertului, nu a/au fost condamnat/i, in ultimii trei ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti. ?;Se va prezenta cazierul judiciar al societatii in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaConditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora). Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii? economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. Documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.2 )3. Declaratie privind calitatea de participant la proceduraDocumente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.3 )4. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 )5. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.5 )Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Manager: dr. Andrei Iordache Director medical: dr. Romeo Stanculescu Director financiar-contabil: ec. Elena Visan Director ingrijiri medicale: as. Daniela Sandu Compartiment Juridic: jr. Octavian Iana, jr. Irina Ungurianu Sef Serviciu Achizitii Publice, Aprovizionare si Transport: ec. Nelu Cojocaru Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului - lucrari de constructii a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale - sa se faca dovadaautorizariiconf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/ actuale la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra medie de afaceri globalape ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin6.250.000, 00lei.Documente relevante: Se vor prezenta informatii pentru ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012). Se completeaza Formular nr.6 insotita de bilantul contabil sau extrase de bilant, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul/candidatul, sau orice alte documente echivalente aferente ultimilor 3 ani fiscali in copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ. In cazul in care ofertantul este o asociere, pentru a putea beneficia de reducerea cerintei privind valoarea minima a mediei cifrei de afaceri globale la 50 % fiecare asociat trebuie sa se incadreze in categoria IMM, conform Legii nr. 346/2004. Ofertantul individual sau ofertantii asociati, vor prezenta in acest caz o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor. Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu publicat de BNR pentru anul respectiv, disponibil la adresa www.bnr.ro, Cerinta nr. 2Disponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii sau linii de credit pentru minim 2 luni de derulare a contractului, conform graficului de executie, in valoare de 275.545, 41leiModalitatea de indeplinireAsigurarea de cash-flow se va demonstra prin adresa din partea unitatii bancare (prezentata in original) prin care se va atesta faptul ca in cazul atribuirii contractului: a) ofertantul are acces la resurse reale (sume disponibile in cont, linii de credit cu valoare disponibila, depozite bancare) pentru o valoare cel putin egala cu suma de: 275.545, 41 leib) posibilitatea disponibilizarii sumei respective in cazul atribuirii contractului, pentru o perioada de 2 luni, avand ca destinatie cheltuieli pentru realizarea contractului ce face obiectul prezentei proceduri, independent de alte facilitati sau disponibilitati existenteIn cazul unei asocieri, cerinta de calificare poate fi indeplinita prin cumul de catre asociati., In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 18, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularul nr. 1 si Formular 21.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va demonstra ca in ultimii 5 ani a executat urmatoarele : ? cel putin un contract sau cel mult doua contractesimilare privind lucrari de constructie sau modernizare cladiri, a caror valoare cumulata sa fie minim 3.120.000, 00 leiOfertantul va demonstra ca in ultimii 3 ani a prestat urmatoarele : ? cel putin un contract sau cel mult doua contractesimilare privind servicii de proiectare tehnica faza PT+DE privind constructia sau modernizarea cladiri, a caror valoare cumulata sa fie minim 177.000, 00 leiNota : Se pot prezenta si unul sau maxim doua contracte ?proiectare si executie - care sa indeplineasca cumulativ conditiile de mai sus.Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare cel putin urmatoarele documente: - lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani/ lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, din care sa rezulte ca ofertantul a executat cel putin un contract sau cel mult doua contracte similare privind lucrari de constructie sau modernizare cladiri, a caror valoare cumulata sa fie minim 3.120.000, 00 lei, respectiv cel putin un contract sau cel mult doua contracte similare privind servicii de proiectare tehnica faza PT+DE privind constructia sau modernizarea cladiri, a caror valoare cumulata sa fie 177.000, 00 lei insotita de certificari de de buna executie. Respectivele certificari vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit;
- Completare Formular nr. 7, Formular nr. 7.1si Formular 8-In situatia in care ofertantul a avut calitatea de subcontractant se va prezenta documente din care sa reiasa partea de contract pe care a executat-o, precum si val aferenta acesteia;
- Doc emise in alta limba se vor prezenta insotite de traducerea autorizatain limba romana.- Daca exista incertitudini sau neclaritati in ceea ce priveste exper similara a unui operator economic, AC poate solicita detalii, precizari sau confirmari suplim atat de la ofertantul in cauza cat si de la autorit care pot furniza informatii in acest sens., Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului: - Coordonator de proiect - studii superioare in domeniul constructiilorCompletare Formular nr. 9 si Formular 9.1Nota: Nu se accepta nominalizarea unui singur specialist pentru doua sau mai multe pozitii din cele mentionateCV semnat in original continand informatii necesare pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor minimeVor fi prezentate obligatoriu urmatoarele documente suport care sa ateste pregatirea si experienta profesionala prezentate in CV: a) copii conform cu originalul dupa diplomele, adeverintele, autorizatiile sau certificatele detinute de persoanele respective, necesare pentru dovedirea cerintelor minime;b) Declaratii disponibilitate/angajament de participare din partea expertului cheie, - Responsabil tehnic cu executia cu atestat de specialitate pentru domeniul I ? Constructii civile, industriale, agrozootehnice, insotit de legitimatia vizata in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor;Vor fi prezentate obligatoriu urmatoarele documente suport: a) autorizatie RTE in domeniul Constructii civile, industriale, agrozootehnice insotita de ligitimatia vizata la zi;b) Declaratii disponibilitate/angajament de participare din partea expertului cheie, - Sef santier - studii superioare in domeniul constructiilor specializarea constructii civile si industriale.CV semnat in original continand informatii necesare pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor minimeVor fi prezentate obligatoriu urmatoarele documente suport care sa ateste pregatirea si experienta profesionala prezentate in CV: a) copii conform cu originalul dupa diplomele, adeverintele, autorizatiile sau certificatele detinute de persoanele respective, necesare pentru dovedirea cerintelor minime;b) Declaratii disponibilitate/angajament de participare din partea expertului cheie, - Responsabil executie lucrari instalatii -studii superioare in domeniul constructiilor specializarea instalatiiCV semnat in original continand informatii necesare pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor minimeVor fi prezentate obligatoriu urmatoarele documente suport care sa ateste pregatirea si experienta profesionala prezentate in CV: a) copii conform cu originalul dupa diplomele, adeverintele, autorizatiile sau certificatele detinute de persoanele respective, necesare pentru dovedirea cerintelor minime;b) Declaratii disponibilitate/angajament de participare din partea expertului cheie, - Responsabil cu calitatea- cu decizie pentru functia de Responsabil cu calitatea pentru domeniul supus procedurii;CV semnat in original continand informatii necesare pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor minimeVor fi prezentate obligatoriu urmatoarele documente suport care sa ateste pregatirea si experienta profesionala prezentate in CV: a) copii conform cu originalul dupa diplomele, adeverintele, autorizatiile sau certificatele detinute de persoanele respective, necesare pentru dovedirea cerintelor minime/decizia de numire dupa caz;b) Declaratii disponibilitate/angajament de participare din partea expertului cheie, - Responsabil SSM ? responsabil cu sanatatesi securitatea in munca cu atestat SSM- se prezinta documente doveditoare ale atestarii in domeniu;CV semnat in original continand informatii necesare pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor minimeVor fi prezentate obligatoriu urmatoarele documente suport care sa ateste pregatirea si experienta profesionala prezentate in CV: a) copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a atestatului profesional emis de institutiile abilitate in domeniul sanatatii si securitatii in munca;b) Declaratii disponibilitate/angajament de participare din partea expertului cheie, Pentru prestarea serviciilor de proiectare ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului: - Sef proiect arhitectura ? studii superioare in domeniul arhitecturii cu experienta minim 3 ani in proiectare;
- Inginer proiectant constructii civile si industriale cu experienta minim 3 ani in proiectare;
- Inginer instalatii pentru constructiicu experienta minim 3 ani in proiectare;
- Un specialist topometru absolvent de studii superioare in domeniul Constructii specialitatea Geodezie si Cadastru (sau echivalentul acesteia), cu atestat ANCPI;, Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorea dotare tehnica: - Autobasculante- Autobetoniere- Pompa pentru beton- Buldoexcavator- Aparat de sudura PEPentru proiectare: - statie topografica si softul aferent ? realizare/actualizare studiu topografic si trasare lucrari;
- minim 1 program necesar indeplinirii contractului ce urmeaza a fi atribuit -minim 1 program necesar pentru elaborarea devizelor? elaborare liste cu cantitatile de lucrari.;
- minim 1 calculatoare- minim 1 imprimante format A3- minim 1 plotter format A0Completare formular nr.24 ? Declaratie privind utilajele, instalatiile, mijloacele de transport, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari- Documente privind asigurarea utilajelor minime solicitate: contracte inchiriere, cumparare/comodat/ prestari servicii/lista inventar sau orice altfel de documunte care atesta detinerea utilajelor si echipamentelor minime solicitate, Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.In cazul in care autoritatea contractanta solicita, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire.Fara a i se diminua raspunderea in ceea ce priveste modul de indeplinire a viitorului contract de achizitie publica, conform art. 45 din OUG nr. 34/2006, ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul respectiv.In cazul in care autoritatea contractanta solicita, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire.Se va prezenta Formular 10 si Formular 10.1Pentru participarea in asociere se vor prezenta urmatoarele: - acordul de asociere cu precizarea liderului si imputernicirea liderului asocierii pentru semnarea ofertei si a contractului Se va prezenta Formular 11, Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.In cazul in care candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm conform Formular nr. 19 in forma autentica al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formular nr. 1 si Formular nr. 21. Cerinta nr. 1Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001.Operatorul economic trebuie sa prezinte certificat pentru sistemul calitatii aplicat pe baza standardelor SR EN ISO 9001 sau echivalent pentru activitatile lucrari de constructii a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale, lucrari de instalatii electrice, lucrari de instalatii sanitare, de incalzire si de aer conditionatIn cazul asocierii cerinta va fi indeplinita in mod individual pentru parte de contract pe care o realizeaza potrivit Acordului de asociere., Cerinta nr. 2Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001. Operatorul economic trebuie sa prezinte Certificarea sistemului de management al mediului, respectiv ISO 14001 sau echivalent pentru activitatile pentru activitatile lucrari de constructii a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale, lucrari de instalatii electrice, lucrari de instalatii sanitare, de incalzire si de aer conditionat.In cazul asocierii cerinta va fi indeplinita in mod individual pentru parte de contract pe care o realizeaza potrivit Acordului de asociere.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
Perioada garantiei oferita lucrarii
20
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.07.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.07.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 26.06.2013 10:25