Achizitie publica - servicii proiectare la faza P.T.+D.D.E. aferente investitiei: ?Iluminat exterior perimetral in cazarma 2862 Hateg?
Detaliu pentru invitatia numarul 344934
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 344934/09.04.2013
Denumire contract: servicii proiectare la faza P.T.+D.D.E. aferente investitiei: ?Iluminat exterior perimetral in cazarma 2862 Hateg?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL APARARII - U.M. 02517 CRAIOVACod fiscal: 4332487, Adresa: str. Anul 1848, nr. 98, Craiova, Telefon: 0251/522375; 0251/523250, Fax: 0251/523250; 0351/444470
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Anul 1848, nr. 98, Craiova, Romania, cod postal: 200541, telefon: +40 251/522375, fax: +40 251/523250, persoana de contact: stefan eduard
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Anul 1848, nr. 98, Craiova, Romania, cod postal: 200541, telefon: +40 251/522375, fax: +40 251/523250
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: servicii proiectare la faza P.T.+D.D.E. aferente investitiei: ?Iluminat exterior perimetral in cazarma 2862 Hateg?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: servicii proiectare la faza D.T.A.C., D.T.O.E., P.T.+D.D.E. aferente investitiei: ?Iluminat exterior perimetral in cazarma 2862 Hateg?, in valoare de 113.124 lei fara TVA, din care cuantumul de 10.284 il reprezinta situatiile diverse si neprevazute
II.1.6) CPV: 71323100-9 - Servicii de proiectare a sistemelor de energie electrica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 113, 124 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Precizari: - Cuantumul garantiei de participare: -1132 lei sau echivalentul in euro la o data anterioara cu 5 zile datei limita de depunere a ofertelorcu cel- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei(90 zile de la data limita de depunere a ofertelor );
- Garantia de participare se constituie: a) prin virament bancar, in contul cu datele de mai jos: -U.M. 02517 Craiova, C.U.I.: 4332487-Cod IBAN: RO63TREZ2915005XXX000138deschis la Trezoreria Craiova.b) prin depunerea sumei respective in numerar, la casieria unitatii.c) printr-uninstrumentde garantare(scrisoare de garantie) emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurariDovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor, prin prezentarea copiei dupa ordinul de plata cu care s-a efectuat viramentul de catre ofertant.- Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, in conformitate cu art. 87 din Hotararea Guvernuluinr. 925/2006.- Restituirea garantiei de participare se va face conformart. 88, sectiunea I, capitolul VII, din H.G.R.925/2006In cazul depunerii unei contestatii si respingerii acesteia de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului sumele prevazute la art. 278^1 din OUG 34/2006
Garantie de buna executie
cuantumul garantiei de buna executie este de 10%din valoarea totala a contractului, fara T.V.A.;
- Garantia de buna executie se poateconstituii in una din urmatoarele forme: a) prin virament bancar, in contul cu datele de mai jos: -U.M. 02517 Craiova, C.U.I.: 4332487-Cod IBAN: RO63TREZ2915005XXX000138deschis la Trezoreria Craiova.b) prin depunerea sumei respective in numerar, la casieria unitatii.c) printr-uninstrumentde garantare(scrisoare de garantie) emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurariModul de constituire a garantiei de buna executie va fi stabilit de comun acord prin clauze contractuale, conform HGR 925/2006si se va constitui inainte de inceperea executarii contractului.- garantia de buna executie se restituie in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor executate in baza proiectului tehnic ce face obiectul prezentului contract, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, prin returnarea scrisorii de garantie bancara
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Neincadrarea in prevederile art. 180 si art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului Romaniei nr.34/2006.Neincadrarea in prevederile art. 69^1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului Romaniei nr.34/2006.Documente solicitate: 1.declaratie privind eligibilitatea - anexa nr. 2;2. completarea, semnarea si prezentarea anexei nr. 3;3. certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul /ofertantul este rezident) cu mentiunea ca acestea sa prezinte situatia obligatiilor scadente la plata luna anterioara celei in care se depun ofertele: a) certificat de atestare fiscala eliberat de DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE teritoriala;b) certificat privind achitarea impozitelor si taxelor locale.Aceste documente se vor prezenta conform art. 5 din Ordinul 509/2001, in una din urmatoarele forme : - original;
- copie legalizata;
- copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".4.declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 (Model: anexa nr. 5)5. certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP 314/2010(Model: anexa nr. 4) Din documentele eliberate de autoritatile competente trebuie sa rezulte ca in obiectul de activitate al agentului economic respectiv sunt cuprinse realizarea de lucrari care fac obiectul prezentei achizitii, atat pentru persoane juridice romane cat si pentru persoanele juridice straine.Ofertantul trebuie sa detina autorizatie pentru proiectare si executie instalatii electrice de la ANREDoc solicit > ? Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala cu precizarea obiectului de activitate clasificat pe coduri CAEN;Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident si documente oficiale care sa ateste obiectul de activitate.Copii ale autorizatiilor ofertantului -ATESTAT ANRE pentru proiectare tip B (0.4 kV) pentru proiectare retele electrice de joasa tensiune, in conformitate cu Ordinul presedintelui ANRE nr. 24/2007 privind aprobarea Regulamentului pentru atestarea agentilor economici care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatiile electrice din sistemul electroenergetic, precum si carnetele de electrician autorizat, vizate la zi ale personalului care proiecteaza lucrari specifice.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea cifrei de afaceri pe ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prestarea, in ultimii 3 ani, de serviciisimilare cu cele care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit, respectiv servicii de proiectare documentatii tehnico-economice la fazele P.T.+D.D.E. pentru lucrari de executare/extindere/modernizare/reabilitare retele electrice pentru iluminat publicsi cu o valoare insumata a serviciilor prestate, prezentate ca experienta similara, cel putin egala cu 50.000 lei, fara T.V.A., sau echivalent euro; Se va confirma prin prezentarea a unui numar maxim de 4 (patru) documente/contracte/procese-verbale de receptie documentatii, in original sau copii certificate?conform cu originalul?, care sa confirme obiectul, perioadasi cumulat valoarea, impuse drept conditie pentru demonstrarea experientei similare;
- Asigurarea nivelului de pregatire tehnica si de specializare al personalului de care dispune sau al caruia angajament a fost obtinut, prin demonstrarea existentei si nivelului de pregatire a personalului de conducere, personalului responsabil de indeplinirea contractului precum si al personalului tehnicde specialitate necesar indeplinirii contractului;Copii dupa diplomele de studii si CV-urile persoanelor de conducere, persoanelor responsabile de indeplinirea contractului siale specialistilorimplicati in indeplinirea contractului, respectiv: - proiectanti de specialitate si anume in domeniul constructiilor si instalatiilor pentru constructii (sau similar), conform prevederilor art. 9 din Legea 50/1991 privind autorizarea lucrarilor de constructii;
- Angajament de participare al personalului de specialitate si responsabil de indeplinirea contractului (daca acest personal nu este angajat al ofertantului- Asigurarea echipamentelor tehnice si resurselor de studiu si cercetare pe care le utilizeaza ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari;
- Informatii privind partea/partile din contract pe care ofertantul are, eventual, intentia sa le subcontracteze. - respectarea de catre ofertant a unor standarde minime de asigurare a calitatii care sa se raporteze la sistemelebazate pe seriile de standarde europene relevante, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde europene privind certificarea.Copie dupa certificatele de atestare a implementarii si mentinerii unui sistem de management al calitatii, conform conditiilor din standardul SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent, emise de catre organizatii abilitate;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.04.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.04.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 22.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.04.2013 10:39