Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii proiectare pentru obiectivul de investitie ?Construirea si modernizarea infrastructurii forestiere (drumuri forestiere) apartinand Obstii Pestisani, judetul Gorj


Detaliu pentru invitatia numarul 329399
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Obstea Pestisani
Numar invitatie: 329399/13.06.2012
Denumire contract: Servicii proiectare pentru obiectivul de investitie ?Construirea si modernizarea infrastructurii forestiere (drumuri forestiere) apartinand Obstii Pestisani, judetul Gorj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialObstea PestisaniCod fiscal: RO14618940, Adresa: Pestisani, Pestisani, Telefon: +40 253277053, Fax: +40 253277070
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Pestisani, Pestisani, Romania, cod postal: 217335, telefon: +40 253277053, fax: +40 253277070, persoana de contact: Elvira Gilma
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Ob?tea Pe?tisani, str. Principala nr .2 Com Pestisani, jud Gorj
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Silvicultura ?i alte activita?i forestiere)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii proiectare pentru obiectivul de investitie ?Construirea si modernizarea infrastructurii forestiere (drumuri forestiere) apartinand Obstii Pestisani, judetul Gorj
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectul ?Construirea si modernizarea infrastructurii forestiere (drumuri forestiere) apartinand Obstii Pestisani, judetul Gorj?are ca obiectiv construirea si modernizarea de drumuri forestiere in lungime totala de 12, 984 km dupa cum urmeaza: - construirea a doua drumuri forestiere noi: Drum forestier FN001 Clocotici siDrum forestier FN002 Vaja; - modernizareaa patru drumuri forestiere existente: Drum forestier FE006 Talvele D227, Drum forestier FE007 Valea Barloaga D228, Drum forestier FE009 Valea Vaja D230, Drum forestier FE010 Valea Pietrele D231Prestarea serviciilor de proiectarese va face conformetapelor, prezentate in caietul de sarcini: -proiect tehnic+ detalii de executie, caiete de sarcini- documentatii obtinere avize (stat major + obtinerea aprobarii de schimbare a categoriei de folosinta a terenurilor din ampriza drumurilor, precum si pentru ocuparea temporara a terenului pentru depozite de imprumut, halde sol fertil-Conform Codului Silvic, Ordinul924/2011 emis de Ministerul mediului si padurilor, Normativ PD67 privind proiectarea drumurilor forestiere pentru circulatia autovehiculelor)- D.T.A.C (documentatie tehnica de obtinere a autorizatiei de construire )-verificare tehnica a proiectarii- asistenta tehnica proiectantpe toata durata de executie a lucrarilor inclusiv desemnarea unei persoane cu atributii conform art 73 din HG 925/2006 (expert cooptat pe langa comisia de evaluare a ofertelordepuse la procedura de atribuire a contractului de executie lucrari )
II.1.6) CPV: 71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 181, 769.78 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din H.G. nr.925/2006 actualizata, in cuantum de 3000 leiAutoritatea Contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: (a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;(b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei, dar nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului de catre ambele parti;(c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.(d) in cazul in care ofertantul depune contestatie la Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor, iar contestatia este respinsa, autoritatea contractanta, va retine, suma calculata conform prevederilor art. 278 alin. (1) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare.Garantia de participare se restituie conform prevederilor legaleValabilitatea garantiei si ofertei este de minim 90 zile de la data limitade primire a ofertelor.Contul. de constituire a garantiei de participare este: RO40CECEGJ0137RON0124855, deschis la CEC BANK Tg-Jiu, CUI: RO14618940La depunerea ofertei, ofertantul va face dovada achitarii garantiei de participare.Precizare: Ofertantii pot beneficia de prevederile art.16, alin.(2) din Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru reducerea garantiei de participare cu 50%.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se va constitui in cuantum de 10% din pretul contractului, exclusiv TVA ;Modul de constituire a garantiei de buna executie: Conform art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Precizare: Ofertantii pot beneficia de prevederile art.16, alin.(2) din Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru reducerea garantiei de participare cu 50%.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Prezentare ?Declaratie privind eligibilitatea? in conformitate cu art.180 din O.U.G. nr.34/2006 - anexa 1. (se va prezenta de fiecare asociat si de tertul sustinator, daca este cazul)2. Prezentare declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.181 din O.U.G. nr.34/2006 - anexa 2. (se va prezenta de fiecare asociat si de tertul sustinator, daca este cazul)3. Prezentare ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? , conform Ordinului 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - anexa 3.4. ?Declaratieprivind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? (se va prezenta atat de catre fiecare asociat, subcontractant, cat si de tertul sustinator) ? anexa 4.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire suntPoenaru Ion ? presedinte, Gilma Elvira (membru comisia de evaluare), Iliuta Petre- consilier juridic (membru comisia de evaluare), Turtoi Florin -sef district(membru comisia de evaluare), Lacatusu Jean - sef district(membru comisia de evaluare), Catrina Rodica (membru comisia de evaluare), Consiliul director: Pavel Sever; Bojinca Cosmin; Bojinca Ion; Nicolcioiu Corneliu.5. Prezentare certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident - copii semnate si stampilate pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile - Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului - copie semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului .La solicitarea autoritatii contractante, ofertantulclasat pe primul loc, va prezenta documentul in original sau copie legalizata.- Atestare conform Ordinului M.A.P.D.R 576/2009(Operatorii trebuie sa faca dovada ca sunt atestati conform Ordinului MAPDR 576/2009- prezentare copie atestat)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afacerisi cifra medie anuala pe ultimii 3 ani. Valoare medie a cifrei de afaceri in domeniul de activitate a operatorului economic(individual sau asociere de operatori economici) pe ultimii trei ani, pentru lotul la care se depune oferta trebuie sa aiba cel putin urmatoarele valori: 360.000lei.Valoare in EURO pentru cifra de afaceri se va determina pe baza cursului mediu lei/euro comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: - curs mediu /euro 2008 = 3, 6827- cursul mediu leu/euro 2009 = 4, 2373;
- cursul mediu leu/euro 2010 = 4, 2099;
- cursul mediu leu/euro 2011 = 4, 2379., Prezentarea ultimului bilantcontabilinregistrat si vizat de organele competente
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentare declaratie pe propria raspundere privind confirmarea serviciilor, insotita de lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani .Valoarea cumulata a serviciilor similare prestate(servicii de proiectare drumuri) in ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu 180.000 lei fara TVA.- Se vor prezenta copii conform cu originalul dupa parti relevante ale contractelor precum si copii dupa procesele verbale ale serviciilor ce fac obiectul contractelor prezentate.- Prestarile de servicii se vor confirmaprin prezentarea unor certificate/documenteemise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar, Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate Ofertantul trebuie sa dispuna de logistica, echipamente necesare realizarii serviciilor, tehnica de calcul si software adecvate, care sa cuprinda minim urmatoarele- software pentru proiectare in domeniul rutier- 1 plotter, 1 scaner, 1 imprimanta- program devize- copiator- autoturism de terenPentru utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice se va face dovada detinerii (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere), a) Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conduceb) Lista cu personal de specialitate strict necesar pentru indeplinirea contractului trebuie sa cuprinda: - o persoana de conducere responsabila direct de indeplinirea contractului care trebuie sa aiba pregatire in domeniu ;
- Inginer atestat in domeniul proiectarii de drumuri forestiere conform Ordinului MAPDR 576 / 2009.- Inginer atestat pentru proiectarea de imbunatatiri funciare in domeniul silvic conformOrdinului nr.88/2006 emis de MAPDR-verificator proiecte in domeniul constructii rutiere drumuri, atestat conform legea nr 10/1995.-Copii dupa actele de studii si autorizatiile/atestatele profesionale ale persoanelor propuse in lista;
- CV-urile personalului de specialitate- copii dupa contr. colab./conventii civile/angajamente in caz in care personalul nu este angajat cu contrdeclaratie de disponibilitate cu privire la personalul de specialitatele de colaborare, Atestare conform Ordinului M.A.P.D.R 576/2009 Certificatul care atesta implementarea sistemului de management al calitatii ISO 9001 pentru servicii de proiectare drumuri, sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor, Certificatul care atesta implementarea sistemului de management de mediu ISO 14001 sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte obiectului de activitate al achizitiei
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.06.2012 16:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 12.06.2012 13:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer