Achizitie publica - Servicii proiectare pt Expertiza tehnica, Docum avizare lucr. interv. la CP Tatarasi Iasi
Detaliu pentru invitatia numarul 314818
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Iasi
Cod de identificare fiscala: 9899076
Adresa: str. Vasile Lupu nr. 57 A, Iasi
Telefon: 0232/214972;0232/272122
Fax: 0232/279654
Denumire invitatie: Servicii proiectare pt Expertiza tehnica, Docum avizare lucr. interv. la CP Tatarasi Iasi
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Expertiza Tehnica, Documentatie avizare a lucrarilor de interventie, certificat de urbanism, Studiu geotehnic, studiu topografic, audit energetic, documentatie pentru obtinerea tuturor avizelor si acordurilor solicitate prin certificatul de urbanism (documentatia de avizare va fi intocmita in conformitate cu documentatia cadru din HG 28/2008).
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 16.09.2011 13:23
Data limita de depunere a ofertelor: 05.10.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: sediul DGASPC Iasi, str. Vasile Lupu nr. 57 A
Data si ora deschiderii ofertelor: 05.10.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul DGASPC Iasi, str. Vasile Lupu nr. 57 A
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Protectie sociala
Valoare estimata: 44, 354.84 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Garantia de participare-887 lei.Declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181, certificat de atestare fiscala - DGPFPCFS, certificat privind plata taxelor si impozitelor locale, certificat de atestare fiscala emis de C.J Iasi(pt cei care au pct de lucru in jud Iasi), certificat constatator, certificat de inregistrare, bilantul contabil la 31.12.2010, fisa de informatii generale privind situatia ec.-financiara, cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani, lista principalelor servicii de proiectare prestate in ultimii 3 an, minim un document constatator privind indeplinirea obligatiilor contractuale, minum 1 recomandare, declaratie pe propria raspundere referitoare la personalul tehnic de specialitate, subcontractanta (daca este cazul), certificat ISO-9001, ISO-14001, OHSAS-18001 sau echivalente (nu se accepta certificate in curs de implementare)
De pe SEAP.Este procedura de cerere de oferte deoarece valoarea cumulata a achizitiilor pe codul CPV 71322000-1 depaseste valoarea de 15 mii euro pe parcursul anului 2011.