Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii proiectare,asistenta tehnica si executie lucrari aferente proiectului "Refacerea si modernizarea infrastructurii rutiere afectata de inundatiile din anul 2010 in comuna Runcu, judetul Dambovita"


Detaliu pentru invitatia numarul 332231
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA RUNCU
Numar invitatie: 332231/23.07.2012
Denumire contract: Servicii proiectare, asistenta tehnica si executie lucrari aferente proiectului "Refacerea si modernizarea infrastructurii rutiere afectata de inundatiile din anul 2010 in comuna Runcu, judetul Dambovita"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA RUNCUCod fiscal: 4344473, Adresa: com.Runcu.str.Principala, nr.17, jud.Dambovita, Runcu, Telefon: 0245.234.003, Fax: 0245.234.003
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: com.Runcu.str.Principala, nr.17, jud.Dambovita, Runcu, Romania, cod postal: 137400, telefon: +40 245234003, fax: +40 245234003, persoana de contact: Primaria Runcu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Runcu, str.Principala, nr.17, jud.Dambovita, Runcu, Romania, cod postal: 137400, telefon: +40 245234003, fax: +40 245234003, persoana de contact: Secareanu Gabriela
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii proiectare, asistenta tehnica si executie lucrari aferente proiectului "Refacerea si modernizarea infrastructurii rutiere afectata de inundatiile din anul 2010 in comuna Runcu, judetul Dambovita"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor realiza servicii de proiectare, de asistenta tehnica si se vor executa lucrari, in conformitate cu cerintele din caietul de sarcini si anexele sale, pentru obiectivul de investitii"Refacerea si modernizarea infrastructurii rutiere afectata de inundatiile din anul 2010 in comuna Runcu, judetul Dambovita".Pentru faza I-Intocmire proiect tehnic si asistenta tehnicaa)Servicii de proiectare pentru obiectivele: modernizare DC132 Runcu- Pietrosita cu pod din beton peste Valea Ialomicioarei, punti pietonale Istratesti si Barasti, modernizare pod Costesti.Se vor intocmi documentatii tehnice(PT, DE), cu respectarea intocmai a continutului-cadru al proiectului tehnic prevazut in Ordinul Ministerului Lucrarilor Publice nr.863/2008, pentru aprobarea"Instructiunilor de aplicare a unor prevederi din Hotararea Guvernului nr.28/2008"b)Servicii de asistenta tehnica pe durata implementarii proiectului.Pentru faza a II-a - Executie lucrariSe vor executa lucrari, in conformitate cu cerintele din caietul de sarcini si anexele sale, pentru obiectivele: modernizare DC 132 Runcu- Pietrosita cu pod din beton peste Valea Ialomicioarei, punti pietonale Istratesti si Barasti, modernizare pod Costesti.Nota: Nu se accepta oferte partiale ale proiectului.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 472, 527 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
a)Cuantumul garantiei de participare: 89.400 lei;b)Modalitati de constituire: 1.Scrisoare de garantie bancara, in original, in favoarea autoritatii contractante, ptr.val.de 89.400 lei; 2.Ordin de plata in contul RO91TREZ2755006XXX000770, deschis la Trezoreria Pucioasa, beneficiar Primaria Runcu, confirmat de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;3.Orice alta modalitate conf.prevederilor art. 86 alin(1)din HG nr.925/2006;c)In cazul asocierii gar.de participare poate fi constituita de catre unul sau mai multi asociati;d)Gar.de particip. nu poate fi constituita de catre subcontractant;e)Ofertantii pot constitui gar.de particip. conf.art.16, alin(2)din Legea 346/2004 privind stim.IMM.In aceasta situatie au oblig.de a face dovada ca reprez.IMM.Se va atasa Form.20 completat;f)In cazul asocierii, este necesar ca toti asoc.sa afca dovada ca reprez.IMM;g)Gar.de particip. se va constitui numai in lei; h)Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 120 zile de la data limita de primire a ofertelor;i)Modalitatea de restituire a gar.de participare: conf.art.88 din HG nr.925/2006.Ofertele depuse neinsotitede dovada constituirii gar.de particip.vor fi respinse conf.art.33, alin.(3), lit.b) din HG nr.925/2006.Nota: Ptr.pers.juridice straine, garantia bancara se va prezenta in original si traducerea autoriz.in limba romana.Conf.art.87, alin.1 din HG nr.925/2006 si HG nr.76/2010, ofertantului ce i se va respinge contestatia formulata catre CNSC i se va retine potrivit art.278' din OUG 34/2006 o parte din garantia de participare, in suma de 8.007, 25 lei.
Garantie de buna executie
a)10% din valoarea contr.de lucrari(exclusiv TVA); b)Modalitati de constituire: 1.Prin retineri succesive din sumele datorate ptr.facturi partiale, intr-un cont deschis de ofertantul castigator la o unitate a Trezoreriei Statului conf.art.90, alin.3 din HG nr.925/2006, modificat prin HG nr.1045/2011; 2.Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art.90 din HG nr.925/2006;c)Autoritatea contr.va restitui gar.de buna executie conf.art.92, alin(4) din HG 925/2006.Nota: IMM beneficiaza de reducere cu 50%.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1: A.1)Operatorii ec.nu trebuie sa se incadreze in situat.prevazute de art.180 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire: B.1.a)Se va atasa Form.1-Declaratie privind eligibilitatea completat;B.1.b)Se va atasa de catre fiecare op. ec.participant la procedura(inclusiv membrii unei asocieri)certificat privind cazierul fiscal al pers.juridice, valabil la data deschiderii ofertelor;B.1.c)Se va atasa cazierul judiciar al reprezent.legali(admin.)ai fiecarui op.ec.participant la procedura: independent, lider al unei asocieri, membru al unei asocieri.Cerinta 2: A.2)Op.ec.nu trebuie sa se incadreze in situat.prevazute la art.181 din OUG 34/2006.Nota: Certif.de taxe si impoz.locale elib.de APL se vor prez.ptr.sediile si punctele de lucru implicate in procedura.Modalit.de indepl: B.2.a)Se va atasa Form.2-Decl.privind neincadrarea in situatiile prevaz.la art.181 din OUG 34/2006;B.2.b.I)Pers.juridice romane vor atasa certif/docum.care sa ateste ca resp.op.ec.si-a indepl.oblig.de plata a impoz.si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conf.cu preved.legale in vigoare in Romania si din care sa reiasa obligat.exigibile scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;B.2.b.II)Pers. jurid. straine-idem b.I) cu conditia: sa fie in conf.cu preved.legale in vigoare din tara in care este stabilit si din care sa reiasa obligatiile exigibile la ultimul termen de plata prevazut in legislatia tarii unde respectiva pers.juridica isi are sediul principal.Docum.se vor atasa in traducere legaliz.in limba romana.Cerinta 3: A.3)Op.ec.vor certifica faptul ca particip.este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.B.3)Se va atasa de catre toti op.ec.particip.la procedura Form.3-Certif.de particip.la licitatie cu of.independ.completat;Cerinta4: A.4)Op.ec.trebuie sa certif.ca nu se incadreaza in prev.art.69'din OUG34/2006(evitarea conflictului de interese).B.4)Se va completa Form.4-Declaratie privitoare la preved.art.69' din OUG34/2006.Nota: Pers.care detin functie de decizie in cadrul Primariei Runcu si care aproba bugetul aferent, necesar finantarii contractelor de achizitie publica: Brebeanu Gheorghe-primar, Burlacescu Petre-viceprimar, Cojocaru Aurelian-secretar, Secareanu Gabriela-insp.achizitii, Folea Mirabela-contabil, consileri locali: Burlacescu Petre, Catana Marius, Cojocaru Cornelia, Grigorescu Mariana, Lungu Alexandru, Lungu Mihai, Marina Doina, Mocancea Ion, Popa Vasile, Popescu Nicoleta, Puiu Ionut, Solomon Constantin, Vasilescu Ion.Cerinta5: A.5)Op.ec.trebuie sa indeplin.si sa cunoasca conditiile prevazute de legislatie ptr.a participa la procedura.B.5)Se va atasa Form.5 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura completat.Nota: 1.Ptr.demonstr. indeplin.conditiilor de particip.of.are dreptul cf.art.11, alin.4 din HG925/2006 modif., sa prezinte initial doar o declaratie pe proprie raspundere insotita de o anexa in care of.va mentiona modul concret de indeplinira a resp.cerinte, inclusiv valoarea, urmand ca of.sa prezinte docum edificat., in urma unei solicit.scrise din partea AC, intr-un termen care nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare;2.Docum.solicit.vor fi depuse in oricare dintre formele prevaz. la art.5 din Ord.ANRMAP nr.509/2011-original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul";3.Vor fi depuse in forma originala acele acte emise de soc.de asig. soc.bancare sau alte instit.finan.acreditate, acte ce nu pot fi emise si folosite decat in scopul demonstr.anumitor cerinte legate de proc.de atribuire ptr.care au fost solicitate;4.Toate docum.intocmite/emise de ofertant cu scopul particip.la procedura se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului. Cerinta 1: A.1) Pers.juridice/fizice romane-Op.ec.participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Modalit.de indeplinire: B.1.a)Se va atasa Certificat constatator emis de ORC, valabil la data depunerii ofertelor, din care sa rezulte: denumirea op.ec.si toate datele de identif.fiscala;CUI;sediul social, sedii secundare;structura actionariatului;numele reprezentantilor legali; domeniile de activitate principale si secundare;situatia actuala a societatii.Din document trebuie sa reiasa ca are inreg.activ.ce urmeaza a fi realiz.prin contr.de achiz.publ., respectiv: codul CAEN 4211(Rev.2)-Lucrari de constructii a drumurilor si autostrazilor;codul CAEN 7112-Activitati de inginerie si consultanta tehnica legata de acestea.AC are dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, in urma evaluarii, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata.Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi consid.incomplete si vor conduce la respingerea ofertei ca inacceptabila.A.2)Pers.juridice/fizice straine-Op.ec.participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.B.2.a)Se vor atasa copii dupa original si traducere certificata in limba romana, dupa docum.care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta dpdv profesional;B.2.b)Se vor atasa docum.relevante, echiv.celor solicitate pers.jurid./fizice romane si in traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul op.ec., din care sa rezulte capacitatea pers.juridice/fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract, in conf.cu tara deorigine/tara in care op.este stabilit/are sediul principal.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Capacitatea ec.si financiara poate fi sustinuta si de un tert, care nu trebuie sa se afle in situatiile care determina excluderea din proc.conf.art.180, art.181 lit.a), c') si d) din OUG 34/2006, prin prezentarea unui angajament ferm al pers. respective in forma autentica. Valoarea minima a cifrei medii de afaceri globala pe ultimii 3 ani solicitata a fi indeplinita de catre ofertanti: 8.940.000 lei(ptr.pers.juridice romane) sau echivalentul sumei in EURO la cursul BCE valabil ptr.data de 02.04.2012(1 euro=4, 3823 lei).Nota: Din situatiile financiare prezentate se va urmari ca nivelul indicat. financiar"lichiditate generala" sa fie apropiat de 100%(peste 90%)., Op.ec.trebuie sa faca dovada ca au capacitatea financiara sa execute cel putin 40% din lucrarile ce urmeaza a fi contractate.Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente ptr.a realiza cash-flow de executie a lucrarii in valoare de minim 1.118.131, 00 lei pe o perioada de 6 luni de derulare a contractului si se va angaja ca, in situatia in care va fi declarat castigator, respectiva suma va fi destinata indeplinirii viitorului contract, independent de alte angajamente contractuale ale acestuia.Nota: Declaratia va fi data de cel care va indeplini aceasta cerinta indiferent de calitatea in care participa la procedura-independent, a
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Of.trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani a executat cel putin un contract care sa aiba ca obiect prestarea de servicii de proiectare(faza PT, DE)si de asistenta tehnica in domeniul construct.de drumuri, in val.cumul. de minim 98.000 lei(fara TVA)sau echiv. in Euro la cursul BCE din02.04.2012-1euro=4, 3823 lei.Of.va dovedi ca in ultimii 5 ani a executat cel putin un contr.lucr.similar-val. cum.de min.4.370.000 lei(fara TVA)sau echiv. in Euro la cursul BCE din 02.04.2012, resp. 1euro=4, 3823 lei.Prezent.unui contract avand ca obiect executia.Ptr.fiecare contract declarat ca experienta similara, ofertant.va prezenta: contr.de serv.sau lucrari, pr.vb.de receptie la termin. lucrarii/predare-primire proiect, recomandare din partea benef. Capacit.tehnica/profesion.poate fi sustinuta si de tert, care nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura.Se va permite si prezent.unui contr.avand ca obiect atat proiectarea, cat si executia., Op.ec.va dovedi ca are in proprietate/dispune de echip.si utilajele necesare ptr.intocmire PT: calculator desktop sau laptop cu sistem de operare cu licenta; soft specializat ptr.proiectare asistata de calculator cu licenta;soft specializat ptr. calculul devizelor, cu licenta;statii totale si GPS;soft editare si prelucrare texte, cu licenta;imprimanta color (ptr.formate A3); plotter (ptr.formate A0 color);mijloc de transp; Ptr.utilajele/echip.proprii se vor atasa copii dupa lista de inventar, facturi, contracte de vanz.cumparare.Ptr.utilajele care nu sunt in proprietatea op.ec.se vor atasa extrase din listele de inventar ale locatorilor, dar si copii dupa contracte de inchiriere, leasing, etc.Of.trebuie sa prezinte o lista cuprinzand lucrarile pe care le are in desfas.Ptr.autovehicule se vor atasa raport ITP valabil si CI.Op.ec.trebuie sa faca dovada detinerii/punerii la dispozitie a utilajelor prin orice forma., Op.ec.va dovedi ca detine/dispune de echip.si utilaj.necesare ptr.exec.lucrari: motocompre-sor aer mobil joasa pres; ciocan pneu-matic;excavator pe pneuri motor termic; autogreder pana la 175 CP; buldozer pe sine 81?180 CP;compactor static autoprop.cu rulouri, R8?14, de 14TF; instalatie de preparat mixturi asfalt la cald LPX fara topitoare min 35?40t/h;autocisterna cu dispoz.de stropire cu M.A.J.5?8t;macara pe pneuri pana la 9, 8TF; incarcator frontal pe pneuri pana la 1, 0?1, 49; autobasculante, mai mari de 16 t?min euro ;autobetoniera;statie de betoane;statie de sortare agregate. Ptr. utilaj.proprii se vor atasa copii dupa lista de inventar, fact, contr.de vanz.cump, iar ptr.cele care nu sunt in propriet.op.ec.se vor atasa extrase din listele de inventar ale locatorilor, dar si copii dupa contr.de inchiriere, leasing. Ptr. autoveh.se vor atasa raport ITP valabil si CI.Autoriz.de mediu valab.la data deschid.of. Op.ec.trebuie safaca dovada detinerii/punerii la disp.a utilaj.prin orice forma., Ofertantul va dovedi ca detine/dispune de laborator, asigurarea, controlul calitatii, gr.IIsau incheie contract de prestari servicii cu un laborator.Se vor atasa: -documente din care sa rezulte dreptul de proprietate/folosinta ptr.laborator sau un Angajament din partea unui laborator;
-autorizatia de functionarea laboratorului valabila la data deschiderii ofertelor., Ofertant.sa dispuna de resurse umane cu experienta si preg.profesion. relevanta ptr.intocmire PT: a)1 manager de proiect?cu diploma de inginer; b)1 Inginer proiectant de specialit.structuri de rezistenta, cu diploma de inginer specializ.structuri;c)1 Inginer proiectant drumuri, cu diploma de inginer, cu experienta in proiectare si preg.profesion. relevanta in aceasta calitate.Nota: Aceste pers.trebuie sa faca dovada ca a detinut pozitia respectiva in cel putin o investitie similara ca natura si complexitate. Angajam. ofertant.ca, in cazul indisponibilit. unor persoane, ca le va inlocui numai cu persoane avand cel putin calificarile celor nominaliz.initial la ev.oferte.Dovada pregatirii profesionale se va face cu dipl.de studii, autorizatii, atestate, certif.de calif.Dovada experien.profesion.se a face cu decizii de numire, adeverinte sau alte docum. eliberate de societatea care a executat PT/ lucrarea la care a participat pers.respectiva., Ofertant.sa dispuna de resurse umane cu experienta si preg.profesion.relevanta ptr executie: 1coordonator lucrare cu diploma deinginer;1sef de santier cu diploma de inginer specializ.drumuri si poduri;1responsabil tehnic cu executia in domeniul constructiilor de drumuri cu diploma de studii superioare tehnice;1responsabil cu asig. calitatii, in domeniul constructiilor de drumuri si poduri. Nota: Aceste pers.trebuie sa faca dovada ca a detinut pozitia respectiva in cel putin o investitie similara ca natura si complexitate.Angajam.ofertant.ca, in cazul indisponibilit. unor persoane, ca le va inlocui numai cu persoane avand cel putin calificarile celor nominaliz.initial la ev.oferte.Dovada pregatirii profesionale se va face cu diploma de studii, autorizatii, atestate, certificate de calificare.Dovada experienteiprofesion.s va face cu decizii denumire si/sauadeverinte sau alte documente eliberate de societatea care a executat PT/ lucrarea la care a participat persoana respectiva. Cerinta nr.1A.1)Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent, in constructii-proiectare si executie, valabil la data deschiderii ofertelor., Cerinta nr.2A.2) Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001 sau echivalent, in constructii- proiectare ?i execu?ie, valabil la data deschiderii ofertelor.Nota: In cazul in care exista asociati toti operatorii economiciimplicati trebuie sa detina aceste certificate sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
100
Descriere: 1.pretul ofertei 50%, respectiv max.50 puncte. P of. financ.=P of.financ.PT+P of.financ.executie.1.1.pretul propus ptr. serviciile de proiectare-10%, respectiv max.10puncte.Punctajul ptr. subfact. de ev."pretul propus ptr.serviciile de proiectare"se acorda astfel: a)ptr.cel mai scazut dintre preturile ofertelor, se acorda punctajul maxim alocat subfact. de ev., respectiv 10 puncte;b)ptr.alt pret decat cel prevazut la pct.a) se acorda punctajul astfel: P of.fin.PT=(Pret of.minima PT/Pret ofertatPT)x10puncte; 1.2.pretul propus ptr.executia lucrarilor- 40%, respectiv max.40 puncte.Punctajul ptr.subfact.de ev."pretul propus ptr.executia lucrarilor"se acorda astfel: a)ptr.cel mai scazut dintre preturile ofertelor, se acorda punctajul maxim alocat fact.de ev., respectiv 40 de puncte; b)ptr.alt pret decat cel prevazut la pct.a)se acorda punctajul astfel: P of.fin.executie=(Pret of.minima exec./Pret ofertat exec.)x40 puncte.
durata efectiva de executie a investitiei
60
Descriere: 2.termen de executie a contractului-30%, resp.max.30 pcte, din care: 2.1.durata de prestare a serv.de proiectare-10%, resp.max.10 pcte: a)ptr.of.cu durata de prestare a serv.de proiectare cea mai mica, dar nu mai mica de 20zile se acorda punct.max.alocat fact. de ev., resp.10puncte;b)ptr.o durata de prestare a serv. de proiectare mai mare decat cea prevazuta la pct.a), dar nu mai mare de 40 zile, se acorda punctajul astfel: P durata de executie=(T durataPT min/T PT ofertat)x10 puncte;c)ptr. o durata de prest. a serv.de proiectare mai mare decat durata maxima(40zile), oferta va fi considerata necoresp. dpdv tehnic, urmand a fi declarata neconforma.2.2.durata efectiva de executie a investitiei-20%, resp.max.20pcte;a) idem serv.proiectare, dar durata nu mai mica de 3 luni;b)idem serv.proiectare, dar durata nu mai mare de 17 luni;c)ptr.o durata de exec.mai mica de 3 luni sau mai mare de 17 luni, of. va fi considerata necoresp.dpdv tehnic, urmand a fi declarat neconforma.
durata de garantie a lucrarilor
40
Descriere: -max. 20 pcte;Ptr.oferta cu perioada de garantie a lucrarilor exec. cea mai mare(Gmax), dar nu mai mult de 96 luni, se acorda punctajul maxim alocat subfact. de evaluare, resp.20 puncte precum si ptr.perioada de garantie a lucrarilor mai mica de 96 luni (G ofertat), dar nu mai mica de 24 lunise acorda punctajul astfel: P durata de garantie=(G ofertat/G max)x20 puncte si peste care oferta nu va fi punctata suplimentar, urmand ca punctajul sa fie acordat proportional.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este disponibila in SEAP pe www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.08.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 23.07.2012 09:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer