Achizitie publica - SERVICII PROMOVARE REGIO
Detaliu pentru invitatia numarul 356224
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 356224/02.12.2013
Denumire contract: SERVICII PROMOVARE REGIO
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAgentia pentru Dezvoltare Regionala Sud MunteniaCod fiscal: 11390243, Adresa: STR.1 DEC 1918, NR.1, Calarasi, Telefon: +40 242331769, Fax: +40 242313167
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.General Constantin Pantazi Nr.7A, Calarasi, Romania, cod postal: 910164, telefon: +40 242331769, fax: +40 242313167, persoana de contact: Daniela TRAIAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Calarasi, Str.General Constantin Pantazi Nr.7A
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Dezvoltare Regionala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII PROMOVARE REGIO
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii publicitateDurata contractului - 17 luni dar nu mai tarziu de 31.07.2015
II.1.6) CPV: 79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 565, 625 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
11.000 lei. Garantia de participare se va constitui prin Scrisoare de garantie emisa in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau prin virament bancar (ordin de plata vizat de catre banca) - RO78RNCB0098037561140001 care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentia de atribuire - CUI - 11390243. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare - 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Perioada de valabilitate a ofertei - 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor . In situatia in care operatorul economic participant la procedura intra in categoria IMM benficiaza de 50% reducere din cuantumul cerintei privind garantia de participare. Data la care se va face echivalenta leu/alta valuta este cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare. Drept urmare garantia de participare se poate constitui prin oricare din formele prevazute la art.86 alin.1 din HG 925/2006In masura in care CNSC respinge pe fond contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatarului din garantia de participare urmatoarele sume, potrivit art 278 indice 1 alin (1) lit.b): 4200 lei + 0, 1 % din ceea ce depaseste 420.001 lei.
Garantie de buna executie
10% din valoarea fara TVA a contractului si respectiv 5% din valoarea fara TVA a contractului, in situatia in care operatorul economic participant la procedura intra in categoria IMM. Constituirea garantiei de buna executie se face in termen de maxim 15 zile de la semnarea contractului de achizitie publica de catre ambele parti. Autoritatea contractanta va elibera garantia de buna executie conform art.92 alin (1) din HG 925/2006. Garantia de buna executie se poate prin orice mijloc prevazut la art.90 alin (1) - (3) din HG nr.925/2006 actualizata cu prevederile HG 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34 / 2006, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Prezentare situatii scadente din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberate de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidati, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul, Prezentare situatii scadente din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor privind plata obligatiilor catre bugetul local din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu obligatii restante la bugetul local, in original, copie legalizata copie conform cu originalul, Certificat de participare la licitatie cu oferta independent, Se solicita declaratie pe proprie raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu are drept membri in cadrul consiliului de administra?ie/organ de conducere sau de supervizare si nu are ac?ionari ori asocia?i persoane care sunt so?/so?ie, ruda sau afini pana la gradul al patrulea inclusiv si nu se afla in relatii comerciale cu persoane care de?in func?ii de decizie in cadrul autorita?ii contractante, conform art. 691*) din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare.Aceasta declaratie nu este un format tip ? este o declaratie pe proprie raspundere(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta declaratie)Persoanele care detin functii de decizie sunt urmatoarele: Liviu MUSAT - Director ADR SUD MUNTENIAMirela TACHE - Director Economic ADR SUD MUNTENIAMariana VISAN - Director Adjunct Organism IntermediarDaniela TRAIAN - Director Adjunct Dezvoltare ComunicareMircea ENESCU - Sef Serviciu POSCCEOctavian DOBRESCU - Expert AchizitiiCristina RADU - Sef serviciu ComunicareDiana Neagu - ExpertIonut Visan - ExpertIonut POPA - Expert Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul. Informatiile cuprinse in acest certificate trebuie sa fie reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor . Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta acest certificat pentru conformitate in original sau copie legalizata. Acest certificates va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani , respectiv 2010, 2011, 2012 sa fie de minim 1000.000 lei, In situatia in care op. economici intra in categoria IMM beneficiaza de 50% reducere din cuantumul cerintei privind cifra de afaceri. Se va completa si prezenta anexa nr.5Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani. Completare anexa 6., Lista de experienta similara - Ofertantul trebuie sa faca dovada ca, in ultimii trei ani, a prestat servicii similar de natura si complexitatea celor care fac obiectul prezentei documentatii a caror valoare cumulata sa fie de minim 550.000 lei fara TVA , prin prezentarea cel putin a unui document/contract/process verbal de receptie sau a unui numar maxim de 3 documente /contracte /procese verbale de receptie care sa confirme prestarea de servicii simlare.
NOTA: In
situatia in care contractele au fost semnate inainte de perioada de 3 ani,
autoritatea contractanta va lua in considerare serviciile prestate si duse la
bun sfarsit in perioada solicitata si va avea in vedere doar serviciile prestate
in aceasta perioada., Capacitatea profesionala:
Manage de Proiect / Team Lider - min 1 persoana
Pregatire profesionala si aptitudini (la nivel minim):
- Studii superioareabsolvite prin diploma de licenta sau echivalent.Experienta specifica de minim 3 ani in domeniul studiilor absolvite
Detinerea de competente relevante privind managementul de proiect dovedite prin certificate recunoscute cel putin la nivel national si la nivel international, cum ar fi "manager de proiect" - COR 241919 sau echivalent.
Implicarea intr-un proiect/contract cu obiect similar obiectului contractului indiferent de pozitia detinuta, Capacitatea profesionala: Expert certificat in promovareaprinintermediul ?motoarelor de cautare?? 1 pers.Pregatire profesionala si aptitudini (la nivel minim): -Detinerea de competente profesionale relevante in domeniul solicitat: Certificare/ atestarea de catre motorul de cautare propus in oferta pentru realizarea campaniei de promovarePrezentarea link-ului certificarii, care sa poate fi verificat de catre AC- Experienta specifica min. 3 ani in domeniul certificate., Expert designer grafica -min. 1 persPregatire profesionala si aptitudini (la nivel minim): - Studii superioare absolvite cu diploma de licenta sau echivalent in domeniul Arte Vizuale/ Arhitectura-experienta relevanta in domeniul studiilor absolvite de cel putin 3 ani- Participarea expertului pe parcursul profesional la cel putin un proiect de natura contractului ce urmeaza sa fie atribuit in cadrul caruia sa fi detinut pozitia de expert design/ expert grafica sau alta pozitie similaraExpert copywriter -min. 1 pers.Pregatire profesionala si aptitudini (la nivel minim): -Studii superioare absolvite cu diploma de licenta sau echivalent in domeniul stiintelor sociale.- experienta relevanta in domeniul studiilor absolvite de cel putin 3 ani- Participarea expertului pe parcursul profesional la cel putin un proiect de natura contractului ce urmeaza sa fie atribuit in cadrul caruia sa fi detinut pozitia de expert copywriter sau alta pozitie similara ISO 9001 sau echivalent pentru comerciant - copie conform cu originalul, ISO 14001 sau echivalent pentru comercian - copie conform cu originalulPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.12.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.12.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 29.11.2013 13:54