Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii protectie antivirus


Detaliu pentru invitatia numarul 347426
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: INSPECTIA MUNCII
Numar invitatie: 347426/27.05.2013
Denumire contract: Servicii protectie antivirus
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTIA MUNCIICod fiscal: 12335018, Adresa: STR. MATEI VOIEVOD NR. 14, SECTOR 2, BUCURESTI, Bucuresti, Telefon: +40 213027075/ 3027076, Fax: +40 213027075
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. MATEI VOIEVOD NR. 14, SECTOR 2, BUCURESTI, Bucuresti, Romania, cod postal: 021455, telefon: +40 213027075/ 3027076, fax: +40 213027075, persoana de contact: Cristian Tache
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii protectie antivirus
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie servicii de protectie antivirusOptiuni: Contractul poate fi prelungitconform art. 6 din H.G. nr. 925/2006, cu maxim 4 luni.
II.1.6) CPV: 72212760-4 - Servicii de dezvoltare de software de protectie antivirus (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 80, 000 - 120, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 1.500 de lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare :90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Modalitatile de constituire ale garantiei de participare sunt cele prevazute la art. 86, alin. 1 din H.G. nr. 925/2006.Data la care se face echivalenta leu/alta valuta este data de 22.05.2013 Autoritatea contractanta accepta inclusiv depunerea sumei la casierie ( de luni pana vineri intre orele 8:00 si 16:00 ) conform art. 86, alin. 5 din H.G. nr. 925/2006. Pentru plata garantiei de participare prin virament bancar contul de trezorerie este RO21TREZ7005005XXX000174 deschis la Activitatea de Trezorerie si Contabilitate Publica a Municipiului Bucuresti, cod fiscal 12335018. In eventualitatea formulariiunei contestatii si in cazul respingerii acesteia de catre CNSC, autoritatea contractanta in baza art. 278^1 din O.U.G. nr. 34/2006 va retinecontestatorului din garantia de participarein raport cu valoarea estimata a contractului 1% din aceasta valoare.Garantia de participare va fi retinuta de catre autoritatea contractanta in oricare din urmatoarele situatii: - ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
- ofertanta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.Garantia de participare constituita de ofertantise returneaza de catre autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul declaratcastigator, dar numai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual este de 5% din pretul contractului, fara T.V.A. si se constituie in termen de 15 zile de la datainregistrarii contractului.Modul de constituire: conform art.90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarileulerioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind neincadrarea in art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 ?se va completa formularulnr. 1 din Sectiunea Formulare-Declaratie privind neincadrarea in art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 ? se va completaformularul nr. 2 din Sectiunea Formulare- Certificat de atestare fiscala eliberat de catre organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia societatea isi are sediul social, din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depuna oferta (in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.)- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, din care sa rezulte plata obligatiilor catre bugetul local scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta (in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.)-Certificat de participare la procedura cu oferta independenta : se va completa formularulnr. 3 din Sectiunea Formulare-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 ^1 din O.U.G. nr. 34/2006 : se va completa formularul nr. 4 din Sectiunea FormularePersoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt : Ciprian Georgian DRAGOMIR ?Inspector General de Stat, Georgeta SieleckI ?Director Economic, Luminita Mariana Corneci- Sef Serviciu Legislatie, Contencios Administrativ, Nicoleta Birtu - Inspector, Cristian Tache ? consilier, Dan Cornel Mitran - sef serviciu Informatica, Olimpia Plugaru - expert IT, Ramona Elena BARNA = expert IT -Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul valabil la data depuneriiofertelor din care sa rezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate livrarea produselor de natura celor care fac obiectul achizitiei. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine, sub forma de traduceri legalizate in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani.Conversia leu-euro se face prin raportare la cursul mediu BNRaferent fiecarui an in parte. ( curs mediu an 20101 euro = 4.2099l ei, curs mediuan2011 euro = 4, 2379 lei , an20121 euro = 4, 4560 lei)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii ani Cerinta minima: Existenta a cel putin unui contract similar a carui valoare este de 30% (si anume 24000 lei) din valoarea estimata a prezentului contract. Prin contract similar se intelege un contract al carui obiect a fost prestarea de servicii similare.( curs mediu an 20101 euro = 4.2099l ei, curs mediuan2011 euro = 4, 2379 lei , an20121 euro = 4, 4560 lei), Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii1. Declaratia pe propria raspundere privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere2. Informatii referitoare la personalul de specialitate.Ofertantul va prezenta lista cu personalul de specialitate care va fi insarcinat cu derularea contractului3. Completarea C.V.-urilor persoanelor care vor fi responsabile cu derularea contractului de achizitie publica, Recomandari din partea altor beneficiari Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii 9001/2001 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.06.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.05.2013 08:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer