Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii publicitate


Detaliu pentru invitatia numarul 354642
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: AGENTIA DE DEZVOLTARE REGIONALA NORD-VEST
Numar invitatie: 354642/11.10.2013
Denumire contract: Servicii publicitate
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA DE DEZVOLTARE REGIONALA NORD-VESTCod fiscal: RO11463302, Adresa: Cluj-Napoca, str. Sextil Puscariu, nr.2, Cluj-Napoca, Telefon: +40 788231689, Fax: +40 264439222
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Dezvoltare Regionala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii publicitate
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lot.1.Presa scrisa POR -Scopul contractului este achizitia serviciului de publicitate media in judetele Cluj, Bihor, Satu Mare, Bistrita-Nasaud, Maramures, Salaj, incepand cu crearea (design si DTP) machetelor de presa si prestarea serviciului de publicitate in presa scrisa. Se are in vedere o campanie in presa scrisa, pentru promovarea Programului Operational Regional 2007 ? 2013 si a unor evenimente si pentru asigurarea vizibilitatii proiectelor ADR Nord-Vest prin Axa 6-Asistenta Tehnica POR.Lot.2.Presa scrisa POSCCE -Scopul contractului este achizitia serviciului de publicitate media in judetele Cluj, Bihor, Satu Mare, Bistrita-Nasaud, Maramures, Salaj, incepand cu crearea (design si DTP) machetelor de presa si prestarea serviciului de publicitate in presa scrisa. Se are in vedere o campanie in presa scrisa, pentru promovarea Programului Operational Sectorial ?Cresterea Competitivitatii Economice? (POS CCE) 2007-2013 si a unor evenimente si pentru asigurarea vizibilitatii proiectelor ADR Nord-Vest prin Axa 5-Asistenta Tehnica POSCCE.Lot 3 -Publicitate outdoor -Scopul contractului este achizitia serviciului de publicitate media, prin designul, decorarea si amplasarea de panouri publicitare. Se are in vedere o campanie de panotaj, pentru promovarea Programului Operational Regional 2007 ? 2013 in 12 dintre municipiile si orasele din regiune.Lot.4.Web- Scopul contractului este achizitia serviciului de publicitate web, crearea si plasarea de bannere pe site-uri locale si regionale, precum si publicitate contextuala pe marile portaluri de stiri nationale, publicitate prin facebook, pentru promovarea Programului Operational Regional 2007 ? 2013Lot.5. Baza de date foto si video si film de promovare a exemplelor de succes: se va realizea o baza de date foto si video pentru promovareaProgramului Operational Regional 2007 ? 2013 si a proiectelor finantate prin acesta.
II.1.6) CPV: 79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 196, 660 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In cuantum de 198, 8 lei-lot1, 1127 lei-lot2, 1040 lei-lot3, 928, 2 lei-lot4, 639, 2 lei-lot5, perioada de valabilitate - 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Echiv pentru o GP depusa in euro, se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de dep a ofertelor cu 5 zile . Forma de constituire a GP: virament bancar in contul curent al ADR Nord-Vest-RO40RNCB0106026028910001.- se prezinta O.P. confirmat de banca emitenta - copia doc sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara sau de o soc. de asig (Form 11 ? Instrument/Scrisoare de GP), care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta mai sus. Documentul care atesta constituirea garantiei de participare va fi transmis in SEAP in format electronic, semnate cu semnatura electronica, in baza art. 36 coroborat cu art. 17, alin 3) din HG 1660/2006. Dovada constituirii GP va fi postata in SEAP cu semnatura electronica pana la data limita stabi pt dep. ofertelor si va fi prezentata in original si la sediul autoritatii.Instr. de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conform prevederilor art. 86 aliniat (3) din HG 925/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare. GP trebuie sa fie irevocabila. GP poate fi depusa si in alta moneda, caz in care se va utiliza cursul de schimb stabilit de B.N.R. cu 5 zile inainte de data limita de dep a ofertelor. In cazul in care ofertantul este IMM, acesta poate beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004 referitoare la reducerea cu 50% a valorilor pentru criteriile legate de cifra de afaceri, GP si garantia de buna executie, situatie in care acesta va depune toate actele legale care sa ateste calitatea de IMM. In situatia asocierii unui IMM cu o SC care nu face parte din categoria IMM-urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art.16, alin.(2), din Legea 346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea -Formularul nr.12A-scanat , copie conform cu originalulDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 Formularul 12 B scanat , copie conform cu originalul-prezentarea Certificatului de atestare fiscala privind impozitele si taxele la bugetul de stat ? copie conform cu originalul-care trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta , prin prezentarea formularului tip, eliberat de Agentia Nationala de Administrare Fiscala din Ministerul Finantelor Publice, autoritatea competente din Romania, sau documentul echivalent emis de autoritati competente din tara de origine sau din tara in care ofertantul este stabilit-din care sa reiasa ca ofertantul/canditatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturile..si-prezentarea Certificatului de atestare fiscala privindimpozitele si taxele locale ? copie conform cu originalul-, prin prezentarea formularului tip, eliberat deDirectia de Impozite si Taxe Locale, ( sau formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident) -din care sa reiasa ca ofertantul/canditatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturileIn cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/ candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus, se accepta prezentarea unei declaratii completata conform Formularului 12 B.Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Prezentarea Formularului 12 C completatDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/ 2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarilesi completarile ulterioarePrezentare Formular4 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691, din Sectiunea III, semnat, datat si stampilat.- Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formularul 4) ? se va prezenta atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator (cf. Art. 13 din Legea 279/2011 privind modificarea si completarea OUG 34/2006).- Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Ioan Marcel Bolos ?Director General, persoana care aproba bugetul aferent autoritatii contractante necesar finantarii contractelor-Mariana Domnita -Director Economic , Consilier Juridic ?Tudor Piciu si membrii comisiei de evaluare a acestei cereri de oferta- Nicoleta Glodan ?presedinte cu drept de vot, Andreea Marcu -membru, Pop Razvan -membru si membrii de rezerva Susana Chis Bucur si Dana BlagIn conformitate cu art. 691 din OUG 34/2006?Ofertantul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/ogran de conducere sau de supervizare si/sau are actionari sau asociati persoane care sunt sot/sotie , ruda sau afin pana la gradul al patruleainclusiv ori care se afla in relatii comerciale , astfel cum sunt acestea prevazute la art.69 lit.a cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire?Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaPrezentare Formular 1 - Certificat de participare cu oferta independenta din Sectiunea IIIsemnat, datat si stampilat Certificatul constatatorCertificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului , cu codul CAEN, necesar desfasurarii activitatii, , din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii, in original sau copie conform cu originalul. Operatorul economic trebuie sa aiba in obiectul de activitate prestarea serviciilor care fac obiectul prezentei proceduri de achizitie.Informatiile din certificatul constatator sa fie reale/valide la data limita de depunere a ofertelorPersoane juridice /fizice straine-Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (traducere legalizata)Operatorul economic trebuie sa aiba in obiectul de activitate producerea sau comercializarea produselor care fac obiectulprezentei proceduri de achizitie.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea fisei de informatii generale si declararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012), care sa fie de min: -9000lei ?lot 1-56000 lei-lot 2-52000 lei -lot 3-46000 lei-lot 4-31000 lei ?lot 5, Prezentarea bilantului contabil la 31.12.2010, 31.12.2011, 31.12.2012, vizat si inregistrat de organele competente.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind asociatii: Liderul de asociere va depune documentele de la cap. III.2.1 .a)si b), III 2.2., III 2.3.a)pentru fiecare asociat..Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in careoferta comuna este declarata castigatoare, Lista privind efectivul echipei implicate in realizarea obiectului achizitiei la care se anexeaza CV-urile persoanelor implicate in realizarea obiectului contractului Ofertantul trbuie sa faca dovada ca are in echipa de proiect cel putin un account manager, cel putin un designer si cel putin 3 asistenti, Declaratiile de disponibilitate a expertilor propusi, lista cu principalelor servicii similarein ultimii 3 ani, continand valori, , perioade de prestare, beneficiari, indiferenta daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privatiPrezentarea a cel putin a unui document (certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar/recomandare/process verbal de receptie) prin care sa se confirme prestarea de servicii similare, a caror valoare cumulata sa fie de cel putin: -9000 lei ?lot 1-56000 lei-lot 2-52000 lei -lot 3-46000 lei-lot 4-31000 lei ?lot 5, continand referiri la : -beneficiarul contractului-tipul serviciilor prestate-perioada in care s-a realizat serviciul-valoarea contractuluiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.10.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 2luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 11.10.2013 08:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer