Achizitie publica - Servicii RCA
Detaliu pentru invitatia numarul 355896
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 355896/20.11.2013
Denumire contract: Servicii RCA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA AUTONOMA DE TRANSPORT IN COMUN CONSTANTACod fiscal: RO1883902 / J13/60/1991, Adresa: STRADA INDUSTRIALA NUMARUL 8, Constanta, Telefon: 0241.618.581, Fax: 0241.694.863
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: RATC Constanta, Birou Achizitii, Str. Industriala nr. 8, Constanta, Romania, cod postal: 900147, telefon: +40 241694932, fax: +40 241694932, persoana de contact: Bogdan Holban
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: RATC Constanta, Birou Achizitii, Str. Industriala nr. 8, Constanta, Romania, cod postal: 900147, telefon: +40 241694932, fax: +40 241694932, persoana de contact: Bogdan Holban
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii RCA
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: RATC Constanta doreste sa achizitioneze servicii RCA pentru parcul auto din dotare
II.1.6) CPV: 66516100-1 - Servicii de asigurare de raspundere civila auto (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 240, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie conform HG 925/2006 Art. 86. si este in valoare de 2400 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 de zile de la data limita de depunere a ofertei. Conform art. 278.1 din OUG34/2006 cuantumul ce se va retine este de 1% din valoarea estimata.Cursul valutar pentru situatiile in care ofertantii doresc sa constituie garantia de participare in valuta este cel stabilit de B.N.R. in data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 8% din valoarea contractului fara TVA si se constituie in conformitate cu prevederile art. 89 alin. (2) din H.G. nr. 925/2006. mentionam faptul ca aceasta se poate constitui in oricare dintre formele de la art. 90 alin. (1)-(3). Durata de valabilitata a instrumentului de garantare va excede cu 14 zile durata de valabilitate a contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a. Prezentare formular V/1aIncadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicatapentru atribuirea contractului de achiztie publicab. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta(formular V/1b)c. Declaratia privind neincadrarea in art. 69^1 din OUG 34/2006 (Formular 11)Nota : Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt : Ovidiu Cristian Tanase - Director general, Astratinei Dan - DirectorTehnic, Gorea Steliana ? Director Economic, Sticlaru Marian - Sef Birou Tehnic, Tudor Dan Cristian ? Sef Birou Aprovizionare, Holban Bogdan ? Inginer Birou Achizitii, Sogarescu Mihaela ? Economist Birou Contabilitate, Albu Gabriela Nicoleta ? Inginer Birou Tehnic, Dumitriu Irina ? Consilier Juridic, Chichifoi Veronica ? Consilier Juridic, d. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formular 8)e. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip eliberate de autoritatile competente ).Pentru ofertantii persoane juridice romane acestea sunt: e.1. Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice emis de MFP ? DGFP din acestea sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelore.2. Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local emis de SPIT din acestea sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelorIn masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011.Documentele solicitate la punctele e.1. si e.2. se vor prezenta conform art. 5 alin. (1) din Ordinul ANRMAP nr. 509/2011. - Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, copie Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelorObiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC.Pentru conformitate ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta documentul in original/copie legalizata.- Autorizatie emisa de Autoritatea de Supraveghere Financiara, din care sa reiasa ca ofertantul are dreptul de a practica o asemenea asigurare in anul 2014 conform prevederilor Legii nr. 136/1995 privind asigurarile si reasigurarile in Romania, cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul ca prezenta o copie lizibila ?Conform cu originalul? dupa documente edificatoare
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista contractelor (principalelor furnizari de servicii similare) in ultimii 3 ani Standardul ISO 9001 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P. prin email sau la sediul autoritatii contractante Birou Achizitii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.12.2013 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.12.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 19.11.2013 10:37