Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii realizare materiale publicitare ? editare si tiparire brosuri? pentru proiectul ?Itinerarii si evenimente inedite in Dobrogea?:


Detaliu pentru invitatia numarul 329572
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: JUDETUL CONSTANTA
Numar invitatie: 329572/14.06.2012
Denumire contract: Servicii realizare materiale publicitare ? editare si tiparire brosuri? pentru proiectul ?Itinerarii si evenimente inedite in Dobrogea?:
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL CONSTANTACod fiscal: 2981739, Adresa: BD.TOMIS 51, Constanta, Telefon: 0241708413, Fax: 0241488411
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BD.TOMIS 51, Constanta, Romania, cod postal: 900725, telefon: +40 241708413, fax: +40 241488411, persoana de contact: MIHAELA LUNGU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Constanta, Bd. Tomis nr. 51, Constanta, jud. Constanta, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii realizare materiale publicitare ? editare si tiparire brosuri? pentru proiectul ?Itinerarii si evenimente inedite in Dobrogea?:
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii realizare de materiale publicitare ? editare si tiparire brosuri pentru proiectul ?Itinerarii si evenimente inedite in Dobrogea? Cod SMIS 26513
II.1.6) CPV: 79970000-4 - Servicii de editare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 420, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
G.P. se solicita in cuantum de 4.200 lei.Garantia de participare se va constitui prin virament bancar in contul nr. RO08TREZ2315006XXX000433 deschis la Trezoreria Municipiului Constanta sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori o societate de asigurari, in conformitate cu art. 86 alin. (1) din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare, in cuantumul si forma precizate vor fi respinse ca inacceptabile.Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform prevederilor art. 88 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In conditiile in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna, asociatii beneficieaza de prevederile Legii 346/2004 privind stimularea infiintarea si dezvoltarea intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, in conditiile in care fiecare membru al asocierii (consortiului) respecta conditiile de incadrare in prevederile legii anterior mentionate.NOTA: In cazul unei contestatii si CNSC respinge contestatia inaintata de ofertant ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului respectandu-se prevederile art. 278^1 din OUG nr. 34/2006 cu modif. si complet. ulterioare, suma de 4.200 lei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie: 5% din pretul contractului, fara T.V.A.Constituire: prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conf. art. 90 alin. (1) din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In cazul constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive din situatiile de plata: contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, conform prevederilor HG. 1045/2011. Returnarea garantiei de buna executie se va face conform art. 92 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile privind normele de aplicare a O.U.G. nr. 34/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Neincadrare in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, conform Formularului 3. Persoanele care asigura sustinerea, daca este cazul nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 din OUG nr. 34/2006. Declaratia va fi completata si de catre sustinatorul tert (daca este cazul).-Decl. propria rasp. privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 cu modif si complet. ulterioare, conform Formular 4. Pers. care asigura sustinerea, daca este cazul, nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG 34/2006. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), c^1) si d) va fi completata si de catre sustinatorul tert (daca este cazul).Pentru persoane juridice romane: - Certific. de atestare fisc. privind indeplinirea obligatiilor la bugetul consolidat al statului, emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul social, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Certific. de atestare fisc. eliberat de Compart.Impozite si Taxe Locale de pe raza careia societ. ofertanta are sediul social, privind plata impozitelor si taxelor locale la bugetul local. Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente care sa ateste plata obligatiilor exigibile de plata, in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Doc. se depun in cadrul ofertei in oricare dintre formele: original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?.Pentrupersoane juridicestraine: - Certificate eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine prin care sa dovedeasca faptul ca si-a indeplinit obligatiile exigibilede plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care este stabilit ofertantul.Doc. vor fi prezentate in limba de origine in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de o traducerea autorizata a acestora si legalizata in limba romana.Documentele trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor exigibile de plata lunii anterioare celei in care se depun ofertele.Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 180 si art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.-Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare, conform Formularului 5 din Sectiunea III Formulare.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: Constantinescu Nicusor Daniel ? Presedinte; Darie Cristian ? Vicepresedinte; Dragomir Cristinel Nicolae ? Vicepresedinte; Lungu Mihaela ? Sef Serviciu Achizitii; Titimeaua Ionut ? Sef Serviciu Administratie Publica Locala; Taicutu Felicia ? Director General, Directia Generala Economico ? Financiara; Coman Raluca ? Inspector, Directia Generala Proiecte; Orzaru Marius ? Inspector, Directia Generala Proiecte; Veronica Circiu ? Consilier, DGEF; Duma Elena ? Inspector, Serviciul Achizitii; Irina Costencu ? Inspector, Directia Coordonare Institutii Subordonate; Carmen Pedestru ? Specialist IT, Directia Generala Proiecte, Sandru Daniela ? Secretar, Directia Generala Proiecte, Sirbu Violeta ? Consilier juridic, DGAPJ; lista persoanelor care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, respectiv lista consilierilor judeteni, este publica si poate fi descarcata pe site-ul www.cjc.ro, prima pagina rubrica consilieri judeteni.Nota: Declaratia se va prezenta de catre ofertant/candidat/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator, daca este cazul.-Prezentare Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordin ANRMAPnr. 314/2010, conform Formularului 6.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta. In cazul in care oferta este depusa de un grup de operatori economici, atunci oferta comuna trebuie sa cuprinda un acord preliminar de asociere.-Prezentare declaratie, privind calitatea de participant la procedura conform Formularului 7.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta. In cazul in care oferta este depusa de un grup de operatori economici, atunci oferta comuna trebuie sa cuprinda un acord preliminar de asociere. -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta din care sa rezulte ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator. Documentul se va depune in cadrul ofertei in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul? eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.Nota: Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, operatorul economic a carei oferta urmeaza a fi declarata castigatoare, va prezenta Certificatul Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului in original/copie legalizata pentru conformitatea documentului depus in oferta, in situatia in care a fost prezentat in forma copie ?conform cu originalul?.-In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. Documentele prezentate trebuie sa fie inregistrate/atestate la autoritatile competente tarii respective.Pentru persoane juridice de alta nationalitate decat cea romana, toate documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale despre ofertant, Media cifrei de afaceri globale pentru ultimii 3 ani financiari incheiati sa fie de minim 800.000 lei fara TVA., Op. econom. vor prezenta bilanturile contabile pentru ultimii 3 ani financiari incheiati, vizate si inregistr. de organele competente, in copie lizibila, cu mentiunea ?Conform cu originalul?, stampilate si semnate de reprezent. legal al ofertant. Daca, din motive obiective, justificate corespunzator, op. econ. nu are posibilitatea de a prezenta doc. solicit, acesta are dreptul de a-si demonstra sit. econom si financ. si prin prezentarea altor doc. care sa reflecte o imagine fidela a sit. econom si financ. Pt. pers. jurid. straine se vor depune traduceri autorizate si legalizate in lb. romana. Doc. solicitate trebuie sa fie inregistr. si vizate la autoritatea din tara respectiva.Echiv euro a val. exprim. in lei se va calcula de catre ofertantii romani si straini utilizand cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv.Ofert.care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro, vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Centrala Europeana
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor servicii simil. prestate in ultimii 3 ani, continand val. initiala. finala a contractelor, calitatea ofertantului in cadrul contractelor perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Exp. simil. privind obiect. achizitiei in val. minim 210.000 lei fara TVA, prin prezent. unuia sau mai multor contracte, respectiv maxim 3 (trei) contracte, prestate si duse la bun sfarsit.Cerinte demonstr. exp. similara: - fisa exp. simil.- copii parti relevante ale contract. de servicii care sustin exper. similara (denumirea contract., parti, val., durata contract), sau orice alt docum. justificativ din care sa rezulte val. contract., cu mentiunea ?Conform cu originalul?, stampil. si semnata de ofertant;
- P-V receptie/ P-V predare-primire/ recomand. din partea benefic. din care sa reiasa modul de indeplinire a oblig. contract./doc. constatator cu privire la contractul care demonstr. exp. simil. (doc. emis in conform. cu preved. art. 97^1 din HG 925/2006 cu modif. si complet. ulter).In cazul particip. la derularea unor contracte simil. in calit. de asoc.sa se prezinte contract.asociere sau alte doc justific.din care sa rezulte indeplin. cerinte exp. simil.si valoare, In vederea dovedirii capacitatii tehnice de a presta servicii similare celor care fac obiectul achizitiei, se solicita mostre.Ofertantul va prezenta cel putin o mostra ale produselor solicitate, in cadrul ofertei, din materialul ce va fi utilizat pentru realizarea produselor. Mostrele se vor depune in cadrul ofertei, pana la data limita de depunere a ofertelor., Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, precum si personalul implicat in derularea contractului de servicii in ultimii 3 ani.Cerinte minime privind personalul implicat in derularea contractului de servicii, de care dispune ofertantul: Ofertantul va pune la dispozitia autoritatii contractante minim: grafician, specialist in editare pe calculator, operator finisare, operator ambalare. Pentru personalul cheie, responsabil direct cu indeplinirea contractului, ofertantul va prezenta CV-uri in original, semnate si datate, conform rolului propus in cadrul echipei., Declaratie pe propria raspundere referitoare la detinerea de dotari specifice (echipamente tehnice, utilaje, alte mijloace fixe pentru editare, tiparire si finisare, etc) de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractuluide servicii. Sistemul de management al calitatii conform ISO 9001/2008 sau echivalent, document emis de un organism acreditat, valabil la data deschiderii ofertelor ? in copie.Nu se accepta documente care atesta ca operatorul economic este in curs de obtinere a certificatelor solicitate. In cazul unei asocieri, se va prezenta individual de fiecare asociat pentru activitatea pe care o presteaza., Sistemul de management al mediului, certificat conform standardului SR EN ISO 14001:2005 sau echivalent, document emis de un organism acreditat, valabil la data deschiderii ofertelor ? in copie.Nu se accepta documente care atesta ca operatorul economic este in curs de obtinere a certificatelor solicitate. In cazul unei asocieri, se va prezenta individual de fiecare asociat pentru activitatea pe care o presteaza.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Termenul de executie si livrare
30
Descriere: Termenul maxim acceptat este de 20 zile lucratoare (peste acest termen oferta va fi declarata neconforma) si de minim 5 zile lucratoare (sub acest termen oferta nu va fi punctata suplimentar) si se calculeaza de la data obtinerii avizului BUN DE TIPAR din partea autoritatii contractante.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 14.06.2012 10:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer