Achizitie publica - Servicii realizare materiale publicitare ? editare si tiparire brosuri? pentru proiectul ?Itinerarii si evenimente inedite in Dobrogea?:
Detaliu pentru invitatia numarul 329572
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329572/14.06.2012
Denumire contract: Servicii realizare materiale publicitare ? editare si tiparire brosuri? pentru proiectul ?Itinerarii si evenimente inedite in Dobrogea?:
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL CONSTANTACod fiscal: 2981739, Adresa: BD.TOMIS 51, Constanta, Telefon: 0241708413, Fax: 0241488411
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BD.TOMIS 51, Constanta, Romania, cod postal: 900725, telefon: +40 241708413, fax: +40 241488411, persoana de contact: MIHAELA LUNGU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Constanta, Bd. Tomis nr. 51, Constanta, jud. Constanta, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii realizare materiale publicitare ? editare si tiparire brosuri? pentru proiectul ?Itinerarii si evenimente inedite in Dobrogea?:
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii realizare de materiale publicitare ? editare si tiparire brosuri pentru proiectul ?Itinerarii si evenimente inedite in Dobrogea? Cod SMIS 26513
II.1.6) CPV: 79970000-4 - Servicii de editare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 420, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
G.P. se solicita in cuantum de 4.200 lei.Garantia de participare se va constitui prin virament bancar in contul nr. RO08TREZ2315006XXX000433 deschis la Trezoreria Municipiului Constanta sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori o societate de asigurari, in conformitate cu art. 86 alin. (1) din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare, in cuantumul si forma precizate vor fi respinse ca inacceptabile.Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform prevederilor art. 88 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In conditiile in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna, asociatii beneficieaza de prevederile Legii 346/2004 privind stimularea infiintarea si dezvoltarea intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, in conditiile in care fiecare membru al asocierii (consortiului) respecta conditiile de incadrare in prevederile legii anterior mentionate.NOTA: In cazul unei contestatii si CNSC respinge contestatia inaintata de ofertant ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului respectandu-se prevederile art. 278^1 din OUG nr. 34/2006 cu modif. si complet. ulterioare, suma de 4.200 lei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie: 5% din pretul contractului, fara T.V.A.Constituire: prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conf. art. 90 alin. (1) din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In cazul constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive din situatiile de plata: contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, conform prevederilor HG. 1045/2011. Returnarea garantiei de buna executie se va face conform art. 92 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile privind normele de aplicare a O.U.G. nr. 34/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor servicii simil. prestate in ultimii 3 ani, continand val. initiala. finala a contractelor, calitatea ofertantului in cadrul contractelor perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Exp. simil. privind obiect. achizitiei in val. minim 210.000 lei fara TVA, prin prezent. unuia sau mai multor contracte, respectiv maxim 3 (trei) contracte, prestate si duse la bun sfarsit.Cerinte demonstr. exp. similara: - fisa exp. simil.- copii parti relevante ale contract. de servicii care sustin exper. similara (denumirea contract., parti, val., durata contract), sau orice alt docum. justificativ din care sa rezulte val. contract., cu mentiunea ?Conform cu originalul?, stampil. si semnata de ofertant;
- P-V receptie/ P-V predare-primire/ recomand. din partea benefic. din care sa reiasa modul de indeplinire a oblig. contract./doc. constatator cu privire la contractul care demonstr. exp. simil. (doc. emis in conform. cu preved. art. 97^1 din HG 925/2006 cu modif. si complet. ulter).In cazul particip. la derularea unor contracte simil. in calit. de asoc.sa se prezinte contract.asociere sau alte doc justific.din care sa rezulte indeplin. cerinte exp. simil.si valoare, In vederea dovedirii capacitatii tehnice de a presta servicii similare celor care fac obiectul achizitiei, se solicita mostre.Ofertantul va prezenta cel putin o mostra ale produselor solicitate, in cadrul ofertei, din materialul ce va fi utilizat pentru realizarea produselor. Mostrele se vor depune in cadrul ofertei, pana la data limita de depunere a ofertelor., Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, precum si personalul implicat in derularea contractului de servicii in ultimii 3 ani.Cerinte minime privind personalul implicat in derularea contractului de servicii, de care dispune ofertantul: Ofertantul va pune la dispozitia autoritatii contractante minim: grafician, specialist in editare pe calculator, operator finisare, operator ambalare. Pentru personalul cheie, responsabil direct cu indeplinirea contractului, ofertantul va prezenta CV-uri in original, semnate si datate, conform rolului propus in cadrul echipei., Declaratie pe propria raspundere referitoare la detinerea de dotari specifice (echipamente tehnice, utilaje, alte mijloace fixe pentru editare, tiparire si finisare, etc) de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractuluide servicii. Sistemul de management al calitatii conform ISO 9001/2008 sau echivalent, document emis de un organism acreditat, valabil la data deschiderii ofertelor ? in copie.Nu se accepta documente care atesta ca operatorul economic este in curs de obtinere a certificatelor solicitate. In cazul unei asocieri, se va prezenta individual de fiecare asociat pentru activitatea pe care o presteaza., Sistemul de management al mediului, certificat conform standardului SR EN ISO 14001:2005 sau echivalent, document emis de un organism acreditat, valabil la data deschiderii ofertelor ? in copie.Nu se accepta documente care atesta ca operatorul economic este in curs de obtinere a certificatelor solicitate. In cazul unei asocieri, se va prezenta individual de fiecare asociat pentru activitatea pe care o presteaza.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Termenul de executie si livrare
30
Descriere: Termenul maxim acceptat este de 20 zile lucratoare (peste acest termen oferta va fi declarata neconforma) si de minim 5 zile lucratoare (sub acest termen oferta nu va fi punctata suplimentar) si se calculeaza de la data obtinerii avizului BUN DE TIPAR din partea autoritatii contractante.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 14.06.2012 10:47