Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii realizare materiale publicitare in cadrul proiectului ? Amara izvor de sanatate taram de recreere? ,cod SMIS 16684


Detaliu pentru invitatia numarul 345951
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Orasul Amara
Numar invitatie: 345951/26.04.2013
Denumire contract: Servicii realizare materiale publicitare in cadrul proiectului ? Amara izvor de sanatate taram de recreere? , cod SMIS 16684
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul AmaraCod fiscal: 4427889, Adresa: Primaria orasului Amara, str. Tudor Vladimirescu, nr. 101, Amara, Telefon: 0243/266.102, Fax: 0243/266.102
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Primaria orasului Amara, str. Nicolae Balcescu, nr. 91, Amara, Romania, cod postal: 927020, telefon: +40 243266102, fax: +40 243266102, persoana de contact: compartimentul achizitii publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria orasului Amara, str. Nicolae Balcescu, nr. 91, Amara, judetul Ialomita.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii realizare materiale publicitare in cadrul proiectului ? Amara izvor de sanatate taram de recreere? , cod SMIS 16684
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii realizare materiale publicitare in cadrul proiectului ? Amara izvor de sanatate taram de recreere? , cod SMIS 16684
II.1.6) CPV: 79810000-5 - Servicii tipografice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 55, 008.38 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garan?ie de participare: 1.100 lei .Perioada de valabilitate agarantiei de participare este de 90 zile, de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se constituie prin virament bancar in contul autoritatii contractante -RO29TREZ3915006XXX000126 deschis laTrezoreria Slobozia, cod fiscal 4427889 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus. Formular 9Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unui ordin de plata cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;b) a unei sume in numerar, .In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Potrivit Legii 346/2004 ofertantii I.M.M.-uri pot beneficia de reducerea cu 50% din cuantumul garantiei de participare, avand obligatia de a demonstra incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii prin depunerea unei declaratii.
Garantie de buna executie
III.1.1.b) Garan?ie de buna execu?ie reprezinta 10 % din pretul contractului fara TVAGarantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile art. 86 alin. (2)-(4)din HG 925/2006 se aplica in mod corespunzator.In cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare, autoritatea contractanta are dreptul de a accepta constituirea acesteia prin depunerea la casierie a unor sume in numerar.Garantia de buna executie se constituie in maxim 7 zile de la semnarea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: In situatia in care ofertantul omite sa prezinte unul dintre documentele de calificare solicitate, oferta sa va fi descalificata, fara a fi posibila completarea ulterioara a respectivelor documente.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art. 176 din ordonanta de urgenta 34/2006 modificata si completata, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul lui legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte ? inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea, conform art. 11 alin. (4) din HG. Nr. 925/2006.In acest caz, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare, acesta fiind de minim 3 zile lucratoare, potrivit art. 11 alin. (5) din HG. Nr. 925/2006.In cazul asocierii a doi sau mai multi operatori economici, situatia personala si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie dovedite de fiecare dintre asociati in parte, iar cerintele privind situatia economico-financiara si capacitatea tehnica/profesionala vor fi indeplinite prin cumul.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate, conform art.186 din OUG34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta nr. 1 Declaratie privind eligibilitateaSe va completa Formularulnr. 2 - DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA.Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Cerinta nr. 21.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaConditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.3 )Cerinta nr. 3 Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaSe va completa Formularul nr. 4- CERTIFICATde participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului nr. 314/2010.Cerinta nr. 4 Declaratia privind neincadrarea in art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 - Se va completa Formularul nr. 4.1Persoanele cu functie de decizie in cadrul Primariei Amara sunt: - D-nul Moraru Victor Primar- D-nul Voicu Gheorghe ? Viceprimar Primaria Amara- D.-na Mihai Larisa Elena ? administrator public Primaria Amara- D-na Gresianu Liliana ?consilier(presedintele comisiei de evaluare)- D-na Baicoianu Ionica -Secretar( membru comisiei de evaluare)- D-na Manole Iuliana- inspector-membru comisia de evaluare- D-l Calcea Aristide- inspector- membru comisia de evaluare- D-na Gainusa Jana - inspector- membru comisia de evaluareConsilierii Primarieiorasului Amara: Sohodoleanu Gheorghe; Maita Gh. Ion; Popescu Nicolae; Onel Ion; Opris Stela; Mitran Elena, Necula Mihai, Sandru Nicolae; Panes Constantin; Dinu Gheorghe; Voicu Gheorghe; Matache Anton; Balan Georgeta; Toader Vasile; Stanciu Victor. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovadaautorizariiconf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004.Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic in original sau copie legalizata , insotitede traducerea autorizata in limba romana si legalizata.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata o declaratie autentica, data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul unei asocieri , fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind cifra de afaceri medie globala in ultimii trei ani , in masura in care aceste informatii sunt disponibile.Cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani (2010, 2011 si 2012) sa fie de minimlei.110.000Ofertantii vor prezenta in copie lizibila certificata , ,conform cu originalul? bilanturile contabile vizate si inregistrate de organele competentepe ultimii 3 ani :2010, 2011, 2012. In cazul in care ofertantii au depus la finante bilantul pe anul 2012 pot depune bilanturile contabile si cifra de afaceri medie globala pentru anii, 2010 , 2011si 2012.In cazul in care din motive justificatecorespunzator operatorul economic nu poate prezenta documentele solicitate, acesta vaprezenta documente edificatoare ce demonstreaza indeplinirea cerintei de calificare.Cerinta nr. 2Persoane juridice /fizice strainePersoanele juridice straine vor atasa, in copie insotita de traducere autorizata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelorservicii prestatein ultimii 3 ani. Serviciile preatate se vor confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/ confirmari din partea acestuia, demonstrarea serviciilor prestate se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.In cazul unei asocieri , fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Cerinta nr. 2Experienta similara: Prezentarea cel putin a unui document /contract/proces-verbal de receptie prin care sa confirme prestareade servicii incopie lizibila certificata ? conform cu originalul?in ultimii 3 anide naturasi complexitate similare serviciilor ce fac obiectul contractuluia caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu55.008, 38 lei.Experienta similarase confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;Cerinta nr. 3Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului.Ofertantului declarat castigator, pe langa prezentarea de contracte de colaborare cu persoanele de specialitate care nu sunt angajati permanenti ai sai i se solicitasi prezentarea de angajamente/acorduri de participare si cv-uri pentru persoanele cheie propuse.Cerinta nr. 4Informatii privind subcontractantii /asociatiiSe solicita precizarea partii/partilor din contract pa care urmeaza a le subcontracta si datelede recunoastere ale subcontractantilor declarati.In cazul in care doi sau mai multi operatori economici se vorasocia cu scopul de a depune oferta comuna, se va prezenta Acordul de asocieresemnat de catre parti , acesta urmand a fi legalizat, doar in situatia in care oferta comuna a acestora va fi declarata castigatoare, inainte de data semnarii contractului.Se solicita urmatoarele documente : Acord de asociere ? (Formularul 16) completarea unui formular cu asociatii , cu informatii privind proportia in care contractulde serviciiurmeaza sa fie indeplinit de catre asociati si specializarea acestora. Certificarea conform standardului ISO 9001 sau echivalent.Certificatul ISO 9001trebuie sa fie agrementat pentru domeniile care fac obiectul contractului pentru care se oferteaza.Pentru demostrarea indeplinirii cerintei privind standardele de asigurare a calitatii nu se accepta prezentarea de documente din care sa rezulte ca operatorul economic este in curs de certificare.In cazul asocierii unui grup de operatori economici, cerintele privind standardele de asigurare a calitatii vor trebui sa fie indeplinite de toti membrii asocierii, in conformitate cunatura partii de contract pe care o vor indeplini conform acordului de asociere.Se va prezenta copie lizibila a documentului valabil la data limita de depunere a ofertelor, certificata conform cu originalul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Printr-o solicitare scrisa la sediul autoritatii contractante sau prin intermediul S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.05.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.05.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Alte finantari (Programul Operational Regional 2007 ? 2013, Axa prioritara 5)
Data expedierii prezentei invitatii: 25.04.2013 09:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer