Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Servicii realizare plan de management? pentru Situl Natura 2000 Raul Motru ROSCI0366


Detaliu pentru invitatia numarul 354338
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: AGENTIA PENTRU PROTECTIA MEDIULUI MEHEDINTI
Numar invitatie: 354338/01.10.2013
Denumire contract: ?Servicii realizare plan de management? pentru Situl Natura 2000 Raul Motru ROSCI0366
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA PENTRU PROTECTIA MEDIULUI MEHEDINTICod fiscal: 4222212, Adresa: DROBETA TURNU SEVERIN, str. BAILE ROMANE nr. 3, Drobeta-Turnu Severin, Telefon: 0252-320396, Fax: 0252-306018
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: DROBETA TURNU SEVERIN, str. BAILE ROMANE nr. 3, Drobeta-Turnu Severin, Romania, cod postal: 220234, telefon: +40 0252-320396, fax: +40 0252-306018, persoana de contact: Chivu Gabriela/ Iacob Viorica
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: AGENTIA PENTRU PROTECTIA MEDIULUI MEHEDINTI, str. BAILE ROMANE nr. 3, Drobeta-Turnu Severin, jud. Mehedinti, Romania, cod postal: 220234, telefon: +40 0252-320396, fax: +40 0252-306018
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Servicii realizare plan de management? pentru Situl Natura 2000 Raul Motru ROSCI0366
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Scopul achizitiei consta in stabilirea masurilor de conservare si management pentru mentinerea unei stari de conservare favorabila a speciilor de interes comunitar din cadrul Sitului Natura 2000 ?Raul Motru? , ROSCI0366, prin realizarea planului de management al sitului , concretizate prin: - Inventarierea biodiversitatii de interes comunitar prezenta in arealul Sitului Natura 2000 Raul Motru;
- Cartareaspeciilor de interes comunitar si realizarea hartilor GIS;
- Evaluarea starii de conservare a speciilor de importanta comunitara;
- Elaborarea, avizarea si aprobarea planului de management pentru Situl Natura 2000 Raul Motru;
- Actiuni de consultare publica legate de realizarea planului de management.
II.1.6) CPV: 79311200-9 - Servicii de realizare de studii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 199, 600 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare in cuantum de 2% din bugetul maxim estimat, 3992, 00 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare ?i de valabilitate a oferteloreste de90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor egala cu perioada de valabilitate a ofertelor. Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare, in cuantum, forma si avand perioada de valabilitate solicitata, vor fi respinse conform art. 33 alin(3)lit: b) din HG 925/2006. I.M.M. ?urile beneficiaza de reduceri cu 50% pentru constituirea garantiei de participare, in conformitate cu prevederile art. 16 (2) din Legea 346/2004;Mod de constituire: Virament bancar, Scrisoare de garantie bancara- Formularul 17, - Instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original. In cazul in care emitentul este o banca/soc.bancara/soc.de asigurari din strainatate, se va prezenta in anexa traducerea autorizata si legalizata a acesteia.Pentru o evaluare si raportare unitara a cuantumului aferent garantiei de participare cursul de schimb ce va fi avut in vedere la conversia valorii aferente garantiei de participare constituita intr-o alta moneda este cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare.In cazul in care ofertantul depune contestatie iar C.N.S.C respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului un procent de 1% conform art. 278^1, alin. 1, lit a) din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv suma de 1996 lei.Contul in care se poate face viramentul bancar, va fideschis la Trezoreria Drobeta Turnu Severin, in favoarea Agentiei pentru Protectia Mediului Mehedinti.Neidentificarea depunerii dovezii garantiei de participare are ca efect excluderea din procedura de achizitie.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5% din pretul contractului, fara TVA. In cazul ofertantilor care sunt in categoria IMM, garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat-Formular18. Aceasta se constituie in termen de maxim 15 zile de la data semnarii contractului de catre ambele parti si se restituie prestatorului in cel mult 14 zile de la dataachitarii facturii finale, daca nu au fost ridicate pretentii asupra ei. Nu se admite prezentarea unor documente de garantare de buna executie comune cu alte investitii. In cazul unei asocieri, documentul/contul privind garantia bancara de buna executie va fi emis/deschis integral in numele si pentru Liderul asocierii. Garantia de buna executie se constituie prin una din urmatoarele forme: a) Scrisoare de garantie bancara de buna executie;b) Prin retineri succesive conform prevederilor legale in vigoare. Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante; c) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1: PrezentareFormular nr.1 ( conform sectiunea IV ) - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanata de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul asocierii, fiecare asociat trebuie sa prezinte Formularul 1. In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si art. 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte Formularul 1. Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti.Cerinta nr.2: Prezentare Formularnr.2 ( conform sectiunea IV ) - ?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata prin Legea nr.337/2006, cu modificari si completariIn cazul asocierii, fiecare asociat trebuie sa prezinte Formularul 2.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si art. 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte Formularul 2, cu referire numai la art. 181 lit. a), c ^1) si d). Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti.Cerinta nr.3: Prezentarecertificat de atestare fiscala ( datorii la bugetul consolidat general)din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 din luna anterioara celei in care se depun ofertele, conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta nr.4: Prezentare Certificat de taxe si impozite locale ( datorii la bugetele locale ) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 din luna anterioara celei in care se depun ofertele, conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta nr.5: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute delegislatie pentru a participa la procedura. Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura Formularul nr.3 (Declaratie privind calitatea de participant la procedura), completat.Cerinta nr.6: Operatorii economici participanti la procedura vor certifica faptul ca participarea este facuta in cooncordanta cu regulile de concurenta, conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura (Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta), completat. Formular nr. 12In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta nr.7: Prezentare Formular nr. 21 ?Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69ยน din OUG 34/2006? cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Persoanele cu functii de decizie in cadrul A.P.M. Mehedinti care participa la atribuirea contractului de achizitie sunt: Mihai DEMIAN - Director Executiv; Mihaela GRIGORE ? sef serviciu Monitorizare si Laboratoare;Gabriela CHIVU ? manager proiect;Mariana PLOSCEANU- economist Buget, Finante Administrativ;Elena VIZDEI ? responsabil financiar;Viorica IACOB ? responsabil achizitii; Gigica MIHAI ? responsabil tehnic; Magdalena Mariana Dumbraveanu ? responsabil cu actiuni de informare si constientizare Cerinta nr.1 Persoane juridice / fizice romane: Prezentare Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial. Ofertantul are obligatia sa prezinte in original/copie legalizata sau copie certificata , ,conform cu originalul? certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritoriului ? formular tip emis de autoritatile competente, informatiile cuprinse in certificatului constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent cu codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC.Pentru asociati codul CAEN trebuie sa fie corespunzator activitatii pe care o realizeaza in cadrul contractului. In cazul asocierii, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Operatorul va face dovada inregistrarii in Registrul National al Elaboratorilor de studii pentru protec?ia mediului, avand competen?e in elaborarea RM, RIM, EA conform Ordinului 1026/2006 al Ministrului Mediului sau echivalente.Cerinta nr.2 Persoane juridice / fizice straine: Prezentare punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident - documente prezentate original/copie legalizata sau copie certificata , ,conform cu originalul?, insotite de traducere autorizata in limba romana. In cazul asocierii, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Din certificatul constatator prezentat, trebuie sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate /administratori si ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei.Operatorul va face dovada inregistrarii in Registrul National al Elaboratorilor de studii pentru protec?ia mediului, avand competen?e in elaborarea RM, RIM, EA conform Ordinului 1026/2006 al Ministrului Mediului
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1 -Cifra de afaceri medie pe anii 2010, 2011, 2012 in domeniul de activitate aferent obiectului contractului sa fie de cel putin 399.200 lei.Pentru conversia valutara se va utiliza cursul mediu anual leu/euro al BNR dupa cum urmeaza: 2010 ? 1 Euro=4, 2099 lei, 2011- 1 Euro=4, 2379 lei; 2012 ? 1 Euro=4, 4560 lei.In cazul unei asocieri, pentru indeplinirea Cerintei nr.1 (cifra de afaceri) se vor avea in vedere precizarile art. 186 al.3 din O.U.G. 34/2006: ?Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/candidatura comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.?Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea si va specifica ratele utilizate in documentele depuse.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traducerea autorizata si legalizata a documentelor solicitate mai sus.Prezentarea rezultatului ultimelor 3 exercitii financiare ? copii conforme -Bilanturilecontabile la31.12.2010, 31.12.2011, 31.12.2012, vizate si inregistrate de organele fiscale competente.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraCerintanr.1: a) Se solicita cel putin un contract sau mai multe contracte la nivelul carora s-au prestat servicii similare in valoare cumulata de cel putin 100.000lei.b) o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii similare se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar, conform art. 188(2) lit.a, din OUG 34/2006c) Se solicita prezentarea de certificate / documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar., Cerinta nr.2: Ofertantul trebuie sa asigure urmatoarele dotari minime ale echipei de contract necesare pentru realizarea activitatilor contractului, sunt urmatoarele : -cel putin 3 mijloace de transport in teren, necesare asigurarii accesului echipei in zona de implementare a proiectului si in conditii de teren accidentat -minim un vehicol 4x4, mlastinos/ apa curgatoare (minim o ambarca?iune);
-operatorul economic va prezenta o declaratie pe propria raspundere din care sa reiasa ca dispune de mijloacele necesare pentru elaborarea si editarea documentatiei tehnice; cel putin 1 GPS de inalta precizie, necesar in vederea localizarii speciilor vizate, pentru culegerea de date in vederea realizarii livrabilelor impuse;
-Minim un aparat de fotografiat profesional cu inregistrarea coordonatelor GPSSa prezinte dovada apartenentei pentru ofertant sau contract de inchiriere pe perioada contractului, declaratie privind utilizarea acestora in scopul contractului, conform activitatilor propuse in oferta tehnica sau prezentarea unui angajament., Cerinta nr.3: Personal - Ofertantul trebuie sa faca dovadaca are la dispozitie un personal de 7 persoanecalificarea, experienta si numarul minim de experti pentru fiecare dintre specializari, fiind detaliate dupa cum urmeaza: 1.1 Lider de echipaCalificari si abilitatiStudii superioare cu diploma de licenta.Experienta profesionala generalaExperienta profesionala generala de cel putin 5 ani.Experienta profesionala specificaExperienta de lider de echipa intr-un contract si experienta intr-un contract similar.2.1 expertihtiolog ? Studii superioare cu diploma de licenta in specializarea biologie/ ecologieExperienta in domeniul specific aferent activitatilor din cadrul contractului ce urmeaza a fi atribuit poate fi de cel putin 3 ani.Experienta generala in domeniul studiilor de cel putin 5 ani.3.1 expert mamifere- Studii superioare cu diploma de licenta in specializarea biologie / ecologie.Experienta in domeniul specific aferent activitatilor din cadrul contractului ce urmeaza a fi atribuit poate fi de cel putin 3 ani.Experienta generala in domeniul studiilor de cel putin 5 ani.4.1 expert amfibieni- Studii superioare cu diploma de licenta in specializarea biologie / ecologie.Experienta in domeniul specific aferent activitatilor din cadrul contractului ce urmeaza a fi atribuit poate fi de cel putin 3 ani.Experienta generala in domeniul studiilor de cel putin 5 ani.5.1 experti biolog- Studii superioare cu diploma de licenta in specializarea biologie / ecologie.Experienta in domeniul specific aferent activitatilor din cadrul contractului ce urmeaza a fi atribuit poate fi de cel putin 3 ani.Experienta generala in domeniul studiilor de cel putin 5 ani.6.1 expert managementul Siturilor NATURA 2000? Studii superioarecu diploma de licentain specializarea: biologie/ chimie/ stiinta mediului/ ingineria mediului.Experienta in domeniul specific aferent activitatilor din cadrul contractului ce urmeaza a fi atribuit poate fi de cel putin 3 ani.Experienta generala in domeniul studiilor de cel putin 5 ani.7.1 specialist GIS/statistician- Studii superioarecu diploma de licenta , specialist in crearea si utilizarea Sistemului Informational Geografic GIS/cartografiere digitala si amenajarea teritoriului.Experienta in domeniul specific aferent activitatilor din cadrul contractului ce urmeaza a fi atribuit poate fi de cel putin 3 ani.Experienta generala in domeniul studiilor de cel putin 5 ani.1. Specialistii vor avea experienta profesionala in domeniile care vor fi abordate in cadrul contractului (in functie de domeniul de specialitate, cu privire la unul sau mai multe din urmatoarele aspecte: la cunoasterea si evaluarea patrimoniului natural national, la inventarierea, cartarea si evaluarea starii de conservare a habitatelor, la inventarierea, distributia si evaluarea starii de conservare a populatiilor, speciilor de interes comunitar, la prevederile directivelor Pasari si Habitate si implementarea retelei ecologice Natura 2000 in Romania, managementul ariilor protejate, etc.).2. Dovedirea indeplinirii acestui nivel, se face in mod obligatoriu numai cu copii diplome studii superioare/atestate/contracte de munca/ colaborare/ prestari servicii si prin CV uri datate, semnate in original anexate pentru fiecare persoana, precum si declaratii de disponibilitate. CERTIFICAT S.R. E.N. ISO 9001 sau echivalentCERTIFICAT S.R. E.N. ISO 14001 sau echivalentAmbele certificari vor acoperi domeniile ?inta ale temei: studii de mediu, monitorizarea factorilor de mediu, GIS.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Rezultate suplimentare asumate de catre ofertant
40
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.10.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.10.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial de Mediu - POS Mediu
Data expedierii prezentei invitatii: 01.10.2013 11:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer