Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii realizare spot TV, difuzare spot TV si inchiriere spatiu TV in cadrul proiectului ?Traditie si legenda?, cod SMIS 23370


Detaliu pentru invitatia numarul 328691
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA DAMBOVICIOARA (PRIMARIA DAMBOVICIOARA)
Numar invitatie: 328691/05.06.2012
Denumire contract: Servicii realizare spot TV, difuzare spot TV si inchiriere spatiu TV in cadrul proiectului ?Traditie si legenda?, cod SMIS 23370
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA DAMBOVICIOARA (PRIMARIA DAMBOVICIOARA)Cod fiscal: 5010200, Adresa: PRIMARIA COMUNEI DAMBOVICIOARA, Dambovicioara, Telefon: 0248/544204, Fax: 0248/544204
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: PRIMARIA COMUNEI DAMBOVICIOARA, Dambovicioara, Romania, cod postal: 117355, telefon: +40 248544204, fax: +4 0248544204, persoana de contact: DUMITRU SECAREANU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA COMUNEI DAMBOVICIOARA, comuna Dambovicioara, judetul Arges, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii realizare spot TV, difuzare spot TV si inchiriere spatiu TV in cadrul proiectului ?Traditie si legenda?, cod SMIS 23370
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Serviciilor de promovare TV din cadrul proiectului ?Traditie si legenda?: servicii de realizare si difuzare spot TV de promovare si inchiriere spatiu TV pentru realizarea unei emisiuni cu specific turistic in doua editii, cu participarea echipei de proiect.
II.1.6) CPV: 79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 76, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
* Cuantumul garantiei de participare: 1.500, 00 lei.* Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, precizata la punctul IV.3.7 din prezenta Fisa de date (60 de zile de la data limita stabilita pt depunerea ofertelor).* Garantia de participare se constituie sub forma de: a) scrisoare de garantie bancara - Formular G.1 - care se prezinta in original si va fi anexata / atasata la coletul cu oferta;b) ordin de plata, confirmat de banca emitenta, in contul Primariei Dambovicioara nr. RO13 TREZ 0472 4510 271X XXXX, deschis la Trezoreria Campulung. Ordinul de plata trebuie sa contina confirmarea transferului sumei catre Primaria Dambovicioara si procedura de achizitie publica pentru care s-a efectuat operatiunea. Documentul justificativ va fidepus la sediul primariei cu cel putin 3 zile lucratoare inainte de data deschiderii pentru a putea fi verificata tranzactia.c) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. In acest caz se impune ca la data si ora de deschidere a ofertelor documentul sa fie semnata de asigurat, asigurator si beneficiar (autoritatea contractanta).* In cazul IMM, valoarea garantiei de participarese reduce la 50% din cuantumul prezentat.
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie: 10 % din valoarea contractului fara TVA.Se poate constitui: * prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;* prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante (H.G. 1045 / 19.10.2011). Suma initiala care se depune de catre contractant nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta va alimenta acest cont prin retineri succesive din sumele cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite. Contul este purtator de dobanda in favoarea contractantului.In cazul IMM garantia de buna executie se constituie in procent de 50 % din cuantumul precizat.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Documentele de calificare solicitate sunt obligatorii.Daca pentru demonstrarea criteriilor de calificare, ofertantul opteaza pentru aplicarea prevederilor art. 11, alin. (4) din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (respectiv prezentarea unei declaratii pe propria raspundere ca indeplineste criteriile de calificare, insotita de o anexa in care ofertantul mentioneaza succint, dar precis, modul de indeplinire al respectivelor cerinte), atunci acesta are obligatia de a prezenta toate documentele, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens. Termenul prevazut in solicitare nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare.Documentele prezentate vor fi emise nu mai tarziu de data limita de depunere a ofertelor, conform cerintelor din documentatia de atribuire. Lipsa unui document solicitat in aceste conditii atrage dupa sine declararea ofertei drept inacceptabila.Ofertantii care opteaza pentru aceasta varianta vor completa Declaratia pe proprie raspundere (Formularul A) si Anexa aferenta, din documentatia de atribuire.________Ofertantul isi asuma raspunderea exclusiva pentru legalitatea si autenticitatea tuturor documentelor prezentate in original si/sau copie in vederea participarii la procedura.Analizarea documentelor prezentate de ofertanti de catre comisia de evaluare nu angajeaza din partea acesteia nici o raspundere sau obligatie fata de acceptarea acestora ca fiind autentice sau legale si nu inlatura raspunderea exclusiva a ofertantului sub acest aspect.________NOTA: Pentru demonstrarea indeplinirii unor criterii de calificare si selectie operatorii economici au dreptul de a prezenta certificate emise de catre o autoritate publica competenta sau de catre un organism de drept public sau privat care respecta standarde europene de certificare.Autoritatea contractanta nu impune ofertantilor obligativitatea prezentarii unei certificari specifice, acestia din urma avand dreptul de a prezenta, in scopul demonstrarii indeplinirii cerintelor, orice alte documente echivalente cu o astfel de certificare sau care probeaza, in mod concludent, indeplinirea respectivelor cerinte. Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita, daca se considera necesar, clarificari sau completari ale documentelor prezentate.________Cerinta nr. 1: Neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 (Eligibilitatea ofertantului)Pentru indeplinirea acestei cerinte se va prezenta: ? Formular A.1 ? Declaratie privind eligibilitatea ofertantului ? neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? formular semnat si stampilat;NOTA: Formularul 4 va fi prezentat si de sustinatorul financiar sau tehnic (daca e cazul)________Cerinta nr. 2: Neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Pentru indeplinirea acestei cerinte se vor prezenta: ? Formular A.2 ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile prevazute la art. 181 ? formular semnat si stampilat;? Situatii scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertelor privind plata obligatiilor catre Bugetul general consolidat de stat eliberate de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat ? in original, copie legalizata sau copie certificata de ofertant ?conform cu originalul? cu stampila si semnatura;? Situatii scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertelor privind plata obligatiilor catre bugetul local din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local (pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului) ? in original, copie legalizata sau copie certificata de ofertant ?conform cu originalul? cu stampila si semnatura;? Se vor prezenta, dupa caz, toate actele doveditoare obtinute pentru inlesniri, esalonari, etc. la plata si toate ordinele de plata cu care s-au efectuat platile pentru inlesnirile sau esalonarile la plata, comisia avand dreptul de a solicita originalele pentru confirmare a autenticitatii documentelor depuse.Pentru persoane juridice straine: ? Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului precum si documente din care sa rezulte ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget, traduse autorizat in limba romana.NOTE: 1. Operatorii economici au dreptul de a prezenta certificate emise de catre o autoritate publica competenta sau de catre un organism de drept public sau privat care respecta standarde europene de certificare, pentru demonstrarea indeplinirii unor criterii de calificare si selectie.2. Autoritatea contractanta nu impune candidatilor/ofertantilor obligativitatea prezentarii unei certificari specifice, acestia din urma avand dreptul de a prezenta, in scopul demonstrarii indeplinirii cerintelor, orice alte documente echivalente cu o astfel de certificare sau care probeaza, in mod concludent, indeplinirea respectivelor cerinte. Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita, daca se considera necesar, clarificari sau completari ale documentelor prezentate.________Cerinta nr. 3: Indeplinirea conditiilor privind calitatea de participant la proceduraPentru indeplinirea acestei cerinte se va prezenta: ? Formular A.3 ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura, declaratie pe propria raspundere, semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului? formular semnat si stampilat;________Cerinta nr. 4: Participarea la licitatie cu oferta independentaPentru indeplinirea acestei cerinte se va prezenta: ? Formular A.4 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? formular semnat si stampilat;________Cerinta nr. 5: Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006, dovedita de Ofertant, Ofertant asociat, Subcontractant, Tert sustinatorPentru indeplinirea acestei cerinte se va prezenta: ? Formular A.5 ? Declaratie pe proprie raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si nu are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afini pana la gradul al patrulea inclusiv si nu se afla in relatii comerciale cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, conform art. 691 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.NOTA: Persoanele cu functii de decizie din cadrul Primariei Dambovicioara sunt urmatoarele: 1. Secareanu Dumitru ? Primarul comunei Dambovicioara2. Dobrin Ion ? Viceprimarul comunei Dambovicioara3. Avram Marian ? Secretarul comunei DambovicioaraDeclaratia (Formular A.5) se va prezenta de catre subcontractanti si de tertii sustinatori (daca e cazul). Cerinta nr. 1: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte ca obiectul contractului are corespondent in domeniile de activitate (cod CAEN) iar societatea desfasoara activitatea nerestrictionat (nu se afla in situatiile art. 21 lit. e)-g) din Legea 26/1990, nu se afla in proces de fuziune, divizare, dizolvare sau lichidare).Pentru indeplinirea acestei cerinte se va prezenta: ? Certificat constatator emis de ONRC sau document echivalent emis de o autoritate competenta din tara unde este inregistrat operatorul economic, datat cu cel mult 30 de zile calendaristice inainte de ziua deschiderii ofertelor ? original, copie legalizata sau copie certificata de ofertant ?conform cu originalul? cu stampila si semnatura.NOTE: 1. In cazul unei asocieri, se va urmari corespondenta dintre codul CAEN si activitatile din contract care ii vor reveni fiecarui asociat.2. Documentele emise in alte tari vor fi traduse in limba romana de catre un traducator autorizat si legalizate, conform legii romane.3. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, sa prezinte pentru conformitate documentele solicitate in original sau copie legalizata (in cazul in care nu a fost prezentat initial in aceasta forma).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1: Media cifrei de afaceri globale a ofertantului in ultimii 3 ani, pentru care au fost depuse situatiile financiare anuale, sa fie minim 150.000 lei.Media cifrei de afaceri globale se va cumula in cazul asociatilor sau poate fi sustinuta de un tert, in conditiile legii., Cerinta nr. 2: Situatiile financiare din ultimii trei ani inregistrate la organele competente
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare si beneficiari., Cerinta nr. 2: Experienta similara relevanta in domeniu: Ofertantul va prezenta documente privind prestarea in ultimii 3 ani (raportat la data depunerii ofertelor) a unor servicii similare cu cele supuse achizitiei, in valoare de cel putin 76.000 lei, fara TVA, in cadrul unui singur contract., Cerinta nr. 3: Informatii privind subcontractantii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 01.06.2012 17:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer