Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii recoltare - inchiriere utilaje agricole cu operator


Detaliu pentru invitatia numarul 327851
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: PENITENCIARUL CU REGIM SEMIDESCHIS PELENDAVA
Numar invitatie: 327851/25.05.2012
Denumire contract: Servicii recoltare - inchiriere utilaje agricole cu operator
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPENITENCIARUL CU REGIM SEMIDESCHIS PELENDAVACod fiscal: RO11964885, Adresa: STR.CARACAL KM 8, Craiova, Telefon: 0251591002, Fax: 0251524554
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.CARACAL KM 8, Craiova, Romania, cod postal: 1100, telefon: +40 0251533254, fax: +40 0251524554, persoana de contact: BIROU ACHIZITII PENITENCIAR PELENDAVA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Penitenciar Pelendava, Craiova, stradaCaracal km 8
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii recoltare - inchiriere utilaje agricole cu operator
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 6
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii recoltare si transport cereale: grau, orz si ovaz, servicii recoltare si transport plante tehnice: rapita, servicii recoltare si transport porumb boabe
II.1.6) CPV: 77111000-1 - Inchiriere de utilaje agricole cu operator (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 170, 300 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
LOT 1 - 816 lei, LOT 2 - 432 lei, LOT 3 - 455 lei.Perioada de valabilitate: 90 zile de la data limita de depunere a ofertei (cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei).Modalitati de constituire: virament bancar/instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/de asigurari, care se prezinta, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Contul bancar in care seconstituie: RO91TREZ2915005XXX000119- Trezoreria Craiova, Cod fiscal RO11964885In cazul I.M.M.-urilor, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul stabilit. Pentru obtinerea reducerii de 50% din cuantumul garantiei, conform art. 7 dinLegea nr. 346/2004, (modificat prin O.G.R. nr. 27/2006), incadrarea in plafoanele prevazute de lege se stabilesc pe baza unei declaratii pe propria raspundere a reprezentantului legal al ofertantului, conform modelului prevazut in anexele nr. 1 si 2 din O.U.G. nr. 27/2006. Aceste declaratii se anexeaza la dovada garantiei de participare si se depun odata cu oferta.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in una din situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei.Se restituie conform art. 87 si 88 din HG 925/2006, cu modificari ulterioare. In cazul in care contestatorului i se va respinge de CNSC contestatia ca fiind nefondata, acestuia i se va retine o suma calculata conform art. 278 indice 1 din OUG nr. 34/2006.
Garantie de buna executie
5% din valoarea fara TVA a contractului. Se constituie: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/de asigurari/retineri succesive din sume datorate pt facturi partiale. Contractantul: va deschide un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante la unitatea Trezoreriei Statului; va depune suma initiala care nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Autoritatea contractanta: va alimenta contulprin retineri succesive din sume datorate; va instiinta contractantul despre varsamantul efectuat/destinatia lui; va dispune plati catre contractant in situatia prevazuta la art. 91 din HG 925/2006; poate emite pretentii asupra garantiei in limita prejudiciului creat daca contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate notificand pretentia contractantului si obligatiile nerespectate.Se restituie in cel mult 14 zile de la plata facturii finale, daca nu s-au ridicatpretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010) ? formular A2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? formular BConducerea Penitenciarului Pelendava: Director - cms. sef Ion CRAIOVEANU, Director Adjunct Ec. Adm. - cms sef Stela GRIGORUTA, Director Adjunct Tehnic - cms. sef Vancea Stefan, Director Adjunct Siguranta Detinerii si Regim Penitenciar - comisar Balan Nicolae, cms Voinescu Doru sector vegetal, cms sef Stanescu Carmen sef birou achizitii, insp Calafeteanu Mioara ofiter achizitii, agent Mitrache Gabriela contabil sector vegetal3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, si/sau Cazier judiciar /certificat echivalent- formular CNota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? formular DNota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in copie ? conform cu originalul ?si stampilata de reprezentantul legal, valabil (emis cu maxim 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor). Din acest document trebuie sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin documentatie de atribuire.Pentru persoane juridice/fizice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. In cazul in care in care in tara de origine sau in tara in careofertantul este stabilit nu se emit astfel de documente de natura celor prezentate mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006, o declaratie pe proprie raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale cu precizarea cifrei medii de afaceri globale pe ultimii trei ani in lei si in Euro
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: PrincipalelE servicii similare prestate in ultimii trei ani, Informatii privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.06.2012 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.05.2012 12:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer