Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii reincarcari cartuse pentru imprimante


Detaliu pentru invitatia numarul 311209
Autoritate contractanta
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA SF.SPIRIDON IASI
Cod de identificare fiscala: 4701312
Adresa: B-dul Independentei nr.1 Iasi, Iasi
Telefon: 0232267706
Fax: 0232267706
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Servicii reincarcari cartuse pentru imprimante
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 72513000-4 - Servicii de birotica (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Servicii de reincarcari cartuse pentru imprimante
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 24.08.2011 16:58
Data limita de depunere a ofertelor: 07.09.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Sfantul Spiridon Iasi , Bulevardul Independentei, nr. 1, Localitatea: Iasi, Judetul: Iasi
Data si ora deschiderii ofertelor: 07.09.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Sfantul Spiridon Iasi , Bulevardul Independentei, nr. 1, Localitatea: Iasi, Judetul: Iasi
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Sanatate
Valoare estimata: 249, 474.24 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind participarea la procedura de achizitie cu oferta independentaDeclaratie privind neîncadrarea în situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de statCertificat privind plata taxelor si impozitelor localeCertificat constatator eliberat de Oficiul Registrului ComertuluiCertificatul de înregistrarebilantul contabil la 31.12.2010declaratie privind cifra medie de afacerilista a principalelor prestari de servicii similare efectuate în ultimii 3 anicel mult trei recomadarideclaratie pe proprie raspundere referitoare la echipamentele tehnice
accesul la documentatie este gratuit, publicat in SEAP, anexat la prezenta invitatie de participare. Garantia de participare este de 4989.48 lei
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer