Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii reparare si intretinere a instalatiilor aferente imobilelor Spitalului Clinic Coltea


Detaliu pentru invitatia numarul 332446
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL CLINIC COLTEA
Numar invitatie: 332446/26.07.2012
Denumire contract: Servicii reparare si intretinere a instalatiilor aferente imobilelor Spitalului Clinic Coltea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC COLTEACod fiscal: 4192960, Adresa: B-DUL I.C.BRATIANU NR.1;SECTOR 3, Bucuresti, Telefon: 021.314.27.44, Fax: 021.311.01.53
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-DUL I.C.BRATIANU NR.1;SECTOR 3, Bucuresti, Romania, cod postal: 030171, telefon: +40 123874118, fax: +40 123874123, persoana de contact: C.j. Bacalu Tatiana
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-DUL I.C.BRATIANU NR.1;SECTOR 3, Bucuresti, Romania, Sala de Consiliu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii reparare si intretinere a instalatiilor aferente imobilelor Spitalului Clinic Coltea
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 18
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de reparare si intretinere a instalatiilor aferente imobilelor Spitalului Clinic Coltea conform descrierilor din Caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 50700000-2 - Servicii de reparare si de intretinere a instalatiilor de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 540, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In suma6480.00 lei, garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si cu o valabilitate de90 de zilede la data limita stabilita pentru depunereaofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Se va contitui conform Art.86 alin.1-5 din HG 925/2006- printr-un instrument de garantare (formular nr.10) emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari in favoarea aut.contractante care se va prezenta in original la deschiderea ofetelor, prin virament bancar in contul RO36TREZ7035006XXX011114, deschis la Trezoreria sectorului 3, CUI 4192960 sau prin depunere numerar la caseria autoritatii contractante. In cazul in care operatorul economicformuleaza contestatia, iar CNSC Bucuresti respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare o suma potrivit Art.287^1 lit.b)din OUG nr.34/2006 modificata. In cazul in care ofertantul se incadreaza in cat.IMM, astfel cum acestea sunt definite prin Leg.346/2004, beneficiaza de o reducere de 50% conform prevederilorArt.16 alin.2 din leg.mentionata.Ofertantul va completa si atasa la oferta declaratia pe propria raspundere conform Anexei nr.1 la OUG 27/2006 pentru modificareasi completarea legii 346/2004.
Garantie de buna executie
DA 5% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent fara TVA. Este permisa constituirea garantiei de buna executie prin toate modalitatile prevazute de art.90 din HG 925/2006. - Formular nr.10. Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus, cel mai tarziu in termen de 10 zile lucratoare de la data semnarii contractului subsecvent, sub sanctiunea rezilierii acestuia.Eliberarea/restituirea garantiei de buna executie - conform prevederilor art. 92 alin 2) din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1Operatorii ec.vor face dovada ca nu se incadreaza in una din situatiile stipulate la art.180 si 181 din OUG 34/2006Dcumente de confirmare: - Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea- completare si prezentare Formularnr. 1( inclusiv de catre terul / tertii sustinatori, daca este cazul)- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - completare si prezentare Formularnr.2 ( inclusiv de catre terul/tertii sustinatori, daca este cazul)Cerinta nr.2- Declaratie pe propria raspundere prin care va certifica faptul ca participarea la procedura de Cerere oferta s-a facut in concordanta cu regulile de concurenta conform Ordinului presedintelul A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010- completare si prezentare Formular nr.3Cerinta nr.3- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prev.art.69^1 din OUG 34/2006- completare si prezentare Formular nr.4Personalul de conducerecu functii de decizie in ceea ce priveste aceasta procedura: - Director General -Prof.Dr.Anca Roxana Lupu- Director Medical - Dr.Parvulescu Mihaela- Dir.Financiar-Contabil- Ec.Hriscu Elena Daniela- Compartiment Achizitii- Ec.Ilie Marinela- Oficiul Juridic - C.J.IA Bacalu TatianaCerinta nr.4- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor scadente catre bugetul de stat, in luna anterioara celei in care se depun ofertele - (mod de prezentare original/copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul).Cerinta nr.5- Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale (eliberat de primarie), privind obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - (mod de prezentare original/copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul)Nota: a. Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si/sau art. 181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura;b. In Romania, data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare;c. Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente). Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Cerintanr.1- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului - emis cu cel mult30 de zile calendaristice inainte de data limita de deschidere a ofertelor ? (mod de prezentare original/copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul) din care sa rezulte cel putin informatiile legate de reprezentantii legali, obiectul de activitate.Nota: a.Persoanele fizice autorizate vor prezenta Autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract;b.Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.c.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita pentru conformitate ofertantului clasat pe primul loc prezentarea certificatului constatatoar emis de ORC in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale cuprinzand si cifra globala de afaceri pe ultimii 3 ani.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 5 ani in cadrul unuia sau mai multor contracte, operatiuni de intretinere, service si reparatii pentru echipamentele de natura celor prevazute in cadrul caietului de sarcini. Lista privind principalele servicii prestate in ultimii 5 ani.Se va completa si prezenta Formularul nr.6. Confirmarea serviciilor prestate, prin care se face dovada experientei similare se face prin prezentarea contractelor/partile relevante din contractele sau recomandarile datate, semnate si parafate de beneficiar ori a certificatului constatator emis in conformitate cu prevederile art. 97ยน alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, pentru fiecare contract in parte., Cerinta nr.2Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de personal de specialitate necesar indeplinirii contractului, personal cu studii, cursuri de calificare sau perfectiionare absolvite. Completare si prezentare Formular nr.7, insotit de CV-UL aferent fiecarei persoane propuse in cadrul echipei, semnat de catre fiecare titular in parte si documentele suport respectiv diplome absolvire, certificari, declaratie de disponibilitate conform formularului nr.11 sau acord de participare sau contract de munca sau contract de prestari servicii ( dupa caz) din partea specialistului propus, in functie de tipul raporturilor de munca cu operatorul economic, declaratie pe propria raspundere a persoanei propuse in care sa se prezinte detaliat experienta., Cerinta nr.3Autorizatii emise de I.S.C.I.R si A.N.R.E din care sa reiasa ca ofertantul poate efectua operatiunile de intretinere si reparare pentru echipamentele mentionate in Caietul de Sarcini conform prevederilordin urmatoarele acte normative: Pentru I.S.C.I.R = P.T.C 9, P.T.C 11, P.T.C.R 4, Legea 64/2008; - Pentru A.N.R.E = Legea energiei electrice nr.318/2003 in completare cu Regulamentul de conducere si organizare a activitatii de mentenanta cod ANRE 035.1.207.01.06/12.02., Cerinta nr.4Certificate de atestare emise de I.G.S.U din partea ofertantuluipentru verificare, intretinere si reparare a sistemelor in caz de incendiu conform prevederilor Legii 333/2003 in completare cu OMAI NR.87/2010., Informatii privind subcontractantiiLista cu subcontractantii si specializarea acestora ? Formularul NR.8 , semnat si stampilat de catre ofertant si de fiecare subcontractant sau cu metiunea ?Nu este cazul? daca nu este necesara subcontractarea. Prezentarea acordului de subcontractare.Nota: a)In cazul subcontactarii, contractantul va prezenta, la incheierea contractului de achizitie publica contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta, in concordanta cu oferta.b)Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul prealabil, scris al autoritatii contractante si nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale.c)Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens. Cerinta nr.1Ofertantulva face dovada ca are implementat un sistem de management al calitatii conform cu cerintele din standardul seria EN-ISO 9001:2008 SAU ECHIVALENT
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.08.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.07.2012 09:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer