Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii reparare si intretinere pentru Dacia


Detaliu pentru invitatia numarul 340852
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: INSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI ARAD
Numar invitatie: 340852/12.12.2012
Denumire contract: Servicii reparare si intretinere pentru Dacia
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI ARADCod fiscal: 3519836, Adresa: STR. I. CALVIN NR. 17-21, ARAD, JUD. ARAD, Arad, Telefon: 0257.207100, Fax: 0257.207130, 0257.253151
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. Varful Cu dor, NR. 17-21, ARAD, JUD. ARAD, Arad, Romania, cod postal: 310085, telefon: +40 257207100, fax: +40 257207130, persoana de contact: Serviciul Logistic
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. Varful Cu dor, NR. 17-21, ARAD, JUD. ARAD, Arad, Romania, cod postal: 310085, telefon: +40 257207100, fax: +40 257207130, Serviciul Logistic
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii reparare si intretinere pentru Dacia
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 6
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de reparare si intretinere pentru autoturismele Dacia mentionate in caietul de sarcini
II.1.6) CPV: 50112000-3 - Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 97, 960.56 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Garantia de participare se constituie in favoarea autoritatii contractante, trebuie sa fie irevocabila.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) ofertantul si-a retras oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b)oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul a refuzat sa semneze contractul de achizitie publicain perioada de valabilitate a ofertei.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.2. Modul de constituire a garantiei pentru participare: - prin virament bancar (Ordin de plata), in contul RO56TREZ0215005XXX006625 deschis laTrezoreria Municipiului Arad, cod fiscal 3519836- prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societatede asigurari, care se va prezenta in originalde3.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitatea ofertei...4. Garantia de participare trebuie prezentata, in original, cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.5. Garantia de participare va fi retinuta /restituita in conditiile prevazute la art. 87 si 88 dinHG nr. 925/2006. Cuantumul garantiei de participare: 980 lei.
Garantie de buna executie
1 % din pretul, fara T.V.A., al contractului.Modalitatea de constituire : Conform prevederilor art. 90din H.G.R. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Cerinta 1 : Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta : Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordin ANRMAP nr. 314/2010 ? pentru indeplinirea cerintei se va completa Formularul nr. 1 din Sectiunea III?in original.2. Cerinta 2 : Neincadrarea in dispozitiile prevazute la art.691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare : Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? pentru indeplinirea cerintei se va completa Formularul nr. 2 din Sectiunea III?in original.persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: -Cms. Sef Tamas Ioan Marcu--Seful Inspectoratului-Cms. Sef Batrin Nicolae Dorin-Adjunctul Sefului Inspectoratului- Cms sef Manciu Stelian - Adjunctul Sefului Inspectoratului-Cms. Sef Micu Calin- Sef Serviciu Logistic-Cms. Sef Hadjia Ioan- Sef Birou Tehnic-Cms. Sef Danchici Irina-Contabil Sef-Cms. Sef Pascale Valeriu-Consilier Juridic-Ag sef Costea Daniel-Comp.Auto- Ag.pr .Dinis Camelia-Comp.Achizitii3. Cerinta 3 : Neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare : Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? pentru indeplinirea cerintei se va completa Formularul nr. 3 din Sectiunea III?in original4. Cerinta 4 : Neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare : Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare?se va completa Formularul nr. 4 din Sectiunea III?in original.5.Depunerea unui Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, care prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele?in oricare din formele : original/copie legalizata/copie conform cu originalul.6.Depunerea unui Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale, care prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele?in oricare din formele : original/copie legalizata/copie conform cu originalul. 1. Cerinta 1 : Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare : Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar prestarea de servicii de reparare si interetinere automobile
Capacitatea economica si financiara
Descriere: declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Autorizatie tehnica emisa de RAR- clasa I, II si IVpentru autoturismele precizate in caietul de sarcini (Ordinului nr.2131/2005 al Ministerului Transportului si Infrastructuriicu modificarile si completarile ulterioare), Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de ofertant, Dotarea unitatii service sa contina cel putin urmatoarele: a) standuri verificare geometrie auto (inclusiv demonstrarea legalitatii);b) stand verificare noxe (inclusiv demonstrarea legalitatii);c) stand verificare sistem franare (inclusiv demonstrarea legalitatii);d) stand si soft defectoscopie (adaptat lotului pentru care depune oferta);e) stand de echilibrare roti;f) stand pentru efectuarea inspectiilor tehnice periodice; Certificat privind sistemul de management al calitatii conform cerintelor standardului ISO 9001 eliberat de institutii abilitate sau echivalent, in copie certificata
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.12.2012 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.12.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.12.2012 08:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer