Achizitie publica - Servicii reparare si intretinere pentru Dacia
Detaliu pentru invitatia numarul 340852
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 340852/12.12.2012
Denumire contract: Servicii reparare si intretinere pentru Dacia
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI ARADCod fiscal: 3519836, Adresa: STR. I. CALVIN NR. 17-21, ARAD, JUD. ARAD, Arad, Telefon: 0257.207100, Fax: 0257.207130, 0257.253151
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. Varful Cu dor, NR. 17-21, ARAD, JUD. ARAD, Arad, Romania, cod postal: 310085, telefon: +40 257207100, fax: +40 257207130, persoana de contact: Serviciul Logistic
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. Varful Cu dor, NR. 17-21, ARAD, JUD. ARAD, Arad, Romania, cod postal: 310085, telefon: +40 257207100, fax: +40 257207130, Serviciul Logistic
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii reparare si intretinere pentru Dacia
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 6
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de reparare si intretinere pentru autoturismele Dacia mentionate in caietul de sarcini
II.1.6) CPV: 50112000-3 - Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 97, 960.56 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Garantia de participare se constituie in favoarea autoritatii contractante, trebuie sa fie irevocabila.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) ofertantul si-a retras oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b)oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul a refuzat sa semneze contractul de achizitie publicain perioada de valabilitate a ofertei.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.2. Modul de constituire a garantiei pentru participare: - prin virament bancar (Ordin de plata), in contul RO56TREZ0215005XXX006625 deschis laTrezoreria Municipiului Arad, cod fiscal 3519836- prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societatede asigurari, care se va prezenta in originalde3.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitatea ofertei...4. Garantia de participare trebuie prezentata, in original, cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.5. Garantia de participare va fi retinuta /restituita in conditiile prevazute la art. 87 si 88 dinHG nr. 925/2006. Cuantumul garantiei de participare: 980 lei.
Garantie de buna executie
1 % din pretul, fara T.V.A., al contractului.Modalitatea de constituire : Conform prevederilor art. 90din H.G.R. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Autorizatie tehnica emisa de RAR- clasa I, II si IVpentru autoturismele precizate in caietul de sarcini (Ordinului nr.2131/2005 al Ministerului Transportului si Infrastructuriicu modificarile si completarile ulterioare), Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de ofertant, Dotarea unitatii service sa contina cel putin urmatoarele: a) standuri verificare geometrie auto (inclusiv demonstrarea legalitatii);b) stand verificare noxe (inclusiv demonstrarea legalitatii);c) stand verificare sistem franare (inclusiv demonstrarea legalitatii);d) stand si soft defectoscopie (adaptat lotului pentru care depune oferta);e) stand de echilibrare roti;f) stand pentru efectuarea inspectiilor tehnice periodice; Certificat privind sistemul de management al calitatii conform cerintelor standardului ISO 9001 eliberat de institutii abilitate sau echivalent, in copie certificata
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.12.2012 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.12.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.12.2012 08:51