Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - servicii reparare si intretinere periferice informatice


Detaliu pentru invitatia numarul 279753
Autoritate contractanta
CASA JUDETEANA DE PENSII CARAS-SEVERIN
Cod de identificare fiscala: 13590850
Adresa: str. Traian Lalescu , nr. 27 , Resita, Resita
Telefon: 0255/224780
Fax: 0255/217397
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: servicii reparare si intretinere periferice informatice
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 50323000-5 - Servicii de reparare si de intretinere a perifericelor informatice (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: prestarea de servicii reparare si intretinere periferice informatice
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 21.02.2011 13:29
Data limita de depunere a ofertelor: 04.03.2011 11:00
Adresa la care se transmit ofertele: sediul CASEIJUDETENE DE PENSII, localitatea RESITA, strada TRAIAN LALESCU nr. 27, jud. Caras - Severin, secretariat, etajul 1
Data si ora deschiderii ofertelor: 07.03.2011 13:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul CASEIJUDETENE DE PENSII, localitatea RESITA, strada TRAIAN LALESCU nr. 27, jud. Caras - Severin
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 7, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Decl. privind calitatea de participant la procedura Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181/ O.U.G. 34/2006Certificat constatator privind plata inpozitelor si taxelor la bugetul de stat si bugetul local Certificatconstatatorvalabil la data deschiderii ofertei Certificat de Inregistrare la ONRC, copie dupa bilantul firmei pe ultimii 2 ani, Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani; Se solicita completarea formularului C1 (se va prezenta o lista cu minim 6 contracte de prestari servicii de aceeasi natura si nu alte contracte); Se vor prezenta CV din care sa reiasa ca au o experienta de minim 2 ani in domeniu;se va prezenta o lista cu dotarea privind laboratorul de reparatii calculatoare si imprimante Cuantumul garantiei de participare 2% din valoarea estimata a contractului fara TVA in cuantum de :140 LEI
din SEAP
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer