Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii reparatii auto, revizii, vulcanizare si ITP


Detaliu pentru invitatia numarul 346011
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: PENITENCIARUL POARTA ALBA
Numar invitatie: 346011/29.04.2013
Denumire contract: Servicii reparatii auto, revizii, vulcanizare si ITP
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPENITENCIARUL POARTA ALBACod fiscal: 4301251, Adresa: Str. Coloniilor, Poarta Alba, Telefon: +40 241853777, Fax: +40 241853524
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Coloniilor, Poarta Alba, Romania, cod postal: 907245, telefon: +40 241853777, fax: +40 241853524, persoana de contact: LUCIAN ROMAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PENITENCIARUL POARTA ALBAAdresa: Str. Coloniilor, Poarta Alba, ConstantaBiroul Achizitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii reparatii auto, revizii, vulcanizare si ITP
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 16
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie achizitia de servicii de reparatii auto, revizii itp si inlocuit anvelopeprin incheierea de acord cadru cu un singur operator economic pentru fiecare lot in parte.
II.1.6) CPV: 50110000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 380, 110 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Nr LOT Denumire produs Valoare garantie in lei1 Revizii, reparatii auto si vulcanizare 37402 ITP 61- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor;
-Forma de constituire a garantiei departicipare : GARANTIA DE PARTICIPARE SE VA CONSTITUI CONFORM ART. 86 ALINEATUL(1) DIN HG 925/2006 ACTUALIZATA.Trezoreria Constanta RO 66 TREZ2315005XXX015056 CF: 4301251NOTA : Garantia se poate depune si in alta moneda decat lei. In acest caz echivalenta lei/alta valuta se va face la data de 24.04.2013NOTA : documentul care reprezinta garantia de participare se va scana si se va atasa in sistemul electronic (SEAP) . documentul se va depune si in original la sediul autoritatii contractante pana la termenul limita stabilit pentru primirea ofertelorGarantia de participare se va retine in urmatoarele cazuri: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia- oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei-in masura in care CNSC respinge o eventuala contestatie, se va retine contestatorului in conditiile art.278 indice1 litera a) din OUG34-2006 din garantia de participare, 1% din valoarea estimata pentru fiecare lot care depaseste pragul prevazut laart 19 din OUG 34/2006.Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice
Garantie de buna executie
- Cuantumul garantiei de buna executie: 5%din valoarea fara TVA a fiecaruicontract subsecvent (2, 5% in cazul ofertantilor din categoria I.M.M.);
-modul de constituire a garantiei de buna executie: ORICE FORMA ALEASA DE FURNIZOR CONFORM ARTICOLULUI 90 DIN HG 925/2006 MODIFICATA-se solicitanumai operatorului economic care va fi declarat castigator(la semnarea contractului).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioarePersoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: -- DINCA GELU DANUT? APOSTOL CRISTIAN? GURGU EMILIAN-? DOMNISORU LILIANA? ROMAN LUCIAN ?NICOLAE COSMIN- BARBU ANDREI-SAVU STELIAN-PANTURU EUGEN-STANICA PAUL -BULEARCA CARMEN- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, si/sau Cazier judiciar /certificat echivalentNota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareNota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. 1. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, informa?iile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar prestarea serviciilior de intretinere si reparare a tuturor marcilor deautovehicule solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.2. - Autorizatia Tehnica emisa de R.A.R pentru servicii de I.T.P.Autorizatie statieI.T.P3. - Autorizatia Tehnica emisa de R.A.R pentru functionare ? service auto.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: lista principalelor servicii prestate, deoarece trebuie demonstrat faptul ca poate duce la indeplinirecontractul avand experienta similara ? unul din asociati va prezenta documentul. Ofertantul va demonstra experienta similara prin prezentarea de certificate/documente emise de catre beneficiar cu o valoare totala de: 72.000 lei fara TVA-lot 1, 1.400 lei fara TVA-lot 2., Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice decare dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de serviciu din care sa reiasa ca detine cel putin utilajele si echipamentele - Dotarea cu aparate de masura si control de diagnosticare a defectiunilor, cu utilaje, masini unelte, bancuri de proba, rampe de lucru, pentru toate marcile de autovehicule prezentate in tabelul ANEXA 1.- Statie ITP AUTORIZATA saucontract de colaborare, pentru obtinerea inspectiilor tehnice periodice.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P., sediul Penitenciarului Poarta Alba
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.05.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.05.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 13.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.04.2013 11:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer