Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii reparatii salupa "OPAL SAR"


Detaliu pentru invitatia numarul 327929
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: AGENTIA ROMANA DE SALVARE A VIETII OMENESTI PE MARE
Numar invitatie: 327929/25.05.2012
Denumire contract: Servicii reparatii salupa "OPAL SAR"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA ROMANA DE SALVARE A VIETII OMENESTI PE MARECod fiscal: 16330145, Adresa: Incinta port Constanta, dana 78, Constanta, Telefon: 0241616111; 0241488226; 0241488227, Fax: 0241616111; 0241488226; 0241488227
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele se depun in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Cautarea si salvarea vietiiomenesti pe mare, depoluare marina)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii reparatii salupa "OPAL SAR"
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reparatii diverse mecanice si electrice cu andocare, verificare waterjets-uri, lucrari de doc, lucrari diverse in vederea prezentarii salupei "OPAL SAR" la inspectie ANR - ITC.
II.1.6) CPV: 50241100-7 - Servicii de reparare a navelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 161, 290 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoare GP-3.000lei.Perioada de valabilitate-cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Se constituie cf.prev. art.86 din HG 925/2006: Prin OP cu conditia confirmarii de banca pana la data deschiderii ofertelor.Pe OP se ment.procedura pt. care se const.Contul este: RO46TREZ2315005XXX000381, Trezoreria Constanta, CUI 16330145.sau Instrument de garantare emis de o banca sau soc.asig.Se va prezenta in original, suma si per.prev., cf.Formular 5.GP este irevocabila.AC retine GP cf.art.87, alin.1din HG 925/2006. Se vor respecta prev. art.278^1 din OUG 34/2006.GP se returneaza cf. prev. art.88, HG925/2006.In orice situatie, GP trebuie sa fie prezentata cel mai tarziula data si ora stabilita pt.deschiderea ofertelor.
Garantie de buna executie
Valoare GBE 5% din valoarea fara TVA a contractului, cnf. art.89, alin.(2) din HG 925/2006 actualizata;Modalitati const. GBE-cf. art.90, alin 1 sau 3 din HG925/2006 actualizata: Instrument de garantare emis in condintiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale-in acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia aut.contr., cf. prev. HG 1045/2011.AC are obligatia de a restitui GBE cf.art.92, alin.2 din HG925/2006 actualizata.Termenul de constituire a GBE-max 5 zile de la semnarea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006 actualizata (Formular nr.1)In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.2. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006 actualizata (Formular nr.2);In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.3. Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general), din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, cnf.Ordin nr.509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie; se accepta in oricare din formeleoriginal, copie legalizata sau copie conform cu originalul;4. Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale), din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, cnf.Ordin nr.509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie;se accepta in oricare din formele original, copie legalizata sau copie conform cu originalul;Nota: certificatele fiscale se solicita doar pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului.5. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta ? Formular nr.3;6. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1(evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr.34/2006 actualizata (Formular nr.4).Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: Director general Voicu Ion, Director economic Negrici Florentin, Sef birou investitii si achizitii publice Neagu Gabriela, ing. Stanescu Laura, Cons. jur. Costin Crenguta, Cons. jur. Radu Monica, Sef serv. tehnic Dan Emilian, serv. financiar-contab. Sava Geta, Miulescu Florentina. -Certificat constatator emis de O.N.R.C. din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC, cnf. Ordin nr.509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie.Certificatul constatator se accepta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data deschiderii ofertelor (emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor). Inainte de comunicarea rezultatului procedurii, ofertantul aflat pe primul loc are obligatia de a prezenta autoritatii contractante certificatul constatator in original sau copie legalizata pentru verificarea conformitatii cu cel depus in oferta.-Autorizatie reparatii nave emisa de Autoritatea Navala Romana valabila la data deschiderii ofertelor-se va prezenta copie certificata pentru "conformitate cu originalul" - solicitata cf. prevederilor Anexei nr. 1 a OMLPTL nr. 287/2003 privind autorizarea agentilor economici care desfasoara activitati de transport naval - Lista activitatilor de transport naval, precum si a activitatilor conexe si activitatilor auxiliare acestora, care pot fi executate in porturi si pe cai navigabile numai de agenti economici autorizati (pct. c, 2.4 ? reparatii la nave in afara santierelor navale ? Simbol autorizatie RN, simbol din CAEN DM3511.- Pentru persoanele juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident sau are domiciliul (copiile actelor si traducerile autorizate ale acestora in limba romana, sau semnate si stampilate ?conform cu originalul?).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani. Indeplinirea a cel putinunui contract cu o valoare de minim 140.000 lei.Se accepta demonstrarea experientei si prin cumularea a maxim 3 ontracte.Recomandari aferente contractului/contractelor dupa caz., Lista privind subcontractantii (daca e cazul).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 11.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.05.2012 08:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer