Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii reparatii si intretinere echip.-verif. reincarcare mijl. initiale de stingere(stingatoare)


Detaliu pentru invitatia numarul 313161
Autoritate contractanta
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Cod de identificare fiscala: RO 13328043
Adresa: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Bucuresti
Telefon: 021 3035617
Fax: 021 3035670
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Servicii reparatii si intretinere echip.-verif. reincarcare mijl. initiale de stingere(stingatoare)
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 50413200-5 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului de stingere a incendiilor (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Prestare: Servicii de reparare si intretinere a echipamentelor-verificare si reincarcare mijloaceinitiale de stingere(stingatoare), conform Caietului de sarcini;
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 06.09.2011 18:04
Data limita de depunere a ofertelor: 19.09.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: C.N.T.E.E. TRANSELECTRICA S.A. - Sucursala de Transport SibiuB-dul C. Coposu nr. 3, cod postal 550245Sibiu, jud. Sibiu
Data si ora deschiderii ofertelor: 19.09.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul C.N.T.E.E. TRANSELECTRICA S.A. - Sucursala de Transport SibiuB-dul C. Coposu nr. 3, Sibiu, jud. Sibiu, cod postal 550245
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
Tip Autoritate: Sectorial: Da
Tip Activitate: Electricitate
Valoare estimata: 40, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratii privind situatia personala a operatorului economic (neincadrarea in prevederile art. 180, 181 si 69_1 din OG 34/2006);
-Declaratii privind: calitatea de participant la procedura; participarea la procedura in concordanta cu regulile de concurenta; subcontractantii;
-Certif.constatatoare indeplinire obligatii la bugetul gen. consolidat;
-Certif.inregistrare ORC / Certif. constatator ORC;
-Inf.generale, inclusiv cifra de afaceri;
-Oblig.contractuale in desfasurare, daca exista;
-Lista princip.servicii in ultimii 3 ani;
-Inf.personal conducere si personal resp. cu indeplinirea contractului;
-Inf. utilaje, instalatii, echip.tehnice de care dispune op.ec.;
-Certificat de competenta, emis de Insp.Gen.Sit.de Urgenta (Ordin MAI 85/2001);
-Autorizatie ISCIR, cf. PT ISCIR CR 1 2001;
-Certificarea sistemului de management al calitatii: SR EN ISO 9001/2008 (sau echivalent);
-Certificarea sistemului de management de mediu: SR EN ISO 14001/2005 (sau echivalent);
Accesare SEAP;Garantie de participare: 800 lei;Nota justificativa alegere procedura, atasata invitatiei de participare;
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer