Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii retiparire materiale de promovare


Detaliu pentru invitatia numarul 351757
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Judetul Neamt
Numar invitatie: 351757/01.08.2013
Denumire contract: Servicii retiparire materiale de promovare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJudetul NeamtCod fiscal: 2612839, Adresa: Str. Alexandru Cel Bun Nr.27, Piatra-Neamt, Telefon: +40 0233212890, Fax: +40 0233211569
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dulDecebal NR.35, BL I4 PARTER , , PIATRA NEAMT, Romania, cod postal: 610076, telefon: +40 0233232390, fax: +40 0233232390
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bursa Romana de Marfuri Terminal Piatra Neamt, B-dul Decebal NR.35, BL I4 PARTER , PIATRA NEAMT, Romania, cod postal: 610076, telefon: +40 0233232390, fax: +40 0233232390
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii retiparire materiale de promovare
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii retiparire materiale de promovare realizate in cadrul a 5 proiecte de turism, respectiv albume de promovare, harti de promovare, DVD-uri de prezentare, brosura"Legendele Ceahlaului", ghid turistic , conform specificatiilor dincaietul de sarcini
II.1.6) CPV: 79823000-9 - Servicii de tiparire si de livrare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 237, 903 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare la licitatie va fi de 2379lei sau echivalent.Data pt.care se face echiv.leu/alta valuta, este data publicarii invitatiei in SEAP. Perioada de valab. a garantiei de participare: 90 zilecalend.de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia pentru partic. se constituie in cf.cu art.86 alin.1din HG 925/ 2006 astfel: -prin ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor, in contul nr.RO55TREZ4915006XXX000151, deschis la Trez. Municip.Piatra Neamt; prin instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care seprezinta in original, in cuantum si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (90 zile)-(model formular din sectiunea formulare).Daca instrumentul prevede conditii de plata a garantiei, situatiile de retinere (executie) sunt cele de la art.87 din HG nr.925/2006 si cele de la art.278?1 din OUG34/2006 si trebuie mentionate toate, respectiv: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valab. a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 10 zile de la semnarii contractului;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Intrep.mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pt. garantia de participare, in conf.cu art.16 din Lg.346/2004 priv.stimularea infiintarii si dezvoltarea IMM-inacest caz ofertantul va depune declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intrep. mici si mijlocii, cf. modelului de formular din sectiunea "Formulare".In masura in care CNSC respinge contestatia persoanei garantate, autoritatea contractanta va retine contestataruluidin garantie, cf.art. 278^1, lit.b) din OUG 34/2006 suma de 2379 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA.Garantia de buna executie se constituie in conditiile art. 90 din H.G. nr. 925/2006, prin urmatoarele moduri: (i) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari; sau (ii) prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In cazul in care garantia de buna executie se va constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, contractantul va avea obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante la Trezoreria Statului, iar suma initiala depusa de catre contractant in contul astfel deschis va fi de cel putin 0, 5% din pretul contractului.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 10 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91-92 din H.G. nr. 925/2006.Durata de valabilitate a garantiei de buna executie se va stabili la semnarea contractului.NOTA: Conf. art. 16 (2) din Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, ?Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantiapentru participare si de garantia de buna executie, cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii.?
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Se va completa formularul din sectiunea Formulare, Acord de asociere(daca este cazul)-in original sau copie "conform cu originalul", din care sa rezulte cine este liderul asociatiei si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor umane, precum si imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatiei. In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta si traducere autorizata si autentificata in limba romana dupa acesta.In cazul in care oferta este depusa de o asociere declaratia mai sus precizata va fi depusa de fiecare asociat si va fi insotita si de acordul de asociere.Lasemnarea contractului de achizitie, ofertantul castigator va prezenta acordul de asociere legalizat.2.Certificat de participare cu oferta independenta.Se va completa formularul din sectiunea Formulare.3.Prezentarea declaratiei privind neicadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006.Se va completa formularul din sectiunea Formulare.Persoanele ce detin Functii de decizie in cadrul autoritatii contractante (inclusiv in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea acestei proceduri de atribuire) sunt: Culita Tarata ? Presedinte, Dan Manoliu- vicepresedinte , Emilia Arcan ? Vicepresedinte, , Soroceanu Daniela-secretar al judetului, Cristina Mititelu ? Sef serviciu Coordonarea Consiliilor locale, Bogdan Bosovici ? Sef Serviciu juridic Contencios, Relatii publice, Muraru Irina- Consilier juridic, clasa I, grad profesional superior- Serviciul Juridic Contencios, Relatii publice, Asandei Ileana-Sef birou Secretariat si Editarea Monitorului Oficial, Buzenschi Nicoleta-Sef birou Resurse umane , Doru Conache Gavriliu ? Director Executiv Directia Generala de Dezvoltare Judeteana, Daniela Parau ? Sef Serviciu Programe Europene, Popa Mihaela-Sef birou Unitatea de Implementare a Proiectelor, ,Afloarei Anca-Sef Serviciu Turism, Blaga Lidia Marinela-Inspector de specialitate II Serviciul Turism;Dascalu Raluca-Inspector de specialitate IA Serviciul Turism;Simion Maria-Sef serviciu Administrare Drumuri Judetene si Alimentari cu apa, Neculai Cojocariu ? Director Executiv Directia Generala Buget Finante, Bosovici Adriana Elena-Director executiv DGF, Condurache Ionel Sorin-Sef serviciu Patrimoniu, Ana Roxana Niculita ? Sef Serviciu Buget suspendata cu data de21.06.2013, Gartu Mihaela Daniela- SefServiciu Buget ? promovata temporar, Elena Filipescu ? Sef Serviciu Venituri Bugetare, Analiza-Sinteza si Recuperare Creante, Nicolae Aurelia Elena-Arhitect sef, Galban Cornel Viorel -Sef serviciu amenajarea Teritoriului, Urbanism, Autorizari, Mihail Popescu? Sef Birou Achizitii Publice, Luiza Diana Cretu ? Consilier juridic, clasa I, grad profesional superior Birou Achizitii Publice, Diana Irina Iancu- Consilier, clasa I, grad profesional superior Birou Achizitii Publice, Mihaela Cojocaru - Consilier, clasa I, grad profesional superior Birou Achizitii Publice, Cristina Secara ? Inspector de specialitate, studii superioare, grad profesional II Birou Achizitii Publice, Mihail Gavril-sef Serviciu Administrativ, Consilieri judeteni: Neculai Andoni, Adrian Smarandei, Florin Andronache, Adrian Bourceanu, Dan Vasile Constantin, Dionisie Dumitrascu, Alin-Lucian-Emanuel Antochi, Constantin Iacoban, Andrei V. Ignat, Aurelian V. Jora, Mihai Alexandru, Vasile Murariu, , Vasile I. Nica, Bogdan Onu, Gabriel Dan Paval, Mircea Pintilie , Vasile Stefan Ploscaru, Vasile Pruteanu, Neculai Puscasu, Radu Tudorel, Constantin Sandu , Nadina Simion, Ioan Spiridonescu, Constantin Claudiu Stafie, Ciprian Constantin Serban, Iulia Serban, Cristian Constantin Tapalaga, Cristian Tomulet, Daniel Vasiliu Moise, Gheorghe Vasiloiu, VisanGabriel Lucian, Gabriel Cristian Farcas .In cazul modificarilor survenite in aceasta lista, Autoritatea Contractanta va solicitata ofertantilor declaratii noi de neincadrare in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006, cf.modificarilor survenite in lista.(Aceste informatii vor fi furnizate de catre toti cei implicati in oferta).In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta acest formular.Aceasta declaratie va fi depusa si de eventualii subcontractanti.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul, nu exista prevederi legale referitoare la declaratiape propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.4.Prezentarea declaratiei privind eligibilitatea. Se va completa formularul din sectiunea Formulare.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta acest formular.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul, nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.5.Prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006.Se va prezenta formularul din sectiunea Formulare.6.Certificat de atestare fiscala privind taxele si impozitele locale emis de autoritatile locale, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se va prezenta document original/copielegalizata/copie conform cu originalul in cf.cu art 5 ordinul 509/2011 al ANRMAP, pentru punctul/punctele de lucruimplicate in derularea contractului.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a Certificat de atestare fiscala privind taxele si impozitele locale in original/copie legalizata.7.Certificat de atestare fiscala privind obligatiile catre bugetul de stat, emise Directia Generala a Finantelor Publice din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se va prezenta document original/copielegalizata/copie conform cu originalul in cf.cu art 5 ordinul 509/2011 al ANRMAP.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat si bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentelesolicitate.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata aimpozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante, in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele vor fi prezentate original/copielegalizata/copie conform cu originalul in cf.cu art 5 ordinul 509/2011 alANRMAP, la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul, nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autenticadata in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a Certificatului de atestare fiscala privind obligatiile catre bugetul de stat in original/copie legalizata Pentru persoane fizice/juridice romane: sa fie inregistrati si autorizati conform prevederilor legale pentru furnizarile ce fac obiectul contractului-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului , original/copie legalizata/copie conform cu originalul in cf.cu art 5 ordinul 509/2011 al ANRMAP, din care sa reiasa ca are ca obiect de activitate serviciile ce fac obiectul contractului.Informatiile din certificat trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a certificatului constatator eliberat de ORC in original/copie legalizata.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta acest document.Pentru persoane fizice/juridice straine: sa fie inregistrati si autorizati conform prevederilor legale, valabile in tara de origine-Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, valabile in tara de origine, original/copie legalizata/copie conform cu originalul in cf.cu art 5 ordinul 509/2011 al ANRMAP, insotite de traducere legalizata in limba romana.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra de afaceri -Cifra medie de afaceri globala, pe ultimii trei ani, minim acceptata: 400000lei Pentru unitatile economice infiintate in ultimii trei ani se va lua in calcul cifra medie de afaceri incepand cu data infiintarii si pana in prezent. Orice documente contabile aferente activitatii din ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012), conform prevederilor legale. Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul de schimb mediu anual lei/euro comunicat de BNR (www.bnr.ro/Cursul-de-schimb-3544.aspx): pe ultimii 3 ani, Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. Ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art. 180 si art. 181 lit. a), c^1 si d), conform art. 186 alin (2) din OUG nr. 34/2006. Pentru a dovedi ca sustinatorul nu se afla in situatia art.180 din OUG nr.34/2006, ofertantul va prezenta o declaratie a sustinatoruluiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, insotita de certificate/documente din care sa reiasa beneficiarii, valoarea, perioada .Ofertantul trbuie sa demonstreze ca a prestat in ultimii 3 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor), in baza unui contract, servicii similarecu o valoare de minim 200.000 lei., 1.Declaratia privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. 2.Declaratia privind personalulde executie minim necesarin realizarea contractului., Declaratie privind utilajele, mijloacele de transport, instalatiile si echipamentele tehnice necesare operatorului economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, Lista cu subcontractantii, specializarea acestora, acordurile de subcontractare, precum si informatii privind proportia in care contractul de servicii ce face obiectul achizitiei urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti ( daca este cazul )., Informatii privind asociereaMai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul depunerii ofertei comune, fiind obligati sa depuna in acest caz acord de asociere, in care vor fi precizate detaliat sarcinile ce revin fiecarui asociat. Acordul de asociere va fi insotit de o declaratie pe proprie raspundere prin care asociatiise obliga, in cazul in care asocierea va fi declarata castigatoare, sa legalizeze acordul dupa semnarea contractului. Cand un grup de operatori depun oferta comuna , cerintele privind situatia personala trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat, iar cerintele privind situatia economica si financiara, precum si capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentruindeplinirea acestui contract si de o alta persoana, indiferent de naturarelatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. Acesta areobligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unuiangajament ferm al persoanei respective , prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resurseletehnice si profesionale invocate.Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatiacare determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilorart.180, art. 181 lit. a), c1) si d), conform art. 190 alin. (2) din OUG, 69>1nr.34/2006. Pentru a dovedi ca sustinatorul nu se afla in situatia art.180 dinOUG nr.34/2006, ofertantul va prezenta o declaratie a sustinatoruluiSustinerea capacitatii tehnice si profesionale se va referi doar la experientasimilara, nu si la avize de functionare, certificari, atestate.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.08.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.08.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 11.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.08.2013 08:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer