Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII SALUBRITATE


Detaliu pentru invitatia numarul 340662
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: PENITENCIARUL GALATI
Numar invitatie: 340662/07.12.2012
Denumire contract: SERVICII SALUBRITATE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPENITENCIARUL GALATICod fiscal: RO 3127263, Adresa: Str.Traian nr.252, Galati, Telefon: +40 0236479407, Fax: +40 0236476336
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII SALUBRITATE
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Lot 1 - Prestare servicii privind colectarea, transportul si depozitarea deseurilor de tip menajer.Cantitate si valoare minima estimata / contract subsecvent = 140 mc = 6860 leiCantitate si valoare maxima estimata / contract subsecvent = 1760 mc = 86240 leiLot 2 - Inchiriere containere destinate colectarii deseurilor.Valoare minima / contract subsecvent = 244 leiValoare maxima / contract subsecvent = 2684 lei
II.1.6) CPV: 90500000-2 - Servicii privind deseurile menajere si deseurile (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 194, 016 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 3000 lei (2900 lei pt. lot 1 si 100 lei pt. lot 2). Perioada de valabilitate: 60 zile de la data limita de depunere a ofertei. Garantia de participare se poate constitui prin unul din urmatoarele moduri: - prin virament bancar - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari - original; Numarul de cont in care se poate vira garantia este : RO18TREZ3065005XXX000212 deschis la Trezoreria mun. Galati. CUI ? RO 3127263 I.M.M.?urile pot beneficia de reducerea de 50% din cuantumul garantiei de participare, conform prevederilor Legii nr. 346/2004. Incadrarea in plafoanele referitoare la numarul mediu anual de salariati, cifra de afaceri anuala neta si activele totale se stabilesc pe baza unei declaratii pe propria raspundere a reprezentantului legal al operatorului economic, conform modelului prevazut in anexele nr. 1 si 2 din O.G. nr. 27/2006, se anexeaza la dovada garantiei de participare. In situatia in care garantia de participare este constituita printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau o societate de asigurari, este necesara prezentarea documentului in ORIGINAL. Contestatorului caruia i s-a respins contestatia ca nefondata de catre CNSC, i se va retine garantia de participare in cuantumul prevazut la art. 278^1 din OUG nr. 34 / 2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea, semnata de reprezentantul legal al ofertantului. 2. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181, semnata de reprezentantul legal al ofertantului. 3. Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat al statului, eliberat de organul de administrare fiscala in raza caruia isi are sediul social ofertantul, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. 4. Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul local, eliberat de unitatea administrativ - teritoriala in raza caruia isi are sediul social ofertantul, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. 5. Certificat de participare le licitatii cu oferta independenta, semnata de reprezentantul legal al ofertantului. 6. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34 / 2006 (conflictul de interese), semnata de reprezentantul legal al ofertantului. Persoanele cu functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire a acordului cadru de la nivelul autoritatii contractante sunt: Alexandru CRISTIAN - Director, Lucia DURAC - director adjunct econ. administrativ; Adrian POPA - contabil sef, Florin SEVERIN - sef serviciu logistica, Daniela MARIN - ofiter achizitii, Camelia TUDOR - ofiter marketing, Sorin ANDREI - agent achizitii, Petronela SAVA - viza CFPP. Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulta obiectul de activitate al ofertantului (obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator). Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, prezentarea documentului in original sau copie legalizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Existenta unui sistem de management al mediului certificat - ISO 14001:2004
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: prin accesarea directa si neconditionata a documentatiei atasate invitatiei
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.12.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.02.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.12.2012 07:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer