Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - servicii service auto


Detaliu pentru invitatia numarul 345557
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: PARCHETUL DE PE LANGA INALTA CURTE DE CASATIE SI JUSTITIE
Numar invitatie: 345557/19.04.2013
Denumire contract: servicii service auto
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPARCHETUL DE PE LANGA INALTA CURTE DE CASATIE SI JUSTITIECod fiscal: 4364748, Adresa: Bucuresti, B-dul Libertatii nr. 14, sector 5, Bucuresti, Telefon: +40 213193885, Fax: +40 213193885
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: servicii service auto
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de service auto pentru autoturismele din parcul auto al PICCJ, in conformitate cu prevederile caietului de sarcini, in anul 2013.Valoarea estimata a contractului pentru perioada 01.05.2013-31.12.2013, este de 80.640, 00 lei, fara TVA, reprezentand valoarea estimata a prezentei proceduri (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele). Contractul poate fi prelungit cu maxim 4 luni (01.01.2014 - 30.04.2014) in functie de alocatiile bugetare pe anul 2014, pana la valoarea maxim de 120.960, 00 lei, fara TVA, reprezentand valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari.Optiuni: in conformitate cuprevederile art.6 alin.(3) din HG925/2006
II.1.6) CPV: 50110000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 80, 640 - 120, 960 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare, in cuantum de 1% din valoarea estimata a contractului, respectiv 806, 40 lei, (calculata in conformitate cu prevederile art. 43 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006), se va constitui prin virament bancar in contul autoritatii contractante RO51 TREZ 7005 005X XX00 0216 deschis la A.T.C.P.M.B., cod fiscal 4364748, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o sociatete bancara ori de o societate de asigurari.In cazul prezentarii garantiei de participare sub forma de instrument de garantare emis de o sociatate bancara sau de o sociatate de asigurari se va prezenta in original Formularul 11 completat.In cazul ofertantilor din categoria IMM-urilor conform Legii nr.346/2004 cu modificarile ulterioare, garantia de participare se poate constitui 50% din cuantumul precizat, respectiv 403.20 lei. Ofertantul trebuie sa depuna dovada incadrarii in aceasta categorie. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertelor, respectiv 30 de zile. In cazul contestatiilor declarate ca nefondate de catre CNSC, garantia de participare se va retine contestatarului careia i-a fost respinsa contestatia in conformitate cu prevederilor art.278^1 din OUG nr.34/2006. Dovada constituirii garantiei de participare (o copie scanata a documentului) se va depune in SEAP odata cu celelalte documente de calificare, iar originalul se va prezenta la sediul autoritatii contractante pana la data limita de depunere a ofertelor. Nerespectarea obligatiei de a prezenta garantia de participare in forma solicitata atrage respingerea ofertei conform prevederilor HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Se va constitui garantie de buna executie in cuantum de 5% exprimata in lei, din valoarea contractului, fara TVA valabila pe toata perioada de valabilitate a contractului, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o sociatete bancara ori de o societate de asigurari care devine anexa la contract.Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie a contractului este egala cu durata contractului. Nu se accepta modalitatea de constituire a garantiei de buna executie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1. Cerinta obligatorie: -Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificarile si completarile prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-formular 12AOfertantul va completa si prezenta (scanat) in SEAP formularul 12A, si/sau prezentarea cazierului judiciar sau a certificatelor echivalente emise de autoritatile judecatoresti din tara din care provine ofertantul, pentru administratorul/administratorii legali ai firmei ofertante. Vor completa formularul 12A eventualii asociati sau tertul sustinator pentru situatia economico-financiara sau capacitatea tehnica si/sau profesionala in conformitate cu prevederile art.19 si 20 din Legea 279/2011Cerinta nr.2. Cerinta obligatorie: - Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificarile si completarile prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - formular 12 B.Ofertantul va completa si prezenta (scanat) in SEAP formularul 12B, declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181;Poate fi exclus dintr-o procedura prin atribuirea contractului de achizitie publica, respectiv nu este eligibil, orice ofertant care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;b) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;c? 1)in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabileofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d)a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) prezinta informatii false dau nu prezinta informatii solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Vor completa formularul 12B eventualii asociati sau tertul sustinator pentru situatia economico-financiara sau capacitatea tehnica si/sau profesionala in conformitate cu prevederile art.19 si 20 din Legea 279/2011Cerinta nr.3 .Cerinta obligatorie. Prezentarea certificatului de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidate general din care sa reiasa obligatiile exigibile;Ofertantul persoana juridica romana trebuie sa prezinte (scanat) in SEAP certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul de stat general consolidat, ? prezentarea formularelor tip emise de organele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.Certificatul trebuie sa ateste ca firma ofertanta nu se inregistreaza cu datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, cu respectarea art.9 alin.1 dinOrdinul ANRMAP 509/2011.Cerinta nr.4. Cerinta obligatorie. Prezentarea certificatului de atestare fiscala(datorii la bugetul local) din care din care sa reiasa obligatiile exigibile, ;Ofertantul persoana juridica romana trebuie sa prezinte (scanat) in SEAP certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor locale, ? prezentarea formularelor tip emise de organele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.Certificatul trebuie sa ateste ca firma ofertanta nu se inregistreaza cu datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, cu respectarea art.9 alin.1 dinOrdinul ANRMAP 509/2011.Ofertantii pot ridica certificatele si pot obtine informatii cu privire la impozite si taxe locale de la Primariile si Administratiile Financiare de care tin sau eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident;Cerinta nr.5.Cerinta obligatorie. Certificat de participare cu oferta independenta.Ofertentul va completa si prezenta (scanat) in SEAP formularul 32: certificat de participate cu oferta independenta in conformitate cu Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Cerinta nr. 6. Cerinta obligatorie. Prezentarea declaratiei privind calitatea de participant la procedura.Ofertantii au obligatia de a completa si prezenta (scanat) in SEAP formularul 12 C, privind calitatea de participant la procedura.Cerinta nr.7.Cerinta obligatorie. Prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art.69?1(evitarea conflictului de interese) din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-formularul 12D;Ofertantul va completa si prezenta (scanat) in SEAP formularul 12D: declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69?1 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si competarile ulterioare;Se va completa si prezenta formularul 12D de catre ofertantii asociati, subcontractori sau tert sustinator pentru situatia economico-financiara sau capacitatea tehnica si/sau profesionala in conformitate cu prev.art.13 din Legea 279/2011.Lista cu persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: 1 Scutea Gabriela2 Tarniceru Iulian3 Hritcu Constantin4 Cretu Adelina Mihaela5 Neagu Catalin6 Dumitru Adina7 Buta Mihai8 Dofin Roxana9 Moga Elena10 Apetrei Madalina11 Vranceanu Cristina Cerinta nr. 1.Cerinta obligatorie. Prezentarea certificatului constatator.Ofertantul va prezenta (scanat) in SEAP certificatul constatator (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) emis de Oficiul Registrului Comertului de pe lunga Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic si certificatul constatator in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentul cerut pentru partea de contract pe care o realizeaza.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certificatului constatator in original/copie legalizata (in cazul in care acesta a prezentat doar copie conform cu originalul in documentele de calificare), pentru verificarea conformitatii cu documentul depus la oferta.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1.Cerinta minima de calificare. Fisa de informatii generale, formularul 20, din care sa reiasa cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului in ultimii trei ani, care sa fie de cel putin160.000 lei.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate si legalizate ale documentelor solicitate mai sus.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1. Cerinta minima de calificare: formular 12E -declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Cerinta nr. 2. Cerinta minima de calificare: autorizatie tehnica emisa de RAR, - RNTR 9, clasa I, clasa a II a si clasa a IV a de autorizare, pentru autoturismele prevazute in Caietul de sarcini, valabila la data limita de depunere a ofertelor. ( Ordinului nr.2131/2005 al Ministerului Transportului si Infrastructurii, cu modificarile si completarile ulterioare), Cerinta nr. 3. Cerinta minima de calificare: autorizatie emisa de RAR pentru efectuarea inspectiilor tehnice (ITP)a autoturismelor precizate in Caietul de sarcini, valabila la data limita de depunere a ofertelor.ITP- urile se efectueaza de catre inspectori instruiti si atestati de catre RAR. In acest sens, se vor depune in oferta copii ale certificatelor de atestare ale inspectorilor tehnici., Cerinta nr. 4. Cerinta minima de calificare: declaratia pe propria raspundere ca dispune de dotarile specifice, utilaje, echipament tehnic, mijloace de transport, laboratoare si mijloace fixe pentru care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului, precum si documentele care sa ateste autorizarea de functionare a unitatii de service auto.-formularul 12H. Cerinta nr. 1 Cerinta minima de calificare: certificate emise de organele autorizate care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalentePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Valoarea ofertei financiare =Tmnr xTmnt.
Componenta tehnica
30
Descriere: Punctaj tehnic= Gl + Talocat
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.05.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 07.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.04.2013 11:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer