Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII SI LUCRARI DE INTRETINERE SI IMBUNATATIRE A PAJISTILOR COMUNALE DIN FONDURILE APIA PE TERITORIUL


Detaliu pentru invitatia numarul 338931
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Carasova (Primaria)
Numar invitatie: 338931/07.11.2012
Denumire contract: SERVICII SI LUCRARI DE INTRETINERE SI IMBUNATATIRE A PAJISTILOR COMUNALE DIN FONDURILE APIA PE TERITORIUL
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Carasova (Primaria)Cod fiscal: 3227661, Adresa: Strada Principala nr. 274, Carasova, Telefon: +40 0255232000, Fax: +40 0255232406
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Principala nr. 274, Carasova, Romania, cod postal: 327065, telefon: +40 0255232000, fax: +40 0255232406, persoana de contact: Radan Mihai
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Judetul Caras-Severin, Comuna Carasova, Strada Principala nr. 274, cod postal: 327065, , sediul Primariei Carasova sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII SI LUCRARI DE INTRETINERE SI IMBUNATATIRE A PAJISTILOR COMUNALE DIN FONDURILE APIA PE TERITORIUL
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: SERVICII SI LUCRARI DE INTRETINERE SI IMBUNATATIRE A PAJISTILOR COMUNALE DIN FONDURILE APIA PE TERITORIULCOMUNEI CARASOVA
II.1.6) CPV: 77314000-4 - Servicii de intretinere a terenurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 412, 711 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: 8.000 lei;
-IMM 50%(completare si prezentare Formular);
- valabilitate 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor-mentionata in invitatia de participare;
- se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis de o banca sau o societate de asigurari si este irevocabila. .Scrisoare de garantie bancara model in Sectiunea Formulare. Scrisorile de garantie bancara emise de o banca din strainatate, vor fi prezentate traduse si legalizate. Cuantumul garantiei este de 8.000 lei.Ofertantii au OBLIGATIA de a depune in original dovada constituirii garantiei de participare la sediul autoritatii contractante pana la termenul de depunere a ofertelor-mentionat in invitatia de participare; oferta pe SEAP va avea o copie scanata a garantiei. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA;
-modul de constituire al garantiei de buna executie va fi specificat de catre ofertant in oferta sa, alegandu-se din urmatoarele modalitati: a)instrument de garantare emis de de catre o societate bancara sau de catre o societate de asigurari sau b)retineri succesive si proportionale din facturile ce se vor deconta.In acest caz(b) contractantul are obligatia sa deschida la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Ofertantul castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie la data incheierii contractului de servicii si lucrari, iar daca opteaza pentru constituirea garantiei de buna executie prin Scrisoare de garantie bancara, aceasta trebuie depusa la contract, in original, si constituie anexa la contract
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; Documentul mentionat va fi prezentat de catre tertul sustinator (daca este cazul), si de catre fiecare asociat in cazul in care oferta estedepusa de o asociere.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Documentul mentionat va fi prezentat de catre tertul sustinator (daca este cazul), si de catre fiecare asociat in cazul in care oferta este depusa de o asociere.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Documentul mentionat va fi prezentat de catre tertul sustinator (daca este cazul), si de catre fiecare asociat in cazul in care oferta estedepusa de o asociere.Declaratie privind calitatea de participant la procedura, In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local- In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.Certificatele fiscale trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea derularea si finalizarea procedurii: Primar Mihai Radan, Viceprimar- Petru Neagu, Contabil - Mihaila Maria, Secretar Primarie - Maria Vernica, Bobar Adrian membru comisie de evaluare. Certificatul constatator eliberat de ORC care atesta faptul ca, acesta nu este in stare de faliment ori lichidare si ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
- In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.Autoritatea Contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Se solicita declaratie pe propria raspundere din partea operatorului economic/subcontractantului/tertului sustinator din care sa rezulte ca nu are drept membri in cadrulconsiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si nu are actionari oriasociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afini pana la gradul al patrulea inclusiv si nuse afla in relatii comerciale cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatiicontractante, conform art. 69ยน din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) sa fie de minim 800.000 lei Informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind capacitatea tehnica.Ofertantultrebuie sa faca dovadaexecutarii unei lucrari similare, executate si duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani, de la data depuneri ofertei , cu o valoare de minim 410.000 lei fara TVA, una sau mai multe lucrari similare executate in domeniul curatarii pasunilor cerinta minima obigatorie. se vor prezenta: P.V. de receptie la terminarea. Lucrarilor . (in copie inclusiv . anexele la P.V c)Declaratieprivind lista principalelor lucrari.executatein ultimii 3 ani, UTILAJE: ?Declaratie privind utilajele, instalatiile, mijloacele detransport, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economicpentruindeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari?. Ofertantul trebuie sadispuna de: -sapoi, topor, furca pentru fiecare angajat-mijloc transport pentru forta de munca-mijloc transport pentru deseuri rezultate, Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si alcadrelor de conducere?. Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca are angajat minim 1 inginer agronom
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro, atasata invitatiei de participare in sectiunea documentatie si clarificari
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.11.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 06.11.2012 08:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer