Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii silvice ( lucrari silvice )in fondul forestier administrat de catre R.P.L. Ocolul Silvic Dealul Sibiului R.A.


Detaliu pentru invitatia numarul 342594
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: REGIA PUBLICA LOCALAOCOLUL SILVIC DEALULSIBIULUI R.A.
Numar invitatie: 342594/12.02.2013
Denumire contract: Servicii silvice ( lucrari silvice )in fondul forestier administrat de catre R.P.L. Ocolul Silvic Dealul Sibiului R.A.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA PUBLICA LOCALAOCOLUL SILVIC DEALULSIBIULUI R.A.Cod fiscal: RO 17454834, Adresa: Mohu nr. 38 jud Sibiu, Mohu, Telefon: 0724957859, 0269543060, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sura Mare, str. Vaii, Nr. 158 jud Sibiu, Sura Mare, Romania, cod postal: 557265, telefon: +40 0269543060, fax: +40 0269543060, persoana de contact: Sura Mare, Str. Vaii, nr. 158, Jud. Sibiu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sura Mare, Str. Vaii, Nr. 158, Jud. Sibiu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Silvicultura)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii silvice ( lucrari silvice )in fondul forestier administrat de catre R.P.L. Ocolul Silvic Dealul Sibiului R.A.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: cuprinde serviciile silvice ce urmeaza sa se execute in fondul forestier administrat de r.p.l. ocolul silvic dealul sibiului r.a.
II.1.6) CPV: 77200000-2 - Servicii pentru silvicultura (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 9, 539.96 - 280, 802.61 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In cuantum de 5616.05 lei, valabila 60 de zile de la data limita de depunere a ofertei.Garantia de participare se constituie in conf.cu prev. art 86 din HG 925 astfel: -prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.-garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a)a unui ordin de plata sau fila cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor; b)a sumei in numerar.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conf.cu prev. art.16alin.(2) din L346/2004 au obligatia de a face dovada ca reprezinta o intreprindere mica sau mijlocie, prin atasarea Formularului nr.7 completat.Restituirea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile art. 88 al HGRnr.925/2006.Ofertele depuse fara constituirea garantiei de participare, sau neinsotite de dovada, in original, a constituirii garantiei de participare in modul solicitat prin prezenta documentatie de atribuire, vor fi respinse(conform prevederilor art.33alin(3)litb) din HGRnr.925/2006, cu modif. si compl. ulterioare si returnate nedeschise ofertantului daca este prezent la sedinta de deschidere, sau prin posta cu propunerea financiara nedeschisa daca ofertantul nu este prezent. Retinerea garantiei de participare: in conditiile prevazute de art. 87alin.1 din HGRnr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si HG76/2010.Conform art. 278^1 din OUG 34/2006 in cazul ipotetic in care CNSC respinge o contestatie formulata de ofertant, autoritatea contractanta va retine contestatarului suma de 2808.02 lei reprezentand 1%din valoarea conractului.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie: 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent.Se constituie prin scrisoare de garantie bancara/firma asigurari(formular nr.9), care devine anexa la contract;sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale in proportie de 5% din valoarea facturii.In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica decat garantia de participare si se va constitui in termen de 14 zile de la semnarea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Prezentarea declaratiei de eligibilitate conform formularului nr.1 din sectiunea formulare.Completarea formularului nr. 2 din sectiunea formulare; pentru sustinerea declaratiei ofertantii vor prezenta: -Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente valabile la data deschiderii ofertelor, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit.Documentele se vor atasa in original sau copie legalizata.- Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente valabile la data deschiderii ofertelor, eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.- Documentele se vor atasa in original si traducere legalizata in limba romana. Prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?(formular 12).Prezentarea Certificatului de participare la procedura de achizitie cu oferta independenta(formular 13) Certificat constatator, in original sau copie legalizata, emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data deschiderii ofertelor (emis cu cel mult 30 de zile inainte de deschiderea ofertelor);
- documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare /atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (traducere legalizata).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiaraPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind capacitatea tehnica informatii privind respectarea normelor de protectie a muncii si mediuluiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.02.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.03.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 01.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 11.02.2013 08:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer