Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii silvice


Detaliu pentru invitatia numarul 343956
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Apold
Numar invitatie: 343956/15.03.2013
Denumire contract: Servicii silvice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna ApoldCod fiscal: 5961779, Adresa: Str. Mitropolitul Andrei Saguna Nr.23 Bl.Z5 Ap.13, Sighisoara, Telefon: 0265774594, Fax: 0265713104
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Principala, Nr 134, , Apold, Romania, cod postal: 547040, telefon: +40 265713152, fax: +40 265713152, persoana de contact: Ocolul Silvic Izvorul Florii RA Punct de Lucru Apold
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.Principala, Nr 134, , Apold, Romania, cod postal: 547040, telefon: +40 265713152, fax: +40 265713152, Ocolul Silvic Izvorul Florii RA Punct de Lucru Apold
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Silvicultura si exploatari forestiere)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii silvice
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Serivicii pentru silvicultura conexe
II.1.6) CPV: 77230000-1 - Servicii pentru silvicultura conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 405, 544 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In cuantum de 2000 lei , valabila 30 de zile de la data limitade depunere a ofertei. Garantia de participare se constituie conf. art. 86 din HG 925/2006 precum si prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unui ordin de plata sau fila cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta, pana la deschiderii ofertelor; b) a sumei in numerar.
Garantie de buna executie
In cuantum de 5 % din valoarea contractului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea completata conform cu formularul C2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 conform formular D3. Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor la bugetul general consolidat precum si la bugetul local, valavil la data deschiderii ofertelor Persoane juridice/fizice romane: - certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (emis cu cel mult 30 de zile inainte de deschiderea ofertelor)- certificat de inregistrare fiscala- certificat/atestat profesional pentru domeniile de stricta specialitatePersoane juridice/fizice straine- documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (traducere legalizata in limba romana)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se vor preciza informatii cu privire la situatia economico financiaraPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se vor preciza informatii cu privire la capacitatea tehnica Se vor preciza informatii cu privire la protectia muncii si a mediuluiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
45
Descriere: Componenta financiara
. Nr. ani de prestari servicii pentru silvicultura
20
Descriere:
. Termen de plata acceptat
5
Descriere:
Tractor + remorca + plug scos puieti + sape
3
Descriere:
Capacitati cazare
3
Descriere:
Motounelte si ferastraie mecanice
4
Descriere:
. Certificare sistem management al calitatii
5
Descriere:
. Atestat lucrari silvice
5
Descriere:
Atestat exploatare
5
Descriere:
. Personal de specialitate cf. OM 718/2010
5
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.si Ocolul Silvic Izvorul Florii RA punct de lucru Apold
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.03.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.03.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.04.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 15.03.2013 13:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer