Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII SPALATORIE RUFE


Detaliu pentru invitatia numarul 335462
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL CLINIC DE PSIHIATRIE SOCOLA
Numar invitatie: 335462/17.09.2012
Denumire contract: SERVICII SPALATORIE RUFE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC DE PSIHIATRIE SOCOLACod fiscal: 4541165, Adresa: Str.Bucium, Nr.36, oras Iasi, Jud.Iasi, Iasi, Telefon: 430920, Fax: 0232-230990
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Spitalul Clinic de Psihiatrie Socola Iasi, soseaua Bucium nr.36, registratura spitalului
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Clinic de Psihiatrie Socola Iasi, soseaua Bucium nr.36
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII SPALATORIE RUFE
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 16
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: SERVICII DE SPALATORIE RUFE .
II.1.6) CPV: 98310000-9 - Servicii de spalatorie si de curatatorie uscata (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 285, 600 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Solicit 5712 RON sau 2856 RON (cu declaratie IMM).Garantie de participare se constituie astfel Instrument bancar emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari conf art. 86 din HG 925/2006 modificata cu HG 834/2009 sau prin virament bancar in contul RO42TREZ4065005XXX013174 deschis la Terezoreria Operativa a Municipiului Iasi. Garantie de participare ? Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia de paticipare se constituie in cuantum de 50% din valoarea afisata pentru IMM-uri Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie: - sa fie prezentat in original cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru primirea ofertelor; - sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit; - sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta; - sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita, care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa mai sus; - sa prevada modul de executare a platii garantiei, respectiv, neconditionat; - sa contina parafa lizibila a institutiei emitente si/sau semnatura autorizata. Ofertele pentru care nu s-a constituit garantia pentru participare in original, in cuantumul, si pentru perioada prevazuta vor fi respinse ca inacceptabile. In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, publicata in Monitorul Oficial nr. 681/29 iulie 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM precum si tabelele anexa la aceasta (Formular 11 )
Garantie de buna executie
cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent si se constituie conform art 90 din HG 925/2006 prin virament bancar in contul Spiatalului Clinic de Psihiatrie Socola Iasi CUi 4541165 Cont RO42TREZ4065005XXX013174 trezoreria Iasi sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, care se prezinta in original. Garantia de buna executie se poate constitui si prin numerar la casieria spitalului. In cazul in care ofertantii se gasesc in categoria IMM conform legii 346/2004(facand dovada in acest sens )garantia de buna executie se constituie in procenta de 50% din cuantumul precizat .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a)DECLARATIE PRVIND ELIGIBILITATEA: Cerinta obligatorie: prezentarea Formularului nr.1 - din Sectiunea Formulare Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.b)DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART.181Cerinte obligatorii: completarea Formularului nr.2 - din Sectiunea Formulare .Incadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.c)DECLARATIE PRIVINA NEINCADRAREA IN SITUATIILE PREVAZUTE LA ART 69Cerinta obligatorie: prezentarea Formularului nr.4 - din Sectiunea Formulare.Incadrarea in situatia prevazuta la art.691 din OUG nr.34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Persoanele cu functie de decizie, in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt : Manager Dr.Ast Marioara, Director Fin. Cont. Ec.Daniela Radulescu, CFP Ec Luminita Ticau, Jurist Gina Grecianu, Sef Birou achizitii Ec Raileanu Elena, Comisia de evaluare As Obada Gabriel-presedinte , Dr Fochi Mihaela?membru, Ec Iacob Dan-membru, ref Deaconita Alina-membru, as Dima Maria-membru, As Grigoras Laura-membru, Ec Raileanu Elena secretar.CERTIFICAT DE PARTICIPARE LA LICITATII CU OFERTA INDEPENDENTACerinta obligatorie: prezentarea Formularului nr.3si 5- din Sectiunea Formulare .Se solicita conform ordin nr. 314/20.10.2010 ANRMAP.Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale conform articolului 181din OU 34/2006eliberat de compartimentul Impozite si taxe locale , care sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care a depus oferta.(Se accepta formular original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?? cu semnatura si stampila)Certificat fiscal privind plata obligatiilor fiscale catre bugetul de stat conformarticolului 181din OU 34/2006eliberat de organuladministratiei fiscale al unitatii administrativ teritoriale pe raza caruia societatea are sediul social , care sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care a depus oferta.(Se accepta formular original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?? cu semnatura si stampila) PENTRU PERSOANELE JURIDICE ROMANE .Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului se va prezenta in original sau copie legalizata sau copie conform cu originalul, semnata si stampilata de catre persoana autorizata.Cerinta obligatorie: a) prezentarea Certificatului constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, din care sa rezulte: - adresa actuala si obiectul de activitate al operatorului economic, respectiv codurile CAEN corespunzatoare producerii sau comercializarii produselor de tipul celor ce constituie obiectul achizitiei publice si asociatii societatii.PENTRU PERSOANELE JURIDICE STRAINE. Cerinta obligatorie: Pentru demonstrarea faptului ca ofertantul/candidatul nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art 180 si 181 din OUG nr.34/2006 se va prezenta orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritatiile competente din tara respectiva.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale despre candidat.Documentele vor fi emise pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri/consortiu, daca este cazul.Cerinta obligatorie
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 2) autorizatie sanitara de functionare eliberata de Autoritatea de Sanatate Publica si nodificare de la aceeasi institutie privind certificarea conformitatii cu normele de igiena si sanatate publicapentru serviciul prestat., cerinta 3)masinile care efectueaza transportul rufelor vor fi autorizate sanitar, Declaratie privind lista a principalelor prestari de servicii similareefectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Se vor prezenta copie dupa doua contracte a caror valoare cumulata sa fie egala cu valoarea acordulu cadru. Cerinta 1)certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurarea calitatii ISO 9001/2001 sau alte standarde echivalente
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuit din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.09.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.09.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 14.09.2012 07:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer