Achizitie publica - Servicii specifice de intretinere software si asistenta tehnica la aplicatia -calcul salarii personal.
Detaliu pentru invitatia numarul 323173
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 323173/02.04.2012
Denumire contract: Servicii specifice de intretinere software si asistenta tehnica la aplicatia -calcul salarii personal.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSNTFC "CFR CALATORI" S.A.Cod fiscal: RO 11054545, Adresa: B-DUL DINICU GOLESCU NR.38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021/319.24.28, Fax: 021/3.19.24.28
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STFC Timisoara, str. Garii, nr. 2 a, Timisoara, Romania, cod postal: RO-010867, telefon: +40 731990445, fax: +40 256/295020, persoana de contact: Serv.Financiar
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STFC Timisoara , str.Garii , nr. 2a , Timisoara , cam. 12 . tel. 0256/ 200476.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii specifice de intretinere software si asistenta tehnica la aplicatia -calcul salarii personal.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii specifice de intretinere software si asistenta tehnica la aplicatia -calcul salarii personal - serv. financiar STFC Timisoara.
II.1.6) CPV: 72200000-7 - Servicii de programare si de consultanta software (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 19, 200 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul trebuie sa constituie garantia de participare in cuantum de 192.00 lei , valabila pe perioada de valabilitate a ofertei
Garantie de buna executie
a) Cuantumul garantiei de buna executie a contractelor subsecvente de achizitie publica: 5% fara TVA din valoarea de atribuire a contractului subsecvent b) Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului de achizitie publica: - scrisoare de garantie (Formularul corespunzator din Sectiunea Formulare) - retineri succesive conform prevederilor legale in vigoare, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului conform art. 90, alin. 3 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; - orice alt Instrument de garantare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie privind eligibilitatea2) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/20063) Declaratie pe proprie raspundere privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.4) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta5) Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 691) din OUG nr. 34/2006persoane cu functie de decizie : Alexandru Silvasan - Director , Mihalcioiu Elena - Contabil Sef, Gligu Eugenia - Sef Serv Contabilitate , Glujdea Sandu - Ec.Serv A.A.A. , Smultea Traian - sef Birou Juridic , Naciu Romelia - sef Serv Financiar . Certificat constatator, emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de catre ORC de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - bilantul contabil - Ofertantul trebuie sa prezinte bilantul contabil la 31.12.2010 sau 30.06.2011(copie conform cu originalul)- informatii generale si declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: decl pe proprie rasoundere privind lista principalelor servicii similare efectuate in ultimii 3 ani. -
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.04.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 30.03.2012 14:19